مدیریت بازاریابی سیاسی اصول و کاربردها

 

در این کتاب فعالیت ها و مطالعات جدید و قدیمی در حوزه ها و مکاتب مختلف کنار یکدیگر ارائه شده اند تا دیدگاه کلی تری نسبت به مطالعات و روند معمول و متداول بازاریابی سیاسی در جهان به دست آید. این کتاب بر اساس آخرین تحقیقات موجود در رشته ی بازاریابی سیاسی تهیه شده است. بخش زیادی از مطالعات این رشته در سال های 1986 و همچنین دهه 1990 متمرکز بر مبارازات انتخاباتی بود، در آغاز قرن جدید این مطالعات سمت و سویی جدید به خود گرفت. این کتاب شامل مباحثی درباره ی محصول، تدوین استراتژی (راه حل)، بازاریابی داخلی، بازاریابی محلی سیاسی، بازاریابی الکترونیکی یا اینترنتی، نام گذاری تجاری محصول، بازاریابی سهام دار، تقسیم بندی بازار، حمایت از مصرف کننده و بازاریابی سیاسی و دموکراسی است. هر چند این کتاب به شکاف های اجتناب ناپذیر در حوزه ی مطالعات و تحقیقات صورت گرفته، همه جوانب کاربردهای بازاریابی در سیاست را پوشش نمی دهد، با این حال هدف آن صرفا کمک به مطالعه و پیشبرد تحقیق موجود نیست؛ بلکه تلاش می کند زمینه را برای تحقیقات بیشتر در حوزه بازاریابی سیاسی فراهم نماید.

 

عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سیاسی اصول و کاربردها

نویسنده: جنیفر لیز

مترجمان: بهرام خیری و پدرام باقر نژاد

انتشارات: بهمن برنا

سال انتشار: 1394

خواندن 1083 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.