کتاب مدیریت تبلیغات توسط دکتر محمود محمدیان از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی نگاشته شده است. این کتاب یکی از برترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمنا در آزمون ورودی بعضی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود. در این کتاب ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، آشنایی با الگوی ساخت تبلیغات و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار داده است. کتاب مدیریت تبلیغات به دلیل انطباق با فضای حاکم بر کسب و کار در ایران، همراه با مثال هایی ایرانی قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه و بازار کار است.
عنوان کتاب: مدیریت تبلیغات
نویسندگان: دکتر محمو محمدیان
انتشارات: حروفیه
سال انتشار: 1396