کتاب جنگ بازاریابی توسط آل ریس و جک تروت نگاشته شده است. این کتاب در برگیرنده آموزش بهترین تاکتیک های دفاعی چریکی و جدیدترین قوانین تجاری است. آل ریس در این کتاب تجارت و بازاریابی را به جهت نیاز به استراتژی به جنگ تشبیه کرده است. او بر این باور است، امروزه بازار تجاری خدمت رسانی به مشتریان نیست بلکه جنگیدن با رقبا است. جنگی که در آن رقیبان دشمن هستند و مشتری سرزمینی است که باید فتح شود. برای پیروزی و موفقیت در جنگ بازار باید استراتژی خاصی را تدارک دید و دنیای تجارت را از دیدگاهی استراتژیک بررسی کرد. این کتاب یکی از پرفروش ترین کتاب ها در زمینه تجارت جهانی معرفی شده است.
عنوان کتاب: جنگ بازاریابی
نویسندگان: آل ریس و جک تروت
مترجم: محمود حمید خانی
انتشارات: سیته
سال انتشار: چاپ اول بهار 1384؛ چاپ دوم تابستان 1394
ویراستار: معصومه جباری
مدیر اجرایی: فیروزه یاوری
طراحی جلد و صفحه ها: آتلیه شرکت سیته