ال ریس نویسنده و از بزرگترین صاحب نظران مارکتینگ و برندینگ در دنیاست. او در سال 1950 در رشته هنرهای آزاد از دانشگاه دپاو (DePauw) فارغ التحصیل شد و پس از آن در دپارتمان تبلیغات کمپانی جنرال الکتریک مشغول به کار شد. او در سال 1963 آژانس تبلیغات خود را با نام Ries Cappiello Colwell در نیویورک تاسیس کرد. این آژانس بعدها به یک شرکت استراتژی بازاریابی به نام Trout & Ries تبدیل شد. او با مطرح کردن تئوری جایگاه سازی همراه با جک تراوت و با انتشار مقالاتی در مورد جایگاه سازی در حوزه مارکتینگ (Positioning) به شهرت رسید. کتابی که ریس همراه با تراوت با عنوان ‘Positioning: a battle for your mind’ در سال 1981 تالیف کرد، به این موضوع پرداخته است. ریس با مطرح کردن ایده جایگاه سازی تلاش کرد توجه مدیران را به این واقعیت معطوف کند که برندها نه از طریق تنوع و تکثر که از طریق متمرکز شدن بر یک حوزه خاص میتوانند موفق شوند. ریس همراه با دخترش لارا ریس شرکت مشاوره Ries & Ries را در سال 1994 تاسیس کرد و هم اکنون ریاست آن را برعهده دارد. او در سال 1999 توسط مجله PR Week به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در زمینه روابط عمومی در قرن 20 انتخاب شد. از کتاب های او می توان "22 قانون تغییرناپذیر برند"، "22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی"، "سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی" و "جایگاه سازی، نبردی در ذهن" را نام برد.
ال ریس - Al Ries
یوتاب
مشاوره در حوزه های تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912
وبگاه: www.utab.irآخرینها از یوتاب
نظر دادن
از پر شدن تمامی موارد الزامی ستارهدار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.