برندسازی دیجیتال یکی از راه های موثر برای فعالان حرفه ای در این حوزه کسب و کار است تا با استفاده از شبکه اینترنت گام به گام به صورتی کاملا حرفه ای و کیفی خدمات و محصولاتشان را معرفی کنند. تولید کنندگان و برند های مدعی کیفیت اگر در این حوزه به صورتی اصولی وارد نشوند و قدم های موثر بر ندارند، عرصه را برای فرصت طلبان و سود جویان غیر متخصص باز گذاشته اند. استفاده از برند سازی دیجیتال و آشنا سازی بیش تر مصرف کنندگان با این مقوله کمک بسیاری به گسترش برند ها و تولید کنندگان کیفی و ساخت تصاویر ذهنی کیفیت نزد مصرف کنندگان خواهند کرد. جای خوش وقتی است که این نیاز توسط آقای نصیری که یکی از فعالان و کارشناسان بخش بازاریابی و فروش قطعات خودرو هست به خوبی شناسایی شده است و امید است با دقت و تلاش منفعت فناوری های جدید در هر صنعت و کسب و کاری به خوبی شناخته شده و از آن بهره لازم گرفته شود.
عنوان: برندینگ دیجیتال
نویسنده: جواد نصیری
سال انتشار: 1394