کتاب "راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی " کتابی ساده، جامع و کاربردی است که به مخاطبان خود کمک می کند تا در این دنیای پیوسته در حال تغییر و تحول؛ مسیر درست را تشخیص دهند و به سوی چشم اندازی روشن حرکت کنند. نویسنده با رویکردی گام به گام با بیان مثال هایی واقعی از کشور های در حال توسعه، مفاهیم مهمی را با مخاطبان در میان می گذارد. شباهت بازار کشور های در حال توسعه با ساختار و فرهنگ بازار های کشورمان، این اثر را به مرجعی کاربردی و ارزشمند برای فعالان صنعت خرده فروشی در ایران تبدیل کرده است. در کتاب پیش رو علاوه بر آشنایی با مفاهیم مقدماتی و مشترک بازاریابی مانند مبانی بازاریابی؛ آمیخته بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی می توانید به اطلاعات تخصصی و ارزشمندی در حوزه ی خرده فروشی شامل مکان یابی، چیدمان، طبقه بندی، نمایش و عرضه، برندینگ، قیمت گذاری، مجاری بازاریابی، ارتباطات، منابع انسانی، راهبردهای توسعه، مباحث و موضوعات مالی، عملیات فروشگاهی، مدیریت ارتباطات با مشتریان، و در یک کلام هر آنچه برای موفقیت در صنعت خرده فروشی نیاز دارید، دست یابید.
عنوان کتاب: راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی
نویسنده: رام کیشن
مترجمان: علی عطا فر و حمید جمشیدی
انتشارات: آموخته
سال انتشار: 1396
صفحه آرا: فرزاد همتی