زاگ

 

کتاب زاگ به این مورد اشاره می کند که چگونه یک نام تجاری متمایز بسازیم. اما قبل از این که یک نام تجاری بسازیم باید ببینیم اصلا یک نام تجاری چیست؟ از نظر این کتاب، نام تجاری آن چیزی است که مخاطب در مورد محصول ما می گوید، نه آن چیزی که ما خودمان در مورد محصول و شرکت خودمان عنوان می کنیم. نویسنده با نکوهش روش های سنتی تبلیغات و برند سازی، همچون تبلیغات تلویزیونی و ... ادعا می کند که برای ساخت یک نام تجاری باید متمایز بود و از زاگ به عنوان همین تمایز یاد کرد: وقتی همه زیگ می کنند شما زاگ کنید. از نظر نویسنده شما باید متمایز باشید و گرنه بهتر است در کسب و کارتان یک تغییر اساسی ایجاد کنید. اگر قصد دارید کسب و کاری را شروع کنید یا اکنون صاحب کسب و کاری هستید، خواندن این کتاب را به شما توصیه می کنیم. کتاب زاگ به مخاطب کمک می کند تا دیدگاه بهتری نسبت به هدف گذاری کسب و کار خود داشته باشد. این کتاب نگاه ویژه ای به تبلیغات دارد و نشان می دهد که دقیقا ما باید در تبلیغ محصول چه بگوییم و چه بخواهیم. تبلیغات قدیمی و حتی برخی از استراتژی های بروز تر تبلیغ در این کتاب رد می شود و در نهایت نویسنده می گوید باید آنچه مشتری در مورد ما و محصولمان می گوید همان باشد که ما انتظار داریم. اگر وقت خواندن کل کتاب را ندارید، نویسنده در انتهای کتاب خلاصه ای از کل کتاب را نوشته است.

 

عنوان کتاب: زاگ 

نویسنده: مارتی نیومایر

مترجم: سارا میرزایی

انتشارات: سیته   

سال انتشار: 1396

خواندن 1317 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.