فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Walled Garden

باغ محصور

به مجموعه ای از صفحات گفته می شود که به یکدیگر لینک می دهند اما توسط دیگر صفحات به آنها لینک داده نشده است. چنین صفحاتی معمولا رنک پایینی دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 4
wear out

عدم اثربخشی تبلیغات، کهنگی و فرسودگی تبلیغات

رسیدن به نقطه‌ای که عملیات تبلیغی اثربخشی خود را به سبب نمایش پی در پی یا عدم برآورده شدن خواسته‌ها و نیازهای مخاطب توسط قول داده شده در ارتباطات از دست می‌دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20
Web 2.0

وب 2.0

طراحی و معماری وب 2.0 بر پایه مشارکت ها، همکاری ها، و تعاملات (interactions) انسان ها، ماشین ها، نرم افزار، و عامل های هوشمند با یکدیگر استوار است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 3
Web Hosting

میزبانی وب­

سرویسی است که میزبانی وب­سایت را به منظور دسترسی تمامی کاربران در سراسر جهان، بر عهده دارد.

نویسنده: یوتاب
Web Messages

نوعی ارتباط با مشتری است که امکان دستیابی به افراد از طریق مرورگر اینترنتی را فراهم می­ کند، چه در دسکتاپ و چه در تلفن همراه.

نویسنده: یوتاب
Webinar

وبینار

یک سمینار آنلاین است که به منظور آموزش و اطلاع ­رسانی در وب ­سایت­ ها برگزار می­ شود و به مخاطبانی ارائه می­ شود که برای دیدن ویبنار ثبت ­نام کرده ­اند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Webmaster

وب مستر

به صاحب یک وب­ سایت، وب­ مستر می­ گویند.

نویسنده: یوتاب
Webmaster Tools

ابزارهای وب مستر

ابزار رایگان Google webmaster و Bing webmaster که اطلاعات اضافه ­تری مانند موقعیت وب­سایت در موتورهای جستجو برای سرچ ­های مختلف کاربران را در اختیار صاحبان وب­سایت قرار می­دهد. Google Search Console، ابزار وب­مستر گوگل است که به صورت رایگان در اختیار صاحبان وب­سایت قرار می ­گیرد و با آنالیتیکس تفاوت دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Website

وب سایت

یک وب­سایت مجموعه ­ای از صفحات وب مرتبط به یکدیگر است که اطلاعاتی را ایجاد و ذخیره ­سازی می­ کند. وب­سایت­ ها معمولا دارای یک صفحه اصلی هستند و توسط یک فرد، گروه یا سازمان اداره می ­شوند. امروزه هر کسب و کار موفقی باید یک وب­سایت پویا برای جذب بازدیدکنندگان، تولید lead و در نهایت تبدیل آن­ها به مشتری داشته باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
White Hat

کلاه سفید

به روش های سئویی گفته می شود که مطابق با اصول و قوانین موتورهای جستجو می باشند. این روش ها، نقطه مقابل تکنیک های کلاه سیاه هستند که در آن، هدف فریب موتور جستجو و افزایش رتبه سایت از روش های غیرقانونی است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 5
Widget

ویجت

به Gizmo رجوع شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 9
Word-of-Mouth

بازاریابی دهان به دهان

Word-of-Mouth یا WOM یکی از مدل­ های بازاریابی ویروسی است که در آن، مخاطبان یک محصول/ خدمات آن را به دیگران معرفی می­ کنند. بازاریابی با استفاده از شیوه WOM در ظاهر رایگان است، اما نیازمند صرف زمان بسیار زیاد و خلق ارزش واقعی برای کاربران است.

نویسنده: یوتاب
Wordmark

علامت / نشان کلمه

روشی که شما یک اسم منحصربه فرد و قابل تملیک را می‌نویسید. همچنین به حروف چاپی آرم (لوگوتایپ) اشاره دارد که به نوعی شامل یک یا تعداد بیشتری از خصوصیات منحصربه فرد، مانند اندازه و نوع حروف، نماد یا وسیله‌ی گرافیکی متناسب با مشتری می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 19
WordPress

وردپرس

یکی از محبوب­ ترین سیستم­ های مدیریت محتوا است که بسیاری از وب­ سایت­ ها از آن برای انتشار و مدیریت محتوای خود استفاده ­می­ کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.