روانشناسی تبلیغات تجاری

 

کتاب "روانشناسی تبلیغات تجاری" حاصل سال ها تجربه کاری ساترلند در زمینه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و رامز تبلیغات را می گشاید و بعضی از ساز و کار های روان شناختی بنیادین آن را شرح می دهد. این کتاب در مرحله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه می کنند، کسانی مانند مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول،  مدیران شرکت های تبلیغاتی و تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکرد های روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار جامع، کامل و مفیدی است.

برخی مطالب ذکر شده در این کتاب عبارتند از:

  • تبلیغ شکل یا تصویر
  • تبلیغ در نقطه فروش
  • تأثیرات تبلیغ از راه های تداعی
  • کاربرد تبلیغات
  • تبلیغات فصلی
  • آگهی های دنباله دار
  • تغییر دادن تصویر ذهنی

 

عنوان کتاب: روانشناسی تبلیغات تجاری

نویسنده: ماکس ساترلند

مترجم : سینا قربانلو

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1391 

خواندن 1211 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.