یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

ورو آلدرسون (متولد سال 1898 در آمریکا) نویسنده، استاد دانشگاه و نظریه پردازی بود که آثارش تحول بزرگی در علم مارکتینگ به وجود آورد. تقریبا نیم قرن از کتاب تحول آفرین “Marketing Behavior and Executive Action” می گذرد که بی شک جامع ترین تفصیل نظری از بازاریابی تا آن زمان بود. به سبب کاهش تمایل نسبت به مطالعه تاریخچه بازاریابی، آلدرسون و آثارش در بین دانشجویان کمتر شناخته شده اند و تحولاتی که او ایجاد کرد امروزه چنان در بطن بازاریابی جای گرفته اند که عادی به نظر می رسند اما واقعیت این است که این تحولات چنان چشمگیر بوده اند که آلدرسون را "پدر بازاریابی مدرن" می نامند. تحولات اساسی آلدرسون در مارکتینگ را می توان در سه گروه وسیع تقسیم بندی کرد: از توزیع (ماکرو) به مدیریت مارکیتنگ (میکرو)؛ از اقتصاد به علوم رفتاری؛ و از توصیف و طبقه بندی به توضیح و ساخت نظریه.

او در سال 1925 در رشته اقتصاد و آمار از دانشگاه جورج واشنگتن فارغ التحصیل شد. او در دپارتمان تجارت آمریکا در زمان وزیر (و بعد رییس جمهور) هربرت هوور مشغول فعالیت شد. سپس شرکت مشاوره بازاریابی خود به نام Alderson Associates را تاسیس کرد که با داشتن مشتریان شناخته شده ای چون Dupont، the Rockefeller Foundation، Standard Oil of New Jersey، US Rubber در سطح ملی به شهرت رسید. آلدرسون یک سال رییس انجمن AMA بود و در برگزاری سمینارهای مارکتینگ که از سال 1951 تا 1965 برگزار می شد، نقش فعالی داشت؛ در سال 1959 وارد دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا شد و تا سال 1965 عضو هیئت علمی این دانشگاه بود. همچنین نقش موثری در تاسیس Marketing Science Institute در سال 1962 داشت. او موفق شد چندین جایزه آکادمیک را نصیب خود کند از جمله جایزه Parlin برای خدمات ممتازش به مارکتینگ (1954)، دو بار جایزه Paul D. Converse در سال های 1955 و 1967 و جایزه Pabst در سال 1944 . آلدرسون نگاهی بین رشته ای به تفکر مارکتینگ داشت که باعث جلب علاقه دانشمندان از رشته های دیگری چون روانشناسی، فلسفه و مردم شناسی به مارکتینگ شد.

شلبی هانت (متولد 1939 در آمریکا) نظریه پرداز سازمانی و استاد رشته مارکتینگ در دانشگاه فناوری تگزاس (TTU) است. پژوهش های او از پرارجاع ترین پژوهش ها در حوزه مارکتینگ به شمار می رود. او بیش از همه برای دستاوردهایش در زمینه نظریه رقابت و رویکرد منبع محور شناخته می شود. هانت در سال 1962 در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه اوهایو فارغ التحصیل شد. در سال 1968 موفق به دریافت درجه دکتری از دانشگاه ایالتی میشیگان شد. پس از مدتی کار کردن در سمت نمایندگی فروش فنی در کمپانی پلاستیک Hercules، او کار آکادمیک خود را در دانشگاه ویسکانسین-مدیسون در سال 1969 آغاز کرد و از سال 1974 تا 1980 رییس دپارتمان مارکتینگ این دانشگاه بود. در سال 1980 به دانشگاه فناوری تگزاس رفت و اکنون استاد این دانشگاه است. او از سال 1984 تا 1987 ویراستار the Journal of Marketing بود. زمینه های پژوهشی مورد علاقه وی شامل رقابت، استراتژی، نظریه مارکتینگ، اخلاقیات، ماکرومارکتینگ و فلسفه علم می شود. کتابی درباره هانت و دستاوردهایش به نام Legends in Marketing: Shelby D. Hunt در سال 2011 توسط دکتر جاگدیش شث گردآوری و منتشر شده است. در سال 2017 انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) از او به عنوان یک "اسطوره بازاریابی" تقدیر کرد. در سال 2015، نام جایزه Harold H. Maynard توسط AMA به جایزه Shelby D. Hunt/Harold H. Maynard تغییر کرد. این جایزه هر سال به تاثیرگذارترین مقاله در حوزه مارکتینگ که در the Journal of Marketing چاپ می شود، تعلق می گیرد. او تا کنون 9 کتاب تالیف کرده و آخرین اثر او کتاب  Marketing Theory: Foundations, Controversy, Strategy, Resource-Advantage Theory است که در سال 2010 منتشر شده است. همچنین مقالات او در معتبرترین ژرنال هال مارکتینگ به چاپ رسیده است. دکتر هانت تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است از جمله جایزه مربی ممتاز بازاریابی McGraw-Hill/Irwin Distinguished Marketing Educator و جایزه Paul D. Converse از انجمن AMA.

