یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

زبان کامل­ ترین راه ارتباطی بشر بوده است که همواره برگ برنده و عامل پیروزی و شکست وی نیز به شمار می­ رفته است. تعاملات بشر، سبب ایجاد چالش و تنش بین آدمیان بوده است. همواره هر فردی برای رسیدن به خواسته­ هایش به کاربرد شگردهای مختلفی در ارتباطات کلامی متوسل شده است و در واقع برنده و بازنده شدن در مباحث همواره برای انسان ارزشمند بوده است.

 ویشال گوپتا در کتاب دو جلدی «یاد بگیرید چگونه در مباحث پیروز شوید» به چهل تکنیک کاربردی اشاره می ­کند که بیست تکنیک در جلد نخست و بیست تکنیک در جلد دوم مطرح شده است که برای مخاطب مشتاق، جذّاب خواهد بود. وی در جلد نخست که جلد کنونی کتاب و در دستان شماست به موضوعاتی همچون: تکرار، سکوت، موافقت و مخالفت، تحسین، پیش­ فرض­ های نادرست، آمار، بدی را با بدی جواب ندهید و غیره پرداخته است. 

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 دکتر احمد میرابی – پاییز 1401 

عنوان و نام پدیدآور:یاد بگیرید چگونه در مباحث پیروز و موفق شوید:20 تکنیک قدرتمند به همراه مثال های واقعی برای موفقیت در مباحث;یک مهارت در زندگی هر فرد/ویشال گوپتا;ترجمه احمد میرابی.

136ص.

شابک:1300000 ریال :3-326-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :، 2020 ،Learn to Win argument and succeed : 20 powerful techniques to never lose an argument  again

موضوع:بحث و تبادل نظر

Discussion

بحث و تبادل نظر --راهنمای آموزشی

Discussion-- Study and teaching

شماره کتاب شناسی ملی:8971378

خرید اینترنتی کتاب  یاد بگیرید چگونه در مباحث پیروز و موفق شوید ترجمه احمد میرابی 

در آغاز بشر از سرپناه برای ادامه ­ی بقا استفاده می ­کرد؛ امّا با گذر سالیان نه تنها برای زندگی و امرار معاش  به رفاه نسبی رسید، بلکه به انبوه ­سازی و سرمایه­ گذاری در ساخت و فروش خانه و مِلک و زمین پرداخت. بدین دلیل و افزایش تقاضای فراوان در حیطه­ ی خرید و فروش مِلک، بنگاهی برای انجام این فرآیند نیاز بود. ایجاد مرکزی برای خرید و فروش املاک و مستغلات و تبیین روابط در معاملات آن یکی از امور ضروری است.
    «تینا والیانت» در کتاب «روابط در معاملات املاک و مستغلات» در ذیل عناوینی همچون: کسب و کار وابسته به رابطه، روانشناسی مشتری، دسته ­بندی شخصیتی، شجاعت متفاوت بودن، مشتری آماده برای خرید، فرآیند فروش، بازدید از خانه ­ها و 16 مرحله برای فرآیند فهرست­ بندی به امر خرید و فروش املاک و مستغلات پرداخته است. 

با ارزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

دکتر احمد میرابی-پاییز1401

عنوان و نام پدیدآور:روابط در املاک و مستغلات:16 قدم برای موفقیت در معاملات املاک و مستغلات/تینا والینت:ترجمه احمد میرابی.

170 ص.

شابک:1700000 ریال :7-357-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Relationship real estate:16 steps to real estate success،2022

موضوع:بنگاه های معاملات املاک

Real estate business

بنگاه های معاملات املاک--بازاریابی

Real estate business--Marketing

کارگزاران معاملات املاک

Real state agents

موفقیت در کسب و کار 

Success in business

شماره کتابشناسی ملی:9107384

خرید اینترنتی کتاب روابط در معاملات املاک و مستغلات ترجمه احمد میرابی 

 

از نیازهای حیاتی بشر، بر طبق هرم مَزلو، خوراک و پوشاک و مسکن است. نقشِ سرپناه و مسکن، از گذشته تا به امروز، حائز اهمیت بوده است. با توجه به افزایش جمعیت در جهان و کمبود منابع طبیعی و فضای کافی برای اسکان افراد، بدیهی است که یکی از دغدغه­ های انسان امروز، مدیریت این امر است. برای فردی که متصدی این امر است، دانستن فراز و نشیب ­های این کسب و کار و آگاهی بر چند و چون خرید و فروش آن بسیار قابل توجه است.          

