ادبیات تبلیغ

 

کتاب ادبیات تبلیغ برای کسانی که در دنیای تبلیغات مشغول به کارند، آن هایی که آگهی ها را می نویسند، کسانی که به تدوین فیلم های تبلیغاتی می پردازند و یا آن ها را تأیید می کنند، نویسندگان شرکت های تبلیغاتی، مدیران، خبرنگاران و عکاسان آزاد، تهیه کنندگان خلاق، سرمایه گذاران، مدیران فروش و بازاریابی، مدیران تولید و مدیران انواع مختلف محصولات تجاری؛ مفید و قابل کاربرد است. کتابی است مملو از نظریه ها، روش ها و قوانین حاکم بر دنیای تبلیغات. نویسنده کتاب ادبیات تبلیغ بر این باور است، تبلیغات پر جاذبه قوانین را  زیر پا می گذارد و آن ها را در هم می شکند. شاید حقیقتی در این گفته باشد، اما پیش از آن که قانون را بشکنید، باید آن را شناسایی کنید.

 

عنوان کتاب: ادبیات تبلیغ

نویسنده: رابرت دابلیو. بلای

مترجم: منیژه شیخ جوادی

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1388

خواندن 571 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.