جاگدیش شث (متولد سال 1938 در برمه) محقق و استاد رشته بازاریابی دانشکده کسب وکار Goizueta در دانشگاه اموری است. وی پیش از این عضو هیئت علمی دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (7 سال)، دانشگاه ایلینویز (15 سال)، دانشگاه کلمبیا (5 سال) و دانشگاه MIT (2 سال) بوده است. شهرت او برای ارائه مطالب علمی در موضوعات رفتار مصرف کننده، بازاریابی ارتباطات، استراتژی رقابتی و تحلیل ژئوپلتیکی است. او در سال 1962 در رشته MBA از دانشگاه پیتسبورگ فارغ التحصیل شد. او که علاقمند به نظریات روانشناسی بود، فعالیت حرفه ای خود را در دانشگاه آغاز کرد و در اواسط دهه 60 در دانشگاه های MIT، کلمبیا و پیتسبورگ مشغول مطالعه و تحقیق شد و درجه PhD خود را در سال 1966 دانشکده کسب و کار کاتز دانشگاه پیتسبورگ اخذ کرد. در این دوران بود که او "نظریه رفتار خریدار" را در کتابی که به همراه پروفسور جان هوارد نوشته بود، ارائه کرد. این کتاب  زمینه مناسبی را برای پژوهش های آینده در حوزه روانشناسی مصرف کننده و بازاریابی ایجاد نمود. در سال 2017 او به عضویت انجمن تحقیقات مصرف کننده (Association for Consumer Research) درآمد. دکتر شث به عنوان یک سخنران برجسته در گردهمایی های دانشگاهی و صنعتی شناخته می شود. وی با کمپانی ها و صنایع متعددی در آمریکا، اروپا و آسیا به عنوان مشاور همکاری داشته است. از جمله مشتریان او می توان به AT&T، BellSouth، Cox Communications، Delta، Ford، Motorola، GE،  Sprint،  Pillsbury، Whirlpool و ... اشاره کرد. او تا کنون بیش از 200 در ژرنال های معتبر و چندین کتاب تالیف کرد است. آخرین اثر او کتاب The Accidental Scholar می باشد. در سال 2000 به همراه اندرو سوبل کتاب پرفروش Clients for Life را منتشر کرد. دکتر شث عضو هیئت مدیره چندین کمپانی های خصوصی از جمله NASDAQ، NYSE و Shasun Chemicals & Drugs Limited است. وی تا کنون برای خدمات ارزنده اش به علم مارکتینگ جوایز متعددی دریافت کرده است. در سال 1989 او موفق به دریافت جایزه مربی برجسته بازاریابی از AMS(Academy of Marketing Science) شد. در سال 1991 و 1999 جایزه مربی برجسته بازاریابی توسط SMEI به او تعلق گرفت. در سال 1992 جایزه P.D. Converse را برای خدماتش به علم بازاریابی از انجمن AMA دریافت کرد. در سال 2007 دکترای افتخاری از کالج تیل در پنسیلوانیا به او اعطا شد.

استفان وارگو استاد برجسته رشته مارکتینگ در دانشگاه هاوائی در مانوا است. او در مقطع کارشناسی ارشد در رشته روانشناسی اجتماعی و در مقطع دکترا در رشته مارکتینگ تحصیل کرده است و تا کنون با دانشگاه های مریلند، کالیفرنیا و اوکلند نیز همکاری داشته است.

