کتاب "روانشناسی تبلیغات تجاری" حاصل سال ها تجربه کاری ساترلند در زمینه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و رامز تبلیغات را می گشاید و بعضی از ساز و کار های روان شناختی بنیادین آن را شرح می دهد. این کتاب در مرحله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه می کنند، کسانی مانند مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول، مدیران شرکت های تبلیغاتی و تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکرد های روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار جامع، کامل و مفیدی است.
برخی مطالب ذکر شده در این کتاب عبارتند از:
- تبلیغ شکل یا تصویر
- تبلیغ در نقطه فروش
- تأثیرات تبلیغ از راه های تداعی
- کاربرد تبلیغات
- تبلیغات فصلی
- آگهی های دنباله دار
- تغییر دادن تصویر ذهنی
عنوان کتاب: روانشناسی تبلیغات تجاری
نویسنده: ماکس ساترلند
مترجم : سینا قربانلو
انتشارات: مبلغان
سال انتشار: 1391