در این کتاب فعالیت ها و مطالعات جدید و قدیمی در حوزه ها و مکاتب مختلف کنار یکدیگر ارائه شده اند تا دیدگاه کلی تری نسبت به مطالعات و روند معمول و متداول بازاریابی سیاسی در جهان به دست آید. این کتاب بر اساس آخرین تحقیقات موجود در رشته ی بازاریابی سیاسی تهیه شده است. بخش زیادی از مطالعات این رشته در سال های 1986 و همچنین دهه 1990 متمرکز بر مبارازات انتخاباتی بود، در آغاز قرن جدید این مطالعات سمت و سویی جدید به خود گرفت. این کتاب شامل مباحثی درباره ی محصول، تدوین استراتژی (راه حل)، بازاریابی داخلی، بازاریابی محلی سیاسی، بازاریابی الکترونیکی یا اینترنتی، نام گذاری تجاری محصول، بازاریابی سهام دار، تقسیم بندی بازار، حمایت از مصرف کننده و بازاریابی سیاسی و دموکراسی است. هر چند این کتاب به شکاف های اجتناب ناپذیر در حوزه ی مطالعات و تحقیقات صورت گرفته، همه جوانب کاربردهای بازاریابی در سیاست را پوشش نمی دهد، با این حال هدف آن صرفا کمک به مطالعه و پیشبرد تحقیق موجود نیست؛ بلکه تلاش می کند زمینه را برای تحقیقات بیشتر در حوزه بازاریابی سیاسی فراهم نماید.
عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سیاسی اصول و کاربردها
نویسنده: جنیفر لیز
مترجمان: بهرام خیری و پدرام باقر نژاد
انتشارات: بهمن برنا
سال انتشار: 1394