قبل از ورود به کار تدریس در دانشگاه، به سازمان های ملی و منطقه ای و آژانس های دولتی مهمی مشاوره داده بود. زمینه های پژوهشی اصلی پروفسور وارگو شامل نظریه و تفکر مارکتینگ، منطق چیرگی خدمات (S-D logic) و معیارهای مرجع قابل اندازه گیری مصرف کننده می شود. مقالات او در مجلات معتبری همچون Journal of Marketing، Journal of the Academy of Marketing Science، Journal of Service Research، the Journal of Retailing و the Journal of Macromarketing انتشار یافته است. او همچنین ویراستار مشترک کتاب The Service Dominant Logic of Marketing: Dialog, Debate, and Directions است. دکتر وارگو در حال حاضر در هیئت تحریریه مجلات Journal of Marketing، Journal of Service Research،  the Australasian Marketing Journal و the Journal of Service Management and Service Science فعالیت می کند. او ویراستار مشترک نسخه ویژه Journal of the Academy of Marketing Science و ویراستار نسخه های ویژه دیگر مجلات برتر از جمله European Journal of Marketing و Marketing Theory بوده است.

او موفق به دریافت جایزه بهترین مقاله سال از آکادمی مارکتینگ استرالیا و نیوزیلند، جایزه Harold H. Maynard از طرف انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) برای خدمات ارزنده اش به نظریه و تفکر بازاریابی و جایزه Sheth Foundation برای خدمات بلندمدتش در زمینه بازاریابی شده است. مقاله Evolving to a New Dominant Logic for Marketing که او در سال 2004 به همراه رابرت لوش نوشته است، بین مقالات بازاریابی که در 10 سال اخیر منتشر شده اند، بیشترین تعداد ارجاع را داشته است.

جورج اس. دی نویسنده، مشاور در زمینه مارکتینگ، استراتژی و مدیریت خلاقیت و نوآوری و استاد بازنشسته دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. او انجمن مک (Mack) را برای مدیریت خلاقیت و نوآوری در دانشکده وارتون تاسیس کرد؛ در گذشته مدیر اجرایی انجمن MSI (Marketing Science Institute) بود و در حال حاضر از اعضای هیئت امنای این انجمن است. وی تا کنون به کمپانی های بزرگی همچون General Electric، IBM، Metropolitan Life، Unilever،  E.I. DuPont de Nemours، W.L. Gore and Associates، Medtronic، Coca-Cola، Boeing، LG Corp، Best Buy، Johnson & Johnson و Merck مشاوره داده است. او دوره کارشناسی را در رشته علوم کاربردی در دانشگاه بریتیش کلمبیا و دوره MBA را با درجه ممتاز در دانشگاه انتاریوی غربی گذراند و مدرک دکترای خود را در سال 1968 از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد. شهرت دکتر دی بیش از هر چیز برای مفهوم سازمان و استراتژی بازارمحور و استراتژی با شیوه از بیرون به درون است. او به همراه پل شومیکر، مفهوم دید بیرونی سازمان ها را معرفی کرد. زمینه پژوهشی و مشاوره ای او بر استراتژی های رقابتی در بازارهای جهانی، رشد طبیعی و نوآوری، مدیریت بازاریابی، فرآیندها و شیوه های راهبردی و تغییر سازمانی تمرکز دارد. او در دانشگاه استنفورد، تورنتو و IMD سوئیس تدریس کرده و با دانشگاه های MIT، دانشکده کسب و کار لندن و دانشکده کسب و کار هند همکاری داشته است. او رئیس سابق انجمن بازاریابی آمریکا است و در حال حاضر به عنوان سرپرست Biosciences Research and Education Foundation، the Lower Merion Conservancy، the Free Library of Philadelphia و the Zoological Society of Philadelphia فعالیت می کند. دی عضو 3 هیئت تحریریه است و تا کنون 19 کتاب در زمینه بازاریابی و مدیریت استراتژیک تالیف کرده است. همچنین در برنامه های مدیریتی بزرگی در 20 کشور دنیا از جمله کانادا، ژاپن، هند، استرالیا و ... شرکت داشته است. او در طول دوران حرفه ای خود جوایز بسیاری از جمله دو جایزه موسسه Alpha Kappa Psi دریافت کرده است. در سال 2011 او به عنوان یکی از 11 "اسطوره بازاریابی" انتخاب شد.

