شعارهای تبلیغاتی

کسب و کارها از روش های مختلفی برای دیده شدن محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. آنها می خواهند نظر مصرف کننده را جلب کنند و در نهایت میزان فروش را افزایش دهند. شعارهای تبلیغاتی در رسیدن به این اهداف بسیار موثرند، زیرا شعارها اغلب به یادماندنی هستند و جنبه مهم کاری یک شرکت را نمایان میکنند. اما هر شعار تبلیغاتی، لزوما موثر نیست و برای ایجاد یک شعار تبلیغاتی خوب و نشان دادن هویت شرکت شما باید از تکنیک های اصولی استفاده کنید.

1- کلماتی که محصول یا خدمت شرکت شما را توصیف میکند، بنویسید. شعارهای تبلیغاتی خوب، مصرف کنندگان را به نکات و سرنخ هایی درمورد محصول شما میرساند. به طورمثال، اگر برای انتخاب شعار یک کافی شاپ دچار سردرگمی شده اید، میتوانید کلماتی مثل، قهوه، داغ، دانه، فنجان، لیوان یا لاته را در آن بگنجانید.

2- یک لیست دیگر، از محصولات خود تهیه کنید و ویژگی های هرکدام را بنویسید .این مزایا را به شعار تبلیغاتی اضافه کنید تا نظر مشتریان به محصول یا خدمت شما جلب شود و آن را امتحان کنند.با توجه به مثال قبل، برای قهوه میتوان ویژگی هایی چون گرما، طعم و مزه تلخ، آرام بخش بودن یا رفع کرختگی را در نظر داشت.

3- با لیست کلمات خود بازی کنید و نام شرکت را در شعارتبلیغاتی بگنجانید .شعارها نیازی به نام تجاری ندارند اما این میتواند به منزله استفاده شرکت شما از یک کمپین تبلیغاتی خاص باشد. خلاق باشید و هر چیز که به ذهنتان میرسد را بنویسید.

4- یک شعر کوتاه انتخاب کنید، شعارهای کوتاه برای مشتریان جذاب تر است. شعار خود را به حداکثر ده کلمه محدود کنید.

میتوانید از وبلاگ ها یا سایت های شعار رایگان استفاده کنید. اگر شعار خوبی به ذهنتان نمیرسد، مراجعه به این سایت ها کمک تان میکند؛ ممکن است این سایت ها پیشنهاد جالب توجهی به شما ندهند اما خلاقیت ذهن شما را فعال میکنند و ایده های جدید میسازند.

تکنیک بازاریابی شعار تبلیغاتی

  • راههای زیادی برای بازاریابی شعار شما وجود دارد، کلید استفاده از شعار این است که به راحتی میتواند شما را یادآوری کند. باید از یک شعار منحصر به فرد استفاده کنید که بهترین وجه سازمان شما یا مزایای اصلی آن را توصیف کند. پس از آن مطمئن شوید که شعار خود را از طریق اقلام و رسانه ها ی تبلیغاتی، به گوش همه برسانید.
  • اگر لازم است یک کلمه را در شعارتان تکرار کنید؛ به طوری که یک محصول یا خدمت را یادآور شود. یا با استفاده از شعارتان ،یک طرح و علامت تجاری ایجاد کنید تا اثربخشی آن چندبرابر شود.
  • میتوانید یک وب سایت طراحی کنید و شعار خود را روی سایت قرار دهید. وب سایت را در موتورهای جست و جو ارتقاء دهید و لینک تبلیغاتی خود را در تمام مرورگرها بگذارید تا شعارتان دیده شود.
  • شعارتان را در رسانه های چاپی مانند روزنامه ها و مجلات تبلیغ کنید. اگر کسب و کارتان نوپا است، از خبرنگاران برای تهیه گزارش استفاده کنید و شعار خود را در مصاحبه ها تکرار کنید. بسته به بودجه تبلیغاتی خود، در رادیو و تلویزیون محلی تبلیغ کنید تا مردم بتوانند نام شرکت شما را به همراه شعارتان به یاد بیاورند.
  • شعار خود را روی تمام بسته بندی ها ،کاتالوگ و در صورت امکان خود محصول چاپ کنید .اگر طرح خاصی برای شعارتان طراحی کرده اید، در تابلوی شرکت یا مکان پذیرش مشتریان نصب نمایید.
  • آرم شما میتواند روی لیوان، تی شرت، قلم و سایر چیزهای دیگر چاپ شود. این لوازم را به عنوان اشانتیون نیز میتوانید در رویدادهای بزرگ مانند نمایشگاه ها و کنسرت ها معرفی کنید.
  • شعارتان را روی کارت ویزیت و بروشور چاپ کنید تا تقاضای فروش برای شما زیاد شود و مدیران و صاحبان مشاغل دیگر با شما تماس بگیرند.اطمینان حاصل کنید که آدرس وب سایت شما نیز روی کارت ها و بروشور ها درج شده شده باشد.

 

 

خواندن 4843 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir
محتوای بیشتر در این بخش: « چگونه بودجه تبلیغاتی تعیین کنیم؟

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.