ایروینگ جی. رین - Irving J. Rein

ایروینگ رین از چهره های شناخته شده علوم ارتباطات است. او پروفسور علوم ارتباطی در دانشگاه نورث وسترن و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه هاروارد است. همچنین به عنوان مشاور ارتباطات در کمپین های سیاسی نیز فعالیت داشته است. زمینه آموزشی و پژوهشی مورد علاقه او فرهنگ عامه، مدیریت بحران و بازاریابی مکان است. رین کتاب های زیادی درباره استراتژی های موثر ارتباطات نوشته است. در سال 1993 او به کاتلر و هیدر پیوست تا درباره بازاریابی مکان (place marketing) بنویسند. در سال 2006 رین و کاتلر به همراه بن شیلدز به بررسی بازاریابی مدرن ورزشی پرداختند که نتیجه آن تالیف کتاب ‘The Elusive Fan: Reinventing Sports in a Crowded Marketplace’ بود. رین در سال 2014 با همکاری شیلدز و گراسمن کتاب "The Sports Strategist: Developing Leaders for a High-Performance Industry" را تالیف کردند که تحلیلی است بر آینده رهبری در صنعت ورزش. او همچنین کتاب هایی درباره فنون مذاکره و روابط عمومی، افراد مشهور و برندینگ و مدیریت بحران تالیف کرده و یکی از پیشگامان در مطالعه فنون متقاعد سازی و تاثیرگذاری بر فرهنگ عامه مردم است و از دهه 60 تا کنون دروسی را در این زمینه در دانشگاه نورث وسترن تدریس می کند. او با بسیاری از کمپانی ها و سازمان ها از جمله MLB (بیسبال لیگ برتر)  و NASA به عنوان مشاور ارتباطات همکاری داشته است. رین توانست جایزه استاد برجسته انجمن ملی ارتباطات را در سال 2000-1999 بدست آورد و همچنین در سال 2011 جایزه Clarence Simon  برای استاد و مشاوره برگزیده ارتباطات دریافت کند.

خواندن 7 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.