آیتامار سیمونسون استاد مارکتینگ در دانشکده کسب وکار دانشگاه استنفورد است. او لیسانس خود را در رشته اقتصاد و علوم سیاسی از دانشگاه عبری اورشلیم در سال 1976 گرفت. در دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA در رشته MBA تحصیل کرد و درجه دکترا را در رشته مارکتینگ از دانشگاه دوک اخذ کرد (سال 1987).  او برای فعالیتش بر روی عواملی که انتخاب خریداران را تعیین می کنند، شناخته می شود. او کار خود را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی آغاز نمود و پس از 6 سال تدریس، وارد دانشگاه استنفورد شد. بسیاری از دانشجویان دکترای او از اساتید برجسته در دانشگاه های مطرح دنیا می باشند. زمینه های پژوهشی مورد علاقه دکتر سیمونسون شامل، تصمیم گیری، رفتار خریدار، ارزیابی مشتری از برندها و پیشنهادهای تبلیغاتی، مدیریت بازاریابی و متدهای بررسی می باشد. برخی از مطالعات سیمونسون، تاثیرات به ظاهر بی ربط و غیر منطقی را بر تصمیمات مشتریان نشان می دهند. این مطالعات نگرش جدیدی بر رفتار مشتری را بیان کرده و شیوه های موثرتری برای طراحی تحقیقات بازار و استراتژی های بازاریابی پیشنهاد می کنند. او برای کارهای پژوهشی خود تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است از جمله “Distinguished Scientific Contribution Award of the Society” برای روانشناسی مصرف کننده، جایزه بهترین مقاله منتشر شده در Journal of Consumer Research، دو بار جایزه O’Dell از Journal of Marketing Research (برای مقاله JMR که در 5 سال اخیر، بیشترین تاثیر را در حوزه مارکتینگ داشته است.)، جایزه بهترین مقاله در Journal of Public Policy & Marketing، جایزه Feber از انجمن ACR، جایزه بهترین مقاله درباره بازاریابی خدمات از انجمن AMA و ... . دکتر سیمونسون در دوره های MBA دروس مدیریت بازاریابی، تفکر تحلیلی-نقادانه، بازاریابی برای کسب وکارها، بازاریابی فناوری و در دوره های PhD دروس رفتار مصرف کننده، متدهای تحقیقات مصرف کننده و تصمیمی گیری را تدریس کرده است. وی عضو هیئت تحریریه 9 مجله مطرح مارکتینگ می باشد.

الکساندر چرنو از اساتید دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن است. او دارای دو مدرک PhD، یکی در رشته روانشناسی از دانشگاه سوفیا و دیگری در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه دوک می باشد. دکتر چرنو در پژوهش های خود از تئوری ها و مفاهیم مربوط به رفتار مشتری و تصمیم گیری مدیریتی برای توسعه استراتژی های موفق بازاریابی استفاده می کند. او عضو هیئت تحریریه ژرنال های پژوهشی مطرحی همچون Journal of Marketing، Journal of Marketing Research، Journal of Consumer Research، Journal of Consumer Psychology، Journal of the Academy of Marketing Science و International Journal of Research in Marketing می باشد. دکتر چرنو مقالات متعددی درباره استراتژی بازاریابی، مدیریت برند، رفتار مشتری و طرح بازار در نشریات معتبری مثل Forbes، The New York Times و The Washington Post و ... منتشر کرده است و به عنوان یکی از 10 استاد برتر از نظر تعداد مقالات منتشرشده در ژرنال های معتبر در رتبه بندی Journal of Marketing قرار گرفته است. همچنین در یک پژوهش جهانی که توسط Journal of Marketing Education انجام گرفت، چرنو به عنوان یکی از 5 استاد برتر در زمینه رفتار مشتری معرفی شد. او چندین کتاب از جمله "مدیریت استراتژیک بازاریابی" ، "مدیریت استراتژیک برند" و "راهنمای طرح بازاریابی" تالیف کرده است که به چندین زبان ترجمه شده و در دانشکده های مطرح کسب و کار و نیز توسط مجریان بازاریابی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

