فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Umbrella Brand

نام تجاری چتری/ حامی

نام تجاری چتری یک نام تجاری اصلی (مادر) است که بر تعدادی از محصولات نقش می بندد که ممکن است هر کدام هویت مجزایی داشته باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 15
Unique Selling Proposition

پیشنهاد/ طرح منحصربه فرد فروش

پیشنهاد فروش منحصر به فرد (USP)، یکی از اصول اساسی بازاریابی و تبلیغات موثر است. این اصطلاح به کیفیت، ویژگی یا مزیت ویژه‌ی پیشنهاد شده توسط محصول یا خدمتی اشاره دارد که برای مشتریان مهم است و در محصولات و خدمات دیگر موجود نیست.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16
URL

آدرس صفحه

مخفف Uniform Resource Locator است. URL، موقعیت یک فایل را در فضای اینترنت تعیین می کند. فایلی که می تواند، عکس، یک متن ساده، قالب بندی یک سایت و ... باشد.

نویسنده: یوتاب
URL or Uniform Resource Locator

یو آر ال؛ مکان یاب منبع جهانی؛ آدرس اینترنتی اصلی

در اینترنت، منظور آدرس یک صفحه وب در وب گسترده‌ی جهانی است. URL شامل پیشوند (http:// , ftp://)، نام ناحيه (interbrand.com , brandchannel.com ) و یک مسیر و نام فایل احتمالی است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 15
User Generated Content

محتوای تولید شده توسط کاربر

به محتوایی گفته می شود که مستقیما توسط کاربران اینترنت تولید می شود. رسانه های اجتماعی، ویکی ها، فولکسونومی ها و برخی از وبلاگ ها مستقیما به محتوای تولید شده توسط کاربران وابسته هستند.

نویسنده: یوتاب
User Segmentation

بخش بندی مصرف کننده

فرایند گروه بندی مصرف کنندگان موجود در بخش های بازار، مبتنی بر نوع انتظارها و تمایل های آنان از یک محصول است. برای مثال، بازار خمیر دندان می تواند شامل بخشی برای کسب مزایای زیبایی از قبیل دندان های سفید و بخش دیگر در تلاش برای کسب مزایای سلامتی از قبیل جلوگیری از پوسیدگی دندان باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 14

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.