اصول برندسازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی

 

نویسنده کتاب حاضر بر این باور است در کسب و کار مدرن، برند حرف اول و آخر را می زند چرا که برند ادراکی است که مشتری بر اثر تجربیات قبلی استفاده از محصول یا شنیده هایش از بازار در ذهن دارد. همچنین نویسنده معتقد است برای ایجاد برند دو سنگ بنای اصلی، عملکرد محصول و ارتباطات یکپارچه بازاریابی مورد نیاز است. در این کتاب سعی شده است با نکته بینی و دقت زیاد، همه حوزه های ارتباطات یکپارچه بازاریابی در ساخت برند مورد بررسی قرار گیرد. در کتاب حاضر  فرآیند برندسازی، نحوه تدوین استراتژی پیام و انتخاب رسانه به عنوان کانال انتقال پیام به مشتریان تشریح شده است. مخاطبان این کتاب متنوع اند. اصولا مخاطبان اصلی این کتاب صاحبان  کسب و کار و مدیران سازمان ها، آژانس های تبلیغاتی و برندسازی، صاحبان و بهره برداران رسانه های مختلف، دانشجویان رشته های مدیریت و کسب و کار، بازاریابی، تبلیغات، گرافیک، تصویر سازی و همکاران دانشگاهی هستند.

 

عنوان کتاب: اصول برندسازی با رویکرد ارتباطات یکپارچه بازاریابی

نویسندگان: امیر اخلاصی

انتشارات: علمی

سال انتشار: 1391

خواندن 1059 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.