نویسنده کتاب بمب گذاری در محتوا معتقد است محتوا مخاطب می آورد و فروش را بیشتر می کند و محتوا اعتماد می سازد و دوستی می آفریند. همچنین محتوا برندها را خلق می نماید. نویسنده باور دارد محتوا ذره ی اتمی دنیای دیجیتال است. همان ذره ای که بازاریابان هر روز بیشتر به اهمیت آن پی می برند، همان ذره اتمی که می تواند انفجارهای هسته ای بیافریند... اما فقط و فقط زمانی که به درستی از آن استفاده شود و این دقیقا همین چیزی است که ما در این کتاب می آموزیم. این کتاب به ما یاد می دهد که قدرت فوق العاده این ذره ی اتمی را آزاد نماییم. در این کتاب به مطالبی همچون (محتوای عالی از چه بخش هایی تشکیل شده است، محتوا چگونه توسط خواننده شما مصرف می شود، چه نکاتی را هنگام نوشتن محتوا باید رعایت کنید، چگونه می توانید یک مقاله مفید و ارزشمند تولید کنید، چطور می توانید خواننده را به صندلی میخکوب کنید، چگونه می توانید با محتوا رتبه 1 گوگل را به دست آورید، پس از انتشار مقاله، از چه طریق باید آن را پخش کنی) اشاره شده است.
عنوان کتاب: بمب گذاری در محتوا
نویسنده: سعید رهبری
انتشارات: سایت نوین
سال انتشار: 1396