فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Value Driver

محرک های ارزش

عموماً به عنوان هر متغیری که بر سلامتی و ارزش شرکت تأثیر بگذارد، تعریف می شود. محرک ارزش در زمینه‌ی برندینگ، به اجزای مشهود و غیر مشهود نام تجاری اشاره دارد که تمایز و مربوط بودن را به مخاطبان هدف ارائه می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 130
Value Proposition

پیشنهاد ارزش نام تجاری

پیشنهاد ارزش (نام تجاری) یک بیانیه‌ی کوتاه، واضح و ساده است که شامل دلایل عمده‌ی انتخاب یک نام تجاری نسبت به دیگری و همچنین شامل بازار هدف یک محصول مشخص، مزایای مهم پیشنهادی و قیمت دریافتی آن می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 122
Verbal Identity

هویت کلامی

روشی که نام تجاری در کلماتی مانند اسم، تبلیغات، شعارها، ارتباطات بازاریابی، آگهی وب سایت و توضیحات روی بسته بندی خود ارتباط برقرار می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 112
Video Marketing

بازاریابی ویدیویی

استفاده از محتوای ویدئویی برای بازاریابی محصولات/ خدمات را ویدئو مارکتینگ می­ گویند. این روش از اثرگذاری بالایی برخوردار است و حجم زیادی از ترافیک اینترنتی را شامل می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 80
Viral Content

محتوای ویروسی

به محتوایی که به علت جذابیت برای مخاطبان، از طریق به اشتراک­ گذاری در سراسر شبکه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است محتوای ویروسی گفته می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 86
Viral Marketing

بازاریابی ویروسی

 بازاریابی ویروسی به انتشار پیام نام تجاری بین اشخاص از طریق تبلیغات دهان به دهان گفته می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 124
Visibility

وضوح، ایجاد وضوح و نمایانی

نتیجه‌ی مطلوب سرمایه گذاری در نام تجاری، کسب آگاهی و وضوح بیشتر است که اولین گام در ارتباط برقرار کردن با مخاطبان مطلوب (موردنظر) برای امتحان نام تجاری و کسب تجربه‌ی دست اول از مزایای مشهود و غیر مشهود آن است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109
Visitor

بازدیدکننده

شاخصی است که تعداد کاربران یک وب­سایت یا اپلیکشین در یک بازه زمانی مشخص را نشان می­ دهد. بازدیدکنندگان اغلب به "بازدیدکنندگان جدید (New Visitor)" که برای اولین بار از سایت بازدید کرده ­اند و "بازدیدکنندگان بازگشتی (Returning Visitors)" که قبلا از سایت بازدید کرده ­اند، تقسیم می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 77
Visits

بازدیدها

یک واژه قدیمی در گوگل آنالیتیکس که اخیرا به session تغییر پیدا کرده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 83
Visuai Langoage Concepts

مفاهیم زبان بصری

تعدادی از استراتژی‌های بصری جایگزین که برای توصیف اجزای متفاوت اما مرتبط نام تجاری استفاده می‌شود. هر مفهوم انعکاس دهنده‌ی موقعیت گذاری نام تجاری و ایجاد کننده‌ی حکایتی با استفاده از جلوه های بصری به جای کلمات خواهد بود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 120
Visual Identity

هویت بصری

توسعه‌ی نام تجاری شرکت با هر روش ممکن و با اجزای سهیم در سبک بصری متمایز است. هویت بصری شامل مکان و چگونگی استفاده از آرم، رنگ نوع و سایز قلم و تصویرسازی‌های ذهنی (شبیه سازی می شود. هدف هويت بصری شرکت، متمایز کردن نام تجاری در فضای رقابتی است و به منظور مؤثر و به یادماندنی بودن باید در تمام رسانه ها هماهنگی خود را حفظ کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 119

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.