بازاریابی دیجیتال به قلم متینه مقدم نگاشته شده است. نویسنده به بازاریابی دیجیتال به عنوان صنعتی آنی و نامنظم می نگرد که به سرعت در حال تغییر، توسعه و پیشرفت است. این نوع بازاریابی، با توجه به شرایط حاضر، یکی از بهترین روش های بازاریابی در جهان شناخته شده است. در کشور ما بازاریابی دیجیتال را غالبا شرکت های خدماتی و تولیدی انجام می دهند به همین دلیل این کتاب برای همه یشرکت ها و تولیدکنندگان موثر هست و آنها از این طریق می توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات مربوط به آن را در حوزه کاری خود مورد ارزیابی قرار دهند.
نویسنده بازاریابی دیجیتال را شاخه ای از بازاریابی الکترونیکی می داند که با راهکارهایی از قبیل: سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی در راستای استراتژی افراد حرکت می کند.
کتاب بازاریابی دیجیتال شامل 5 فصل؛ آشنایی با مفهوم بازاریابی، روش ها و ابزار های بازاریابی دیجیتال، نقش بازاریابی دیجیتال در بهره وری سرمایه گذاری، بازاریابی اینترنتی را باید از کجا شروع کنیم و تبلیغات می باشد.
عنوان کتاب: بازاریابی دیجیتال
نویسنده: متینه مقدم
انتشارات: طاهریان
سال انتشار: 1394