کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید نوشته باربارا ای گلانز و ترجمه مجید نوریان است. کتاب "چگونه از مشتریان تان مراقبت کنید" 52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه ی خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت کسب و کار را ارائه کرده است. به طوری که با اجرای هفته ای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنایی به مشتریان خود ارائه خواهید کرد. این کتاب راه حل محور علاوه بر ارائه ی مثال هایی از هر تکنیک و نکاتی برای اجرای موفقیت آمیز آنها دربرگیرنده موارد ذیل نیز می باشد:
- خود ارزیابی، تمرین های طوفان فکری، انواع چک لیست ها و صفحات تمرینی.
- مثال هایی واقعی از اینکه شرکت ها چگونه تجارب خود را برای بر قراری ارتباط با مشتریان ارتقا می بخشند.
- نکات مفید در مورد کسب باز خورد مشتریان، سازماندهی گروه های کانون کارکنان و تقویت عملکرد تک تک کارکنان.
- استراتژی هایی برای انجام کسب و کار که گذشت زمان آن ها را به اثبات رسانده، مانند پنج عمل حس وفاداری و یازده قاعده برای خوب شنیدن.
عنوان کتاب: چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید
نویسنده: باربارا ای گلانز
مترجم: مجید نوریان
انتشارات: مبلغان
سال انتشار: 1395