چرنو دروس استراتژی بازاریابی، مدیریت برند و تئوری تصمیم گیری رفتاری را در مقاطع MBA، PhD و نیز دوره های اجرایی در دانشکده کلوگ تدریس می کند. همچنین سابقه تدریس در دوره هایی اجرایی دانشگاه INSEAD در فرانسه و سنگاپور، دانشگاه IMD سوئیس و دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ را در کارنامه تدریس خود دارد. او برای فعالیت های آموزشی خود تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است. دکتر چرنو در طول دوران فعالیت خود به کمپانی های بزرگی برای تحول مدل کسب و کار، توسعه محصولات جدید و کسب مزیت رقابتی مشاوره داده است. همچنین تاکنون با سرمایه گذاری در چندین استارتاپ نوپا به آنها کمک کرده است تا فرصت های بازار را شناخته و استراتژی خود را پیاده سازی کنند.

هرماوان کارتاجایا نویسنده، سخنران و متفکر بازاریابی اندونزیایی است. او از موسسان فدراسیون مارکتینگ آسیا، رییس کنسول کسب و کارهای کوچک اندونزی (ICSB) و رییس کنسول کسب و کارهای کوچک آسیا (ACSB) می باشد. کارتاجایا در بین سال های 1998 تا 2000 رییس اتحادیه بازاریابی آسیا-اقیانوسیه بوده است. از او به عنوان یکی از 50 نفری که آینده مارکتینگ را شکل داده اند، یاد می‌شود. او ترکیب منحصر بفردی از یک متفکر مفاهیم کسب و کار استراتژیک –بخصوص در حوزه مارکتینگ- و یک فرد عملگرا است که به مشاوری قدرتمند در مارکتینگ تبدیل شده است. او در دانشگاه های Glasgow و  Surabaya تحصیل کرده و دوره های اجرایی متعددی در Wharton، Harvard، Insead و دیگر مراکز آموزشی گذرانده است. کارتاجایا به همراه کاتلر پنج جلد کتاب تالیف کرده که آخرین اثر او یعنی کتاب مشهور "مارکتینگ 3" به 23 زبان دنیا ترجمه شده است. در سال 2000 او و کاتلر کتاب "Repositioning Asia: From Bubble to Sustainable Economy"  را تالیف کردند  که در آن به تحلیل چرایی بحران 1997 در آسیا می پردازند و اینکه کمپانی ها و دولت ها باید چه اقداماتی انجام می دادند تا در آینده پایداری بیشتری ایجاد کنند. کارتاجایا در سال 2002 مجددا با همکاری دکتر کاتلر کتابی با نام "Repositioning Asia: From Bubble to Sustainable Economy"  منتشر کرد. او اولین اندونزیایی است که با مدل های خود در مارکتینگ، در سطح جهانی مطرح شده است. وی تا کنون به طور گسترده در کشورهای مختلف دنیا از سوئیس تا سنگاپور سخنرانی کرده است و همچنین یکی از معدود افراد آسیایی است که برای سخنرانی به کنفرانس مربیان انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) دعوت شده است. به گفته وارن جی. کیگان: هرماوان کارتاجایا برای مارکتینگ آسیا همانند فیلیپ کاتلر برای مارکتینگ دنیاست.

او از سال 2000 رییس انجمن بازاریابی جهان (World Marketing Association) بوده است. همچنین در حال حاضر ریاست کمپانی MarkPlus&Co -شرکت مشاوره مدیریت آسیایی که خود او در سال 1989 تاسیس کرد- را به عهده دارد.

نیل هاپر بوردن (1980-1895) نویسنده و استاد دانشگاه آمریکایی است که اولین بار اصطلاح "آمیخته بازاریابی" را مطرح کرد. او استاد دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد در رشته تبلیغات بود.

