در جهان کسب و کارهای نوین، و در شلوغی بی حد و مرز برندها، «تجاری سازی» امری حیاتی و ضروری به شمار می رود. کارآفرینان و صاحبان کسب و کار همواره با گام نهادن اصولی، با بهره گیری از روش های نوین تجاری سازی، سبب افزایش بازدهی و بهره وری سازمان خویش می شوند. «جان اوبوچون» در کتاب «همه چیز را با تجاری سازی، آسان کنید» در ذیل فصول هفتگانه که شامل این عناوین می شود: تجاری سازی، گام های تجاری سازی، اجزای تجاری سازی، اصول تجاری سازی، انواع تجاری سازی، مدیریت شرکت تجاری و ارزش های تجاری، به معرفی امر تجاری سازی و روش های اجرای آن در کسب و کار پرداخته است.
مترجم کتاب پیشِرو، با در نظر داشتن نگرش مؤلف اصلی اثر، سعی در ترجمه ی سلیس و روان اثر کنونی داشته است و با حفظ امانت معنای اصلی متن، به انتقال مفاهیم اساسی کتاب مبادرت ورزیده است. مخاطبان فارسی زبان این اثر، همواره در آثار قبلی نیز با انتقال نظرات و پیشنهادات خویش سعی در بهبود زبان این اثر داشته اند، امید است که پیرامون این کتاب نیز یاری گر ما باشند.
با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز
دکتر احمد میرابی-تابستان1401
عنوان و نام پدیدآور:همه چیز را با تجاری سازی،آسان کنید/جان اوبشان;ترجمه احمد میرابی;
88 ص.
شابک:900000 ریال :4-11-5254-622-978
وضعیت فهرست نویسی: فیپا
یادداشت: عنوان اصلی :Branding made easy
موضوع:برندسازی(بازاریابی)
Branding Marketing
موفقیت در کسب و کار
Success in business
شماره کتاب شناسی ملی:8945162
خرید اینترنتی کتاب همه چیز را با تجاری سازی آسان کنید ترجمه احمد میرابی