چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید

 

کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید نوشته باربارا ای گلانز و ترجمه مجید نوریان است. کتاب "چگونه از مشتریان تان مراقبت کنید"  52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه ی خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت کسب و کار را ارائه کرده است. به طوری که با اجرای هفته ای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنایی به مشتریان خود ارائه خواهید کرد. این کتاب راه حل محور علاوه بر ارائه ی مثال هایی از هر تکنیک و نکاتی برای اجرای موفقیت آمیز آنها دربرگیرنده موارد ذیل نیز می باشد:   

  • خود ارزیابی، تمرین های طوفان فکری، انواع چک لیست ها و صفحات تمرینی.
  • مثال هایی واقعی از اینکه شرکت ها چگونه تجارب خود را برای بر قراری ارتباط با مشتریان ارتقا می بخشند.
  • نکات مفید در مورد کسب باز خورد مشتریان، سازماندهی گروه های کانون کارکنان و تقویت عملکرد تک تک کارکنان.
  • استراتژی هایی برای انجام کسب و کار که گذشت زمان آن ها را به اثبات رسانده، مانند پنج عمل حس وفاداری و یازده قاعده برای خوب شنیدن.

 

عنوان کتاب: چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید

نویسنده: باربارا ای گلانز

مترجم: مجید نوریان

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1395

خواندن 503 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.