فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Name

اسم، نام

بخشی از نام تجاری که شامل کلمات، حروف یا اعداد است. وقتی که «علامت تجاری» استفاده می‌شود، بیشتر وقت‌ها به معنای اسم تجاری است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20
Namenclature System

سامانه‌ی صورت اسامی، فهرست اصطلاحات

سامانه‌ی صورت اسامی، ساختاری برای برقراری طرح تفضیلی در جهت توسعه‌ی اسم است. این سیستم ها اکنون برای تأمین تمایز و هماهنگی، آهنگ صدا و پارامترهای زبان مورد استفاده‌ی نام تجاری را در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20
Namenclature System

سامانه‌ی صورت اسامی، فهرست اصطلاحات

سامانه‌ی صورت اسامی، ساختاری برای برقراری طرح تفضیلی در جهت توسعه‌ی اسم است. این سیستم ها اکنون برای تأمین تمایز و هماهنگی، آهنگ صدا و پارامترهای زبان مورد استفاده‌ی نام تجاری را در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
Names

اسامی

اسامی تجاری را می‌توان بسته به اجناس یا خدمات پیشنهادی آن به چندین نوع طبقه‌بندی کرد که به شرح ذیل هستند:

 

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Naming

نام‌گذاری

عمل توسعه‌ی اسامی تجاری برای شرکت‌ها، محصولات و خدمات است. اکثر اوقات، هدف نام‌گذاری توسعه‌ی علامت‌ها و اسامی تجاری قابل تملک است که قول نام تجاری را بیان می‌نمایند و روشی آسان در شناسایی و تعامل با نام تجاری را برای مصرف کنندگان فراهم می‌نمایند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Natural Search Results

نتایج جستجوی طبیعی

نتایج جستجویی که اسپانسر شده و تبلیغاتی نیستند.

نویسنده: یوتاب
New Product Development

توسعه‌ی محصول جدید

فرایندی کلی که یک محصول قبل از عرضه به بازار طی می کند و شامل هفت مرحله است: تولید ایده ها، غربال ایده ها، آزمایش مفهوم، تحلیل کسب و کار، توسعه ی محصول، بازاریابی آزمایشی و تجارتی کردن، توسعه‌ی محصول جدید، اکثر اوقات به فعالیت های داخلی سازمان، به جای محصولات جدید کسب شده از شرکتی دیگر اشاره دارد.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20
News Releases

انتشار اخبار

انتشار اخبار یا انتشار مطبوعاتی، همان اعلام مطالب و گزارش های کتبی یا ثبت‌شده‌ی دارای ارزش خبری از طریق رسانه ها است که هدف از آن، تشویق خبرنگاران به تهیه‌ی مقاله هایی درباره‌ی موضوع مورد نظر است و عموماً در روابط به عنوان ابزاری برای جلب توجه مطلوب ارباب رجوع و یا محصولات بنگاه روابط عمومی استفاده می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Nich Brand

نام تجاری با جایگاه مناسب، نام تجاری دنج

نام های تجاری دنج، نام هایی هستند که مورد هدف بخش های خاصی از بازار قرار می گیرند که شرکت یا محصول به ویژه در آنها قدرت دارد. این بخش ها به نوعی برای جلب توجه شرکت‌هایی با سهم های بازاری بزرگ، بسیار کوچک، اما سودده هستند و احتمال جلب رقبا را ندارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Nofollow

نوفالو

دستوری که یا در قسمت HEAD یک صفحه وب یا در کد لینک جداگانه یافت می شود. این دستور به ربات ها فرمان می دهد که هیچ کدام از لینک های موجود در صفحه یا لینک خاصی را دنبال نکنند.

نویسنده: یوتاب
Noindex

نو ایندکس

دستوری که یا در قسمت HEAD یک صفحه وب یا در کد لینک جداگانه یافت می شود. این دستور به ربات ها فرمان می دهد که آن صفحه یا لینک خاصی از آن را ایندکس (فهرست) نکنند.

نویسنده: یوتاب
Non Reciprocal Link

لینک یک طرفه

به حالتی گفته می شود که سایت A به سایت B لینک دهد اما سایت B به سایت A لینک ندهد. موتورهای جستجو به لینک های طرفه بیش از لینک های دو طرفه ارزش می دهند زیرا احتمال اینکه لینک های دو طرفه نتیجه همدستی بین دو سایت باشد، بالا است.

نویسنده: یوتاب

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.