این کتاب شامل نمونه هایی از کار های تبلیغاتی نسل گذشته آژانس تبلیغاتی سیته است، نسلی که پایه گذار تبلیغات نوین در ایران بودند. در میان این آثار، نام طراحان و تبلیغات چی های بزرگی را می بینیم که برای بهترین و بزرگ ترین برند های آن زمان به طراحی، متن نویسی و تولید آگهی تبلیغاتی پرداخته اند. در آثار چاپ شده در این کتاب، به خوبی رد پای حضور دانشگاه های تجربی و افراد بی آموزگار را در کارگاه های پر شور آژانس های تبلیغاتی آن روزگار می بینیم. این کتاب در برگیرنده مطالبی از قبیل از تماشاخانه گیلان تا دفتر خیابان حقوقی، سال های دور، سال های عشق و افتخار، آوازه پر آوازه، دوره طلایی تبلیغات، بخشی از تاریخ طراحی گرافیک ایران، ستاره دنباله دار و اگهی ها است.
عنوان کتاب: سرخ و سیاه (سی سال تبلیغ به روایت سیته)
نویسنده: شاهین ترکمن
انتشارات: سیته
سال انتشار: پاییز 1396