فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Value Driver

محرک های ارزش

عموماً به عنوان هر متغیری که بر سلامتی و ارزش شرکت تأثیر بگذارد، تعریف می شود. محرک ارزش در زمینه‌ی برندینگ، به اجزای مشهود و غیر مشهود نام تجاری اشاره دارد که تمایز و مربوط بودن را به مخاطبان هدف ارائه می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 159
Value Proposition

پیشنهاد ارزش نام تجاری

پیشنهاد ارزش (نام تجاری) یک بیانیه‌ی کوتاه، واضح و ساده است که شامل دلایل عمده‌ی انتخاب یک نام تجاری نسبت به دیگری و همچنین شامل بازار هدف یک محصول مشخص، مزایای مهم پیشنهادی و قیمت دریافتی آن می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 147
Verbal Identity

هویت کلامی

روشی که نام تجاری در کلماتی مانند اسم، تبلیغات، شعارها، ارتباطات بازاریابی، آگهی وب سایت و توضیحات روی بسته بندی خود ارتباط برقرار می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 144
Video Marketing

بازاریابی ویدیویی

استفاده از محتوای ویدئویی برای بازاریابی محصولات/ خدمات را ویدئو مارکتینگ می­ گویند. این روش از اثرگذاری بالایی برخوردار است و حجم زیادی از ترافیک اینترنتی را شامل می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 104
Viral Content

محتوای ویروسی

به محتوایی که به علت جذابیت برای مخاطبان، از طریق به اشتراک­ گذاری در سراسر شبکه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است محتوای ویروسی گفته می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 115
Viral Marketing

بازاریابی ویروسی

 بازاریابی ویروسی به انتشار پیام نام تجاری بین اشخاص از طریق تبلیغات دهان به دهان گفته می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 158
Visibility

وضوح، ایجاد وضوح و نمایانی

نتیجه‌ی مطلوب سرمایه گذاری در نام تجاری، کسب آگاهی و وضوح بیشتر است که اولین گام در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان مطلوب (موردنظر) برای امتحان نام تجاری و کسب تجربه‌ی دست اول از مزایای مشهود و غیر مشهود آن است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 139
Visitor

بازدیدکننده

شاخصی است که تعداد کاربران یک وب­سایت یا اپلیکشین در یک بازه زمانی مشخص را نشان می­ دهد. بازدیدکنندگان اغلب به "بازدیدکنندگان جدید (New Visitor)" که برای اولین بار از سایت بازدید کرده ­اند و "بازدیدکنندگان بازگشتی (Returning Visitors)" که قبلا از سایت بازدید کرده ­اند، تقسیم می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 103
Visits

بازدیدها

یک واژه قدیمی در گوگل آنالیتیکس که اخیرا به session تغییر پیدا کرده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109
Visuai Langoage Concepts

مفاهیم زبان بصری

تعدادی از استراتژی‌های بصری جایگزین که برای توصیف اجزای متفاوت اما مرتبط نام تجاری استفاده می‌شود. هر مفهوم انعکاس دهنده‌ی موقعیت گذاری نام تجاری و ایجاد کننده‌ی حکایتی با استفاده از جلوه های بصری به جای کلمات خواهد بود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 148
Visual Identity

هویت بصری

توسعه‌ی نام تجاری شرکت با هر روش ممکن و با اجزای سهیم در سبک بصری متمایز است. هویت بصری شامل مکان و چگونگی استفاده از آرم، رنگ نوع و سایز قلم و تصویرسازی‌های ذهنی (شبیه سازی می شود. هدف هويت بصری شرکت، متمایز کردن نام تجاری در فضای رقابتی است و به منظور مؤثر و به یادماندنی بودن باید در تمام رسانه ها هماهنگی خود را حفظ کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 150

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.