مدیریت تبلیغات

 

کتاب مدیریت تبلیغات توسط دکتر محمود محمدیان از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی نگاشته شده است. این کتاب  یکی از برترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمنا در آزمون ورودی بعضی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود. در این کتاب ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، آشنایی با الگوی ساخت تبلیغات و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار داده است. کتاب مدیریت تبلیغات به دلیل انطباق با فضای حاکم بر کسب و کار در ایران، همراه با مثال هایی ایرانی قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه و بازار کار است.

 

عنوان کتاب: مدیریت تبلیغات

نویسندگان: دکتر محمو محمدیان

انتشارات: حروفیه

سال انتشار: 1396

خواندن 1144 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.