ایروینگ رین از چهره های شناخته شده علوم ارتباطات است. او پروفسور علوم ارتباطی در دانشگاه نورث وسترن و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه هاروارد است. همچنین به عنوان مشاور ارتباطات در کمپین های سیاسی نیز فعالیت داشته است. زمینه آموزشی و پژوهشی مورد علاقه او فرهنگ عامه، مدیریت بحران و بازاریابی مکان است. رین کتاب های زیادی درباره استراتژی های موثر ارتباطات نوشته است. در سال 1993 او به کاتلر و هیدر پیوست تا درباره بازاریابی مکان (place marketing) بنویسند. در سال 2006 رین و کاتلر به همراه بن شیلدز به بررسی بازاریابی مدرن ورزشی پرداختند که نتیجه آن تالیف کتاب ‘The Elusive Fan: Reinventing Sports in a Crowded Marketplace’ بود. رین در سال 2014 با همکاری شیلدز و گراسمن کتاب "The Sports Strategist: Developing Leaders for a High-Performance Industry" را تالیف کردند که تحلیلی است بر آینده رهبری در صنعت ورزش. او همچنین کتاب هایی درباره فنون مذاکره و روابط عمومی، افراد مشهور و برندینگ و مدیریت بحران تالیف کرده و یکی از پیشگامان در مطالعه فنون متقاعد سازی و تاثیرگذاری بر فرهنگ عامه مردم است و از دهه 60 تا کنون دروسی را در این زمینه در دانشگاه نورث وسترن تدریس می کند. او با بسیاری از کمپانی ها و سازمان ها از جمله MLB (بیسبال لیگ برتر) و NASA به عنوان مشاور ارتباطات همکاری داشته است. رین توانست جایزه استاد برجسته انجمن ملی ارتباطات را در سال 2000-1999 بدست آورد و همچنین در سال 2011 جایزه Clarence Simon برای استاد و مشاوره برگزیده ارتباطات دریافت کند.
ایروینگ جی. رین - Irving J. Rein
یوتاب
مشاوره در حوزه های تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912
وبگاه: www.utab.irآخرینها از یوتاب
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.