ارزش ویژه‌ برند با رویکردی به بازار ایران

 

کتاب حاضر، به مدیران کمک می نماید تا به مقایسه ارزش برند های بین المللی و محلی از دید مشتریان و همچنین عواملی که بر ارزش ویژه برند اثر می گذارد، بپردازند و همچنین هویدا می شود که آیا ارزش ویژه برند به معنای قصد خرید برند است و آیا ارزش اقتصادی برند از دید مشتریان و قدرت خرید آن ها نیز در قصد خرید اثر گذار است. تمرکز اصلی این کتاب بر مفهوم ارزش برند است که وجه مهمی در مطالعات حوزه برند است. از سویی دیگر در این کتاب به تاثیری که ارزش برند بر قصد خرید مصرف کننده داشته باشد نیز پرداخته است. این کتاب از جمله کتاب های با ارزش در زمینه برند است که خواندن آن به خوانندگان توصیه می شود.

 

عنوان کتاب: ارزش ویژه‌ برند با رویکردی به بازار ایران

نویسندگان: اصغر مشبکی، ایوب صادقیانی و فرشاد صادقیانی

انتشارات: بازاریابی

سال انتشار: 1394

خواندن 464 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.