   مارک جیمز در این کتاب در نظر دارد که ذیل ده فصل به اموری همچون: پایه ­گذاری، آنچه برای موفقیت به عنوان نماینده ی فروش و مشاور املاک لازم است، انتخاب شرکت، روابط دائمی، کاربرد تکنولوژی، ساخت برند شخصی، تسلط بر نحو ی فروش، چگونگی فهرست­ نویسی املاک، هنر پیشی گرفتن از رقبا بپردازد.

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

دکتر احمد میرابی،تابستان1401

عنوان و نام پدیدآور:راهنمای کارگزار مبتدی املاک و مستغلات :چگونه در شروع کار به عنوان یک نماینده فروش،از طریق تکنیک های بازاریابی املاک و مستغلات ،به برند شخصی بی نظیری تبدیل شویم/مارک جیمز:ترجمه احمد میرابی

130ص.

شابک:950000 ریال :5-322-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :The beginner Real Estate Agent Guide: How To Build a Killer Personal Brand Your First Year As An Agent Through Real Estate Marketing Tactics

موضوع :بنگاه های معاملات املاک--بازاریابی

Real estate business--Marketing

موفقیت در کسب و کار 

Success in business

برندسازی(بازاریابی)

 (Branding( Marketing

شماره کتاب شناسی ملی:8971434

خرید اینترنتی کتاب راهنمای کارگزار مبتدی املاک و مستغلات ترجمه احمد میرابی 

 

در میان نیازهایی که بشر همواره در طول تاریخ آفرینش با آن مواجه بوده، از دیدگاه آبراهام مزلو، خوراک، پوشاک و مسکن از اهمیت بسزایی برخوردار است. داشتن سرپناه همیشه دغدغه ی اصلی و اساسی انسان بوده است.        

 به دلیل انفجار جمعیت بر روی کره ی زمین و بالا رفتن شمار تقاضای مسکن،فعالیت بنگاه ­ها و دفاتر خرید و فروش برای راهنمایی فروشندگان و خریداران از اهمیت دوچندانی برخوردار گردیده است. فعالیت تخصصی در حوزه املاک و مستغلات و ارائه مشاوره حرفه ای و مبتنی بر دانش و تجربه مزیتی ارزش آفرین برای مشاوران املاک می باشد که می تواند ضامن موفقیت ایشان باشد.شبکه سازی و تمرکز بر ایجاد و تقویت روابط و طبیعتاً یادگیری مهارت­ های لازم برای آن عاملی راهبردی برای موفقیت مشاور املاک است.              
   «جان گراف» در کتاب «بینش صحیح» که راهنمایی برای رونق کسب و کار مشاوران املاک است، ذیل هفده فصل به معرفی و ارائه ی راهکار در این زمینه پرداخته است. وی در اثر ارزشمند خود، به  عوامل شکست، ویژگی مشاوران املاک، مؤسسه ی کارگزاری مناسب، مدیریت حضور آنلاین و غیره پرداخته است.    

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور:بینش صحیح :راهنمای منطقی برای موفقیت به عنوان مشاور املاک/جان گراف ;ترجمه احمد میرابی.

229ص.

