مدیریت برندهای صنعتی

 

آیا نام گذاری، در شرکت های صنعتی مطرح است؟ مایکروسافت، آی بی ام، جنرال الکتریک و اینتل همگی مثال هایی آشکار از این حقیقت هستند که برخی از قوی ترین و برترین نام و نشان های تجاری جهان، نام و نشان تجاری صنعتی هستند. هدف کتاب مدیریت برند های صنعتی، قرار دادن نام و نشان های تجاری صنعتی و نام گذاری در جایگاه واقعی آن ها است. در حقیقت کتاب مدیریت برند های صنعتی یکی از اولین و برترین نمونه های واقعی علم و هنر برندینگ صنعتی است و یک بخش یا مفهوم و یا معنی برای افزایش دانش نام گذاری صنعتی را ارائه می دهد. فصل های عنوان شده در این کتاب عبارتند از: شناخته شده بودن یا یکی از بسیار بودن، نام گذاری کردن یا نکردن – جنبه های برند گذاری بازار های صنعتی، شتاب و تسریع از طریق نام گذاری، داستان های موفقیت نام گذاری بازار های صنعتی، مراقب خطا ها و اشکالات نام گذاری بودن و چشم انداز آتی.

 

عنوان: مدیریت برند های صنعتی

نویسندگان: فیلیپ کاتلر و والدمار پفورچ

مترجم: کامبیز حیدر زاده

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1391

خواندن 1098 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.