این کتاب یکی از بهترین و محبوب ترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که بسیاری از اصول پایه ای تبلیغات در آن گنجانده شده است. کتاب مذکور یکی از کتاب هایی است که همه علاقمندان و دست اندرکاران تبلیغات باید حتما آن را مطالعه کنند. یکی از مزیت های این کتاب نسبت به سایر کتب نگاشته شده در حوزه تبلیغات علاوه بر مرجع بودن در صنعت تبلیغات، مورد کاوی های متعدد آن و ورود به حوزه خلاقیت و بازاریابی است. در واقع این کتاب قابل مطالعه برای افراد مبتدی و کاملا حرفه ای است. این کتاب در بر گیرنده شالوده و محیط تبلیغات، پیشینه، برنامه ریزی و راهبرد تبلیغات، رسانه های تبلیغات، خلق تبلیغات و عملیات تبلیغات است.
عنوان کتاب : تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل
نویسندگان: ویلیام ولز، جان برنت و ساندرا ارنست موریارتی
مترجم: سینا قربانلو
انتشارات: مبلغان
سال انتشار: 1392