
مشاوره تبلیغات و برندینگ
مشاوره تبلیغات و برندینگ ضرورتی بی اندازه مهم.
تبلیغات و برندینگ در وهله اول اینگونه به نظر می آید که شما با اجاره بیلبورد یا قرارداد تبلیغ تلویزیونی یا تبلیغات اینترنتی یا ... شروع به تبلیغات می نمایید. به اعتقاد یوتاب تبلیغات و برندینگ هر کسب و کاری، قبل از ورود به فاز اجرایی و عملیاتی نیاز به مداقه و بررسی عمیقتری دارد. در واقع اجرا یا اکران و نمایش تبلیغات آخرین و شاید بتوان گفت ساده ترین مرحله تبلیغات محسوب میشود.
هنگامیکه شما به تبلیغات و برندینگ فکر می کنید باید موارد زیر را هم در نظر بگیرید:
1- هدف از تبلیغ چیست؟ مثلا برندینگ یا افزایش فروش یا هر دو و ...
2- محتوا یا متن تبلیغ چه باید باشد؟ شامل شعار، تصویر، هویت، رنگ بندی و ...
3- محتوای تبلیغ در چه قالبی باید اجرا شود؟ عکس، تیزر، انیمیشن و ...
4- رسانه نمایش تبلیغات چه باشد؟ اینترنت، تلویزیون، بیلبورد، شبکه های اجتماعی و ...
5- نسبت تبلیغات با محتوای منتشرشده در وبسایت، اینستاگرام، موتورهای جستجو و ... چگونه باید باشد؟ تبلیغات یکپارچه و به هم پیوسته چیست؟
6- چگونه، با چه کسی، با چه بودجه ای و ... قرارداد شروع تبلیغات و برندینگ را ببندیم؟
7- مباحث حقوقی، قانونی، محدویتهای فرهنگی، چالشهای شبکه های اجتماعی، قبل از طراحی کمپین تبلغاتی را چگونه باید بررسی کرد؟
7- چگونه تبلیغات اکران شده رو ارزیابی کنیم جهت تصحیح خطاهای احتمالی یا بهبود بازدهی تبلیغات؟
چند تا سوال ساده:
هنگامیکه دچار چالش فروش هستید چه باید کرد؟
برندینگ چیست و تفاوت آن با تبلیغات چیست؟ و اصلا برندینگ چه فایده یا ضرورتی دارد؟
چه زمانی باید تبلیغ کرد؟
در مشاوره تبلیغات و مشاوره برندینگ یوتاب شما با آرامشی بی حد و حصر به دنیای حرفه ای و بدون خطای تبلیغات و برندینگ برای کسب و کار خود وارد می شوید. پاسخ سوالات خود را با دلایل متقن و علمی خواهید یافت. سپس برای امور تبلیغات و برندینگ سازمان خود تصمیم خواهید گرفت. در یوتاب ارائه مشاوره یک اصل راهبردی و سیاست همیشگی می باشد. از خود و سازمان خود دریغ نفرمایید.
لطفا خطا نکنید! مشاوره بگیرید. 88458845-021