فروش اینترنتی کتاب جایگاه یابی برند ترجمه احمد میرابی

فروش اینترنتی کتاب جایگاه یابی برند

110,000 تومان
کد محصول : product_12

فروش اینترنتی کتاب های احمد میرابی

تازه ترین کتاب های احمد میرابی 

در دنیای پر هیاهو و شتاب­زده ­ی کسب و کار ها ، اهمیت برند و جایگاه ­یابی آن بر کسی پنهان نیست. به منظور موفقیت در برند سازیِ کسب و کار، بررسی زوایای مختلف برند بایستی مورد توجه قرار گیرد. در کتاب پیشِ رو که به عنوان کتابی کاربردی برای ترجمه و ارائه به مخاطب فارسی زمان برگزیده شده است به مباحثی همچون: چیستی برند، مفهوم جایگاه­یابی برند، توسعه­ ی جایگاه­ یابی برند، 26 قلمرو الهام­بخش برند، ارتباط انسانی داستان برند، مرحله ­ی واگرایی و هم­ گرایی، تفکر گروهی و اشتباهات رایج در جایگاه­ یابی برند پرداخته شده است.         
 هر کار­آفرین حرفه­ ای و یا صاحب کسب و کاری که دغدغه­ ی ماندگاری برند را دارد، در تلاش و تکاپو است که با درک کامل از برند و جاگاه ­یابی آن به تثبیت و ترویج برند خویش بپردازد. بدیهی است که در این مسیر صعب و دشوار، به دانشی نیازمند است که تصویر روشنی از آینده­ کسب و کار خود داشته باشد. یادگیری این دانش و به کار بستن آن ها می ­تواند عامل اصلی موفقیت صاحبان کسب و کار در تثبیت برندشان باشد.امید که ترجمه­ ی این اثر در سرزمین­مان ایران، برای صاحبان کسب و کار در حیطه­ ی برند و جایگاه ­یابی آن مثمر ثمر باشد.

با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز

احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران    

عنوان و نام پدیدآور: جایگاه یابی برند ;دستورالعملی ساده برای جایگاه یابی جذاب و سریع برند/اولی اپل بام;ترجمه احمد میرابی.

145 ص

شابک:1100000 ریال :0-299-264-622-978

وضعیت فهرست نویسی: فیپا

یادداشت: عنوان اصلی :The berand  positioning workbook

موضوع:برندسازی(بازاریابی)

 Branding Marketing

موفقیت در کسب و کار

Success in business

شماره کتابشناسی ملی:8914942

خرید اینترنتی کتاب جایگاه یابی برند ترجمه احمد میرابی 

 

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.