شابک:2100000 ریال :1-320-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی:. Real Insights: the no-nonsense guide to success as areal estate agent2021

موضوع:بنگاه های معاملات املاک--راهنمایی شغلی 

 Real estate business--Vocational guidance

کارگزاران معاملات املاک

 Real state agents

موفقیت در کسب و کار

Success in business

شماره کتاب شناسی ملی:9023063

خرید اینترنتی کتاب بینش صحیح ترجمه احمد میرابی 


بشر از آغاز آفرینش تا­کنون، هرگاه که اجتماعی هر چند دو نفره تشکیل داده، دچار بحث و مشاجره و جدل شده است و برای نشان دادن برتری فکری خود، بحث طولانی و خسته ­کننده ­ای را شکل داده است که گاه فرد مشاجره­ کننده، بازنده­ ی بحث و مجادله بوده است. این امر همواره بشر را به فکر فرو برده که به دنبال مسیری برای پیروزی و موفقیت در مشاجره باشد.   

 «ویشال گوپتا» در کتاب ارزنده ­ی «یادگیری نحوه­ ی موفقیت و پیروزی در مشاجره»، ذیل تکنیک ­هایی، به آموزش فن مشاجره­ ی موفق و سازنده پرداخته است. وی در این تکنیک­ ها بدین موارد اشاره کرده است: پیشنهاد را معکوس کنید، اگر به جای من بودی، استثنائات یک قاعده نیستند، تو ناجی من هستی، مشاور عزیز من، وجه مشترک، سئوال اشتباه و درخواست دلیل و مدرک.   

عنوان و نام پدیدآور:یادگیری نحوه موفقیت و پیروزی در مشاجره :بیش از 20 تکنیک قدرتمند برای اینکه دیگرهرگز بحثی را از دست ندهیدنمونه ای از زندگی واقعی با الهام از تجربیات زندگی شخصی نویسنده ها/ویشال گوپتا;ترجمه احمد میرابی.

132ص.

شابک:1300000 ریال :0-327-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :[؟Learn to Win argument and succeed part2: 20more powerful techniques to never lose an argument again( argument negotiation communication examination Law )،[202

موضوع:بحث و تبادل نظر

Discussion

شماره کتاب شناسی ملی:8971623

خرید اینترنتی کتاب یادگیری نحوه ی موفقیت و پیروزی در مشاجره  ترجمه احمد میرابی

در جهان برندسازی و گسترش کسب و کار، امور متفاوتی در ساخت برندها حائز اهمیت است که توجه به آن­ ها و تمرکز بر ترویج و گسترش­شان، سبب مستحکم شدن جایگاه برندها است. یکی از مؤلفه ­هایی که مدیران حرفه ­ای کسب و کار در رونق مشاغل­شان بدان می ­اندیشند، ساخت برندها و ویژگی­ های آن است.

 در اثرِ پیشِ ­رو، در قالب عناوینی چون قول و وعده­ ی برند، ملاقات با ثروت، کلیدهای وعده­ ی برند، چگونگی نگارش قول برند، برندسازی در مورد استراتژی، تفاوت تصویر برند و هویت، تفاوت برند با لوگو یا برچسب، پرسش­ هایی که در مورد ساخت برند باید بپرسیم و پاداش ­ها به بحث و بررسی پیرامون ساخت برند و آنچه واقعاً مهم است، پرداخته­ ایم.      

 بی­ شک توجه به چگونگی ایجاد برند و ویژگی­ های آن و تمرکز و توجه بر راهبرد صحیح امور مرتبط با آن، سبب می­ شود که احتمال خطا در این امر خطیر توسط صاحبان مشاغل و کار­آفرینان به حداقل ممکن برسد. ترجمه­ ی کتاب حاضر، تلاشی است برای آشنایی فارسی­ زبانانِ جهان با بحث ساخت برندها و چگونگی آن.

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز       

 دکتر احمد میرابی-تابستان 1401 

عنوان و نام پدیدآور:ساخت برندها :آنچه واقعا مهم است /ادبورگهارد;ترجمه احمد میرابی.

139ص.

