کتاب حاضر توسط دو فعال حوزه تبلیغات؛ مجتبی محمدیان و پویا ایران دوست نوشته شده است. در این کتاب اصطلاحات متداول در صنعت تبلیغات به زبانی ساده و کاربردی بیان شده است. هر چند در این کتاب سعی شده که اصطلاحات رایج تبلیغات بیان و بررسی شوند، ولی با پیدایش و ظهور رسانه های دیجیتالی گسترده این لغات بسیار وسیع تر شده اند. با این حال این کتاب، کتاب پایه ای است و مطالعه آن برای شروع فعالیت در زمینه تبلیغات خالی از لطف نیست. در حقیقت، دانستن مطالب این کتاب برای هر فردی لازم و ضروری است. اما توصیه می کنیم تنها به این کتاب بسنده نکنید. مولفان کتاب را با هدف تاثیر گذاری بر مدیرانی نوشته اند که از دانش تبلیغات آگاهی چندانی ندارند اما می خواهند با کلمات این حوزه تخصصی آشنا شوند تا بتوانند زبان مشترکی با فعالان این حوزه بر قرار کنند. به همین دلیل در این کتاب هم کلماتی مانند برند تعریف شده و هم کلماتی همچون کامپوزیت، مورف یا سیلوئت. در نتیجه کتاب هم برای مدیران اجرایی بسیار مناسب است و هم برای کسانی که می خواهند در صنعت تبلیغات وارد شوند و یا تسلط کافی بر اصطلاحات این حوزه ندارند.
عنوان کتاب: جعبه ابزار تبلیغات ایران
نویسندگان: مجتبی محمدیان و پویا ایران دوست
انتشارات: آگاه
سال انتشار: 1391