بوردن در سال 1919 مدرک کارشناسی خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه کلرادو دریافت کرد. به توصیه استاد اقتصاد خود تصمیم گرفت بر کار آموزش در زمینه نوظهور مدیریت کسب و کار تمرکز کند. او وارد دانشگاه هاروارد شد و در رشته مدیریت کسب و کار تحصیل کرد. پس از گرفتن مدرک خود به کار تدریس پرداخت. در سال 1927 نتایج موردپژوهی های خود در تبلیغات را در کتاب اشکالات تبلیغات (Problems in Advertising) منتشر کرد. روش موردپژوهی (case study) اساس سبک تدریس بوردن بود. در زمان رکورد بزرگ در سال 1929، تبلیغاتچی هایی از جمله لوییز ولد از اساتید هاروارد درخواست کردند که تحلیلی واقع بینانه از تاثیر اقتصادی تبلیغات انجام دهند. بوردن برای نوشتن کتابی در این باره انتخاب شد. بوردن با دیگر همکارانش در این زمینه کار کرد و نهایتا کتاب "آثار اقتصادی تبلیغات" (The Economic Effects of Advertising) در سال 1942 منتشر شد. بوردن چندین سال رییس انجمن ملی مربیان بازاریابی و بعد از آن انجمن بازاریابی آمریکا بود. او همچنین بین سال های 1956 تا 1962 رییس هیئت تحریریه مجله Harvard Business Review بود. او در سال 1962، بازنشسته شد و روی نویسندگی تمرکز کرد.

در دهه 1940 رشته بازاریابی در حال تحول بود. علاقه به طرز تفکر کارکردی که بیشتر مربوط به کارکردهای بازاریابی می شد، در حال افول و علاقه به طرز تفکر مدیریتی -که روی مشکلات و چالش هایی که بازاریابان با آن مواجه هستند- تمرکز دارد، رو به گسترش بود. بسیاری از صاحب نظران به دنبال معرفی و طبقه بندی فاکتورهایی بودند که می بایست برای درک پاسخ مشتری، مورد ملاحظه قرار گیرند. بوردن اولین کسی بود که برای رواج این مفهوم از اصطلاح "marketing mix" استفاده کرد که بعدا توسط مک کارتی رواج پیدا کرد. او در سال 1951 جایزه Paul D. Converse را از انجمن بازاریابی آمریکا برای پیشبرد علم بازاریابی دریافت کرد و در سال 1991 به عضویت تالار مشاهیر تبلیغات آمریکا درآمد.

ایروینگ رین از چهره های شناخته شده علوم ارتباطات است. او پروفسور علوم ارتباطی در دانشگاه نورث وسترن و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه هاروارد است. همچنین به عنوان مشاور ارتباطات در کمپین های سیاسی نیز فعالیت داشته است. زمینه آموزشی و پژوهشی مورد علاقه او فرهنگ عامه، مدیریت بحران و بازاریابی مکان است. رین کتاب های زیادی درباره استراتژی های موثر ارتباطات نوشته است. در سال 1993 او به کاتلر و هیدر پیوست تا درباره بازاریابی مکان (place marketing) بنویسند. در سال 2006 رین و کاتلر به همراه بن شیلدز به بررسی بازاریابی مدرن ورزشی پرداختند که نتیجه آن تالیف کتاب ‘The Elusive Fan: Reinventing Sports in a Crowded Marketplace’ بود. رین در سال 2014 با همکاری شیلدز و گراسمن کتاب "The Sports Strategist: Developing Leaders for a High-Performance Industry" را تالیف کردند که تحلیلی است بر آینده رهبری در صنعت ورزش. او همچنین کتاب هایی درباره فنون مذاکره و روابط عمومی، افراد مشهور و برندینگ و مدیریت بحران تالیف کرده و یکی از پیشگامان در مطالعه فنون متقاعد سازی و تاثیرگذاری بر فرهنگ عامه مردم است و از دهه 60 تا کنون دروسی را در این زمینه در دانشگاه نورث وسترن تدریس می کند. او با بسیاری از کمپانی ها و سازمان ها از جمله MLB (بیسبال لیگ برتر)  و NASA به عنوان مشاور ارتباطات همکاری داشته است. رین توانست جایزه استاد برجسته انجمن ملی ارتباطات را در سال 2000-1999 بدست آورد و همچنین در سال 2011 جایزه Clarence Simon  برای استاد و مشاوره برگزیده ارتباطات دریافت کند.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.