جنگ بازاریابی (Marketing war)

 

کتاب جنگ بازاریابی توسط آل ریس و جک تروت نگاشته شده است. این کتاب در برگیرنده آموزش بهترین تاکتیک های دفاعی چریکی و جدیدترین قوانین تجاری است. آل ریس در این کتاب تجارت و بازاریابی را به جهت نیاز به استراتژی به جنگ تشبیه کرده است. او بر این باور است، امروزه بازار تجاری خدمت رسانی به مشتریان نیست بلکه جنگیدن با رقبا است. جنگی که در آن رقیبان دشمن هستند و مشتری سرزمینی است که باید فتح شود. برای پیروزی و موفقیت در جنگ بازار باید استراتژی خاصی را تدارک دید و دنیای تجارت را از دیدگاهی استراتژیک بررسی کرد. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب ها در زمینه تجارت جهانی معرفی شده است.

 

عنوان کتاب: جنگ بازاریابی

نویسندگان: آل ریس و جک تروت

مترجم: محمود حمید خانی

انتشارات: سیته

سال انتشار:   چاپ اول بهار 1384؛ چاپ دوم تابستان 1394

ویراستار: معصومه جباری

مدیر اجرایی: فیروزه یاوری

طراحی جلد و صفحه ها: آتلیه شرکت سیته

خواندن 1068 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir
محتوای بیشتر در این بخش: گاو بنفش (Purple Cow) »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.