فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Tagline/Slogan

شعار

یک عبارت کوتاه، متمایز و به آسانی قابل تشخیص است که نام تجاری را همراهی می‌کند، قول آن را نقل می‌کند و در قالب کلماتی اندک و به یاد ماندنی، موضوع تبلیغ یا آگهی تجاری را جالب و جذاب می‌نماید. شعارها، یادآوری را تقویت می‌کنند؛ مانند شعار آویس: «ما سخت‌تر کار می‌کنیم».

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17
Target Audience

مخاطب هدف

یک مخاطب مشخص یا گروه جمعیتی که محصول یا خدمت به آنان فروخته می شود و غالباً با سن، جنس یا عوامل اقتصادی - اجتماعی توصیف می شوند، اما مخاطبان هدف ممکن است از داخل با بیرون شرکت مناطق مختلف جغرافیایی، وفادار، غیر وفادار و غیره باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16
Target Marketing

بازاریابی هدف

این بازاریابی برای گروه خاصی از مصرف کنندگان (بخش ها) است که خصوصیات، رفتار با نیازهای مشابهی دارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 18
Taught leadership

رهبری افکار

نام تجاری‌ای که بازار ایده های بکر و نو را تحت تأثیر خود قرار می‌دهد؛ هرچند آن نام تجاری می‌تواند در سهم بازار جایگاه رهبری را نداشته باشد(برای مثال، کامپیوترهای اپل). 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16
Text Link

لینک متنی

یک لینک HTML ساده که شامل گرافیک یا کد خاصی مثل فلش یا جاوا اسکریپت نمی شود.

نویسنده: یوتاب
Time On Page

مدت زمان ماندن در صفحه

به مدت زمانی گفته می شود که کاربر در یک صفحه باقی می ماند. این معیار، مشخص کننده کیفیت یا مرتبط بودن محتوای صفحه است.

نویسنده: یوتاب
Title

عنوان صفحه

عنوان صفحه، اولین خط از هر مورد لیست نتایج جستجو است که به صورت لینکی به رنگ آبی نمایش داده می شود و نشان دهنده محتوای صفحه به صورت مختصر است.

نویسنده: یوتاب
Tone of Voice

آهنگ صدا

انتقال شخصیت یا نگرش نام تجاری از طریق ارتباطات کلامی آن، آهنگ صدا نامیده می‌شود. آهنگ صدا مشابه طراحی و برندینگ صوتی روش دیگری برای تمایز است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 19
Top of Mind

اوج ذهنی، حداکثر در ذهن

اوج ذهنی عموماً توصیفی برای آگاهی است. برای مثال، اگر از مشتری در یک مطالعه‌ی بازاریابی برای ذکر اولین شرکت برندینگ که به ذهن می آید پرسیده شود و او «اینتربرند» را نام برد، پس می توان گفت که اینتر برند حداکثر آگاهی را در ذهن دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 15
Touch Points

نقاط تماس

هر جایی که مردم در تماس با نام تجاری باشند، «نقطه‌ی تماس» نامیده می شود. نقاط تماس ممکن است در مصرف محصول، تبلیغ، بسته بندی، ویترین های دایر در فروشگاه ها، گفت و گوهای اتفاقی و غیره دیده شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16
Trade Names

اسامی تجاری

اسامی شرکت در یک کسب و کار خاص هستند که تحت آن اسامی، شرکت فعالیت می کند (پپسی کو و میلر برئونیگ کمپانی مثال هایی از این نوع اسامی هستند). اسامی تجاری همچنین می توانند کارکردی مشابه که علامت های تجاری داشته باشند.

 

 


 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20
Trademark

علامت تجاری

علامت تجاری، نماد متمایز و به طور رسمی ثبت شده است. هر اسم، کلمه. عبارت، آرم، طرح، تصویر (یا ترکیبی از آن‌ها) است که توسط کسب و کارها برای متمایز کردن محصولات و خدماتشان در عرصه‌ی رقابت استفاده می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 15
Trademark Infringement

تخلف در استفاده از علامت تجاری

استفاده‌ی غیرمجاز از علامت تجاری ثبت شده توسط شخصی غیر از مالک آن با استفاده از نمادی که به طور گیج کننده‌ای مشابه علامت تجاری ثبت شده است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 16
Trendetler

روند گذار، بدعت گذار

کسی یا چیزی که یک روال عادی با الگوی سنتی را نقض می کند و به واسطه ی آن اقدام، پیروانی به دست می آورد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 17
Trust Rank

رتبه اعتماد

روشی برای متمایز کردن صفحات ارزشمند از صفحات اسپم است. موتورهای جستجو در الگوریتم خود، برای صفحه یک رتبه اعتماد در نظر می گیرند که این رتبه در طول زمان با تولید محتوای مناسب و بکارگیری روش های صحیح سئو افزایش می یابد.

نویسنده: یوتاب
Tungible Assets

دارایی های مشهود

دارایی‌های مشهود مشتمل بر اموال فیزیکی از قبیل زمین، ساختمان، موجودی کالا. تجهیزات محاسبه، پول نقد و گاهی اوقات حساب های دریافتنی (هر چند می توان استدلال کرد که حساب‌های دریافتی وجود فیزیکی ندارند) می شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 19

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.