شابک:1200000 ریال :2-323-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Branding made easy

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار

Success in business

شماره کتاب شناسی ملی:9026380

خرید اینترنتی کتاب ساخت برندها ترجمه احمد میرابی 

در جهان پُر هیاهوی کسب و کار، برند همواره به عنوان ستون فقرات پیشبرد و توسعه کسب و کار محسوب می شود. در پسِ حضور هر برندی، باید داستانی خلق شود تا برای مخاطبان برند، ارزش آفرین باشد.
ترجمه و تالیف چندین کتاب در حوزه برند با هدف ایجاد منابع بروز ، ساده و قابل فهم برای همگان در دستور کار اینجانب قراردارد  و این کتاب دومین کتاب ترجمه شده از حدود 10 جلد کتاب می باشدکه به علاقمندان  تقدیم می شود.در انتخاب کتاب ها به بروز بودن ( چاپ 2021 و 2022)، سادگی و توضیح روان مفاهیم دقت شده است.      
کتاب پیش رو در یازده فصل با عنوان داستان ­سرایی برند به زبان فارسی ترجمه شده است  که در قالب این فصول، مخاطبِ مشتاق را با چند و چونِ ایجاد برند، هویت برند، شناسایی مشتریان ایده ­آل، دلیل واقعی خرید ایشان، اهمیت زبان برند، هنر موقعیت ­یابی و ذکر برندهای موفق جهان کسب و کار آشنا می سازیم.
  هدف در این کتاب، ارائه ­ی مجموعه ­ای به زبان ساده و کاربردی برای ایجاد و خلق برند و توسعه­ ی آن بوده است. امید که اثرِ پیشِ رو مقبول نظر اهالی سرزمینِ کسب و کار واقع شود.               
                                                                                        

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 دکتر احمد میرابی – تابستان 1401 - تهر             

عنوان و نام پدیدآور:داستان سرایی برند،محتوای تحول آفرین/ان.کی.پارک;ترجمه احمد میرابی.

70ص.

شابک:850000 ریال :978-622-7908-87-9

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Brand storytelling the content game changer

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار

Success in business

بازاریابی 

Marketing

شماره کتاب شناسی ملی:8894044

خرید اینترنتی کتاب داستان سرایی برند ترجمه احمد میرابی 

بشر از آغاز که غارنشین بوده به داستان­ پردازی علاقه ­مند بوده است و با نقش کردن تصاویر شکار، ماجرای موفقیت خویش را برای هم ­نوعان خویش به تصویر کشیده است. این میل بشر به داستان­ سرایی از ابتدای آفرینش همراه آدمی بوده است. «تریشا فولتون» در کتاب «اسرار داستان­ سرایی» در ذیل فصول پنجگانه به این موارد پرداخته است: چه داستان ­هایی را دوست داریم؟، قلاب، فرمول برای داستان­ سرایی.       
 فولتون در این کتاب، مخاطب را ترغیب می ­کند که داستانی منحصر به فرد از زندگی خود بسازد و به بهترین شکل ممکن آن را توصیف کند و به رشته­ ی تحریر بیاورد. راهکارهایی که فولتون در این کتاب ارائه می­ دهد برای مخاطب خواننده بسیار راهگشا خواهد بود.     

 از خوانندگان محترم این کتاب خواستاریم که همچون گذشته نظرات و پیشنهادات خوب و سازنده­ ی خویش را از ما محروم نکنند و در هرچه روان و فصیحی­ تر شدن مطالب این کتاب یاری­ گر ما باشند

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

 احمد میرابی – پاییز 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور:اسرار داستان سرایی :10 برنامه داستان سرایی که می توانید از آن ها رونویسی کنید/تریشا ال.فولتون;ترجمه احمدمیرابی

74ص.

شابک:800000 ریال :9-324-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :Storytelling secrets: the ultimate guide for personal brands: a little story goes a long way (marketing for personal brands)، 2022

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

( Branding (Marketing

معرفی خود

Self-persentation

شماره کتاب شناسی ملی:8967850

خرید اینترنتی کتاب اسرار داستان سرایی ترجمه احمد میرابی 

 

 

