کتاب حاضر، به مدیران کمک می نماید تا به مقایسه ارزش برند های بین المللی و محلی از دید مشتریان و همچنین عواملی که بر ارزش ویژه برند اثر می گذارد، بپردازند و همچنین هویدا می شود که آیا ارزش ویژه برند به معنای قصد خرید برند است و آیا ارزش اقتصادی برند از دید مشتریان و قدرت خرید آن ها نیز در قصد خرید اثر گذار است. تمرکز اصلی این کتاب بر مفهوم ارزش برند است که وجه مهمی در مطالعات حوزه برند است. از سویی دیگر در این کتاب به تاثیری که ارزش برند بر قصد خرید مصرف کننده داشته باشد نیز پرداخته است. این کتاب از جمله کتاب های با ارزش در زمینه برند است که خواندن آن به خوانندگان توصیه می شود.
عنوان کتاب: ارزش ویژه برند با رویکردی به بازار ایران
نویسندگان: اصغر مشبکی، ایوب صادقیانی و فرشاد صادقیانی
انتشارات: بازاریابی
سال انتشار: 1394