فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Value Driver

محرک های ارزش

عموماً به عنوان هر متغیری که بر سلامتی و ارزش شرکت تأثیر بگذارد، تعریف می شود. محرک ارزش در زمینه‌ی برندینگ، به اجزای مشهود و غیر مشهود نام تجاری اشاره دارد که تمایز و مربوط بودن را به مخاطبان هدف ارائه می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17
Value Proposition

پیشنهاد ارزش نام تجاری

پیشنهاد ارزش (نام تجاری) یک بیانیه‌ی کوتاه، واضح و ساده است که شامل دلایل عمده‌ی انتخاب یک نام تجاری نسبت به دیگری و همچنین شامل بازار هدف یک محصول مشخص، مزایای مهم پیشنهادی و قیمت دریافتی آن می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18
Verbal Identity

هویت کلامی

روشی که نام تجاری در کلماتی مانند اسم، تبلیغات، شعارها، ارتباطات بازاریابی، آگهی وب سایت و توضیحات روی بسته بندی خود ارتباط برقرار می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 15
Viral Marketing

بازاریابی ویروسی

 بازاریابی ویروسی به انتشار پیام نام تجاری بین اشخاص از طریق تبلیغات دهان به دهان گفته می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17
Visibility

وضوح، ایجاد وضوح و نمایانی

نتیجه‌ی مطلوب سرمایه گذاری در نام تجاری، کسب آگاهی و وضوح بیشتر است که اولین گام در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان مطلوب (موردنظر) برای امتحان نام تجاری و کسب تجربه‌ی دست اول از مزایای مشهود و غیر مشهود آن است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17
Visuai Langoage Concepts

مفاهیم زبان بصری

تعدادی از استراتژی‌های بصری جایگزین که برای توصیف اجزای متفاوت اما مرتبط نام تجاری استفاده می‌شود. هر مفهوم انعکاس دهنده‌ی موقعیت گذاری نام تجاری و ایجاد کننده‌ی حکایتی با استفاده از جلوه های بصری به جای کلمات خواهد بود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17
Visual Identity

هویت بصری

توسعه‌ی نام تجاری شرکت با هر روش ممکن و با اجزای سهیم در سبک بصری متمایز است. هویت بصری شامل مکان و چگونگی استفاده از آرم، رنگ نوع و سایز قلم و تصویرسازی‌های ذهنی (شبیه سازی می شود. هدف هويت بصری شرکت، متمایز کردن نام تجاری در فضای رقابتی است و به منظور مؤثر و به یادماندنی بودن باید در تمام رسانه ها هماهنگی خود را حفظ کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.