با همه ­گیری ویروس کووید 19، کرونا و رکود اقتصاد جهانی ناشی از آن و ورشکسته شدن صنایع بزرگ، برخی از افراد به این فکر افتادند که کسب و کاری کوچک از آنِ خود، راه ­اندازی کنند. سرمای ی اندک و ریسک ناشی از نابودی آن، این افراد را به راه ­اندازی کسب و کارهای کوچک، ترغیب نمود. امّا افراد برای این راه­ اندازی، تجربه و علم چندانی نداشتند؛ به ناچار به یادگیری این مهارت­ ها مبادرت ورزیدند.    
 مهارت­ هایی که در این کتاب ارزشمند اثر رابرت مک کارتی به شکل ساده و صمیمی آورده شده است. مؤلف اصلی اثر در ذیل دوازده فصل به تشریح و توصیف آن پرداخته است. این فصول دوازده­ گانه عبارتند از: ایده ی سودآور، انتخاب مدل کسب و کار، ملاحظات حقوقی، امور مالی راه­ اندازی، نوشتن طرح کسب و کار، استراتژی و هویت، راه ­اندازی یک وب­ سایت، راه ­اندازی رسانه­ های اجتماعی، بازاریابی رسانه­ های اجتماعی، فهرست ایمیل و تبلیغات پولی.  

مترجم بسیار کوشیده است که ضمن امانتداری از مفاهیم اثر زبان اصلی، این مفاهیم را به شکل ساده و صریح به مخاطب فارسی ­زبان ارائه کند.   

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز
دکتر احمد میرابی  -پاییز1401      

عنوان و نام پدیدآور:راه اندازی کسب و کارهای کوچک : چگونه یک کسب و کار راه اندازی کنیم و از ایده و طرح کسب و کار به بازاریابی و سنجش برویم ؟/رابرت مکارتی;ترجمه احمد میرابی.

203 ص.

شابک:1800000ریال :4-329-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :...business startup: how to start a

موضوع:کسب و کار خرد 

Small business

کسب و کار خرد --مدیریت 

Small business --Managment

شماره کتاب شناسی ملی:8967848

خرید اینترنتی کتاب راه اندازی کسب و کارهای کوچک ترجمه احمد میرابی 

فیلیپ کاتلر می گوید «بازاریابی مسابقه ای است که خط پایان ندارد» و در این مسابقه برند می تواند در ایجاد  توانایی برای ادامه مسیر نقشی موثر و کارآمد ایفا کند.        
بدیهی است در جهان امروز که به قول «مَک لوهان»، جامعه شناسِ معاصر، همچون «دهکده­ ای» است، در شلوغی و ازدحام کسب و کارها در بازار و جلب توجه مشتریان نقش آفرینی برند به یک ضرورت و الزام قطعی تبدیل می شود .

 تجربه سال ها فعالیت علمی و اجرایی در حوزه تبلیغات، برندسازی و مشاوره راه اندازی و توسعه کسب و کارها و صد البته نقش راهبردی برند در این مسیر، در کنار علائق شخصی ام، انگیزه ی مقتضی برای من فراهم کرد تا کتاب سِتُرگِ «کسب و کار از راه برندسازی» اثر «آنتونی رابرت گنزل» را برای فارسی زبانانِ جهان که علاقه مند به حوزه ی برندسازی هستند، ترجمه کنم.

کسب دانش،مهارت و سپس تجربه و به کارگیری موثر برند در توسعه کسب و کار می تواند به عنوان یک وجه متمایز کننده برای هر کسب و کاری تلقی شود. گزافه نیست که بگوییم در دنیای امروز بدون برند و برندسازی موفقیت و رشد کسب و کار امری تقریبا نشدنی است.         

 با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

  احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران

عنوان و نام پدیدآور :  کسب و کار از راه برندسازی :روی برند خود سرمایه گذاری کنید ،حرفه خودتان را گسترش دهید و صاحب نفوذ شوید/آنتونی رابرت گنزل; ترجمه احمد میرابی.     

شابک:850000 ریال :4-233-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :The business of branding you: invest in your personal brand، grow your career، and gain influence 2021

موضوع:موفقیت در کسب و کار 

Success in business

 برندسازی(بازاریابی)

Branding Marketing

طرح نویسی در کسب و کار 

Proposal writing in business

شماره کتاب شناسی ملی:8823123

خرید اینترنتی کتاب کسب و کار از راه برندسازی ترجمه احمد میرابی 

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.