نویسنده کتاب 22 قانون تغییرناپذیر برند معتقد است که در روزگار کنونی، تنها راه متمایز شدن در بازار، تبدیل محصول، خدمت یا کسب و کار به برند است و برای تحقق این مهم، رهنمودهایی گام به گام در این کتاب ارائه شده است. ال ریس و دخترش لورا ریس در کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند، راز ها و استراتژی های بحث برانگیز و غریبی را درباره برندینگ در کسب و کارهای کوچک و بزرگ فاش می کنند. در این کتاب به مباحثی نظیر نام تجاری چیست؟ تثبیت نام تجاری چیست؟ قانون گسترش (توسعه)، قانون اختصار، قانون معروفیت، قانون تبلیغات، قانون واژه، قانون اعتبار، قانون کیفیت، قانون طبقه بندی، قانون نام، قانون افزایش خطوط ضمیمه، قانون تبعیت، قانون اسم عام، قانون شرکت، قانون زیر زنجیره ها، قانون هم خانوادگی، قانون شکل، قانون رنگ، قانون حد و مرز، قانون ثبات، قانون تغییر، قانون فناپذیری و قانون یکتایی اشاره شده است.
عنوان کتاب: 22 قانون تغییرناپذیر برند
نویسندگان: ال ریس و لورا ریس
مترجم: منیژه شیخ جوادی
انتشارات: سیته
سال انتشار: چاپ دوم: بهار 1391
ویراستار: ابولفتح قهرمانی
مدیر اجرایی: فیروزه یاوری