فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Name

اسم، نام

بخشی از نام تجاری که شامل کلمات، حروف یا اعداد است. وقتی که «علامت تجاری» استفاده می‌شود، بیشتر وقت‌ها به معنای اسم تجاری است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 145
Namenclature System

سامانه‌ی صورت اسامی، فهرست اصطلاحات

سامانه‌ی صورت اسامی، ساختاری برای برقراری طرح تفضیلی در جهت توسعه‌ی اسم است. این سیستم ها اکنون برای تأمین تمایز و هماهنگی، آهنگ صدا و پارامترهای زبان مورد استفاده‌ی نام تجاری را در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 155
Namenclature System

سامانه‌ی صورت اسامی، فهرست اصطلاحات

سامانه‌ی صورت اسامی، ساختاری برای برقراری طرح تفضیلی در جهت توسعه‌ی اسم است. این سیستم ها اکنون برای تأمین تمایز و هماهنگی، آهنگ صدا و پارامترهای زبان مورد استفاده‌ی نام تجاری را در بر می گیرند.

نویسنده: یوتاب
Names

اسامی

اسامی تجاری را می‌توان بسته به اجناس یا خدمات پیشنهادی آن به چندین نوع طبقه‌بندی کرد که به شرح ذیل هستند:

 

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 147
Naming

نام‌گذاری

عمل توسعه‌ی اسامی تجاری برای شرکت‌ها، محصولات و خدمات است. اکثر اوقات، هدف نام‌گذاری توسعه‌ی علامت‌ها و اسامی تجاری قابل تملک است که قول نام تجاری را بیان می‌نمایند و روشی آسان در شناسایی و تعامل با نام تجاری را برای مصرف کنندگان فراهم می‌نمایند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 152
NAP

نام-آدرس-تلفن

مخفف Name- Address- Phone Number. کلمه­ ای است که به عنوان مخفف استنادات محلی به کار می­ رود و عامل مهمی برای کمپین جستجوهای محلی است. به منظور حضور در لیست­های محلی، این موارد حتما باید در فهرست­ های محلی (local directories) وارد شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 105
Native Advertising

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از بازاریابی و تبلیغات آنلاین است که در تلاش است به مخاطب کمتر حس تبلیغاتی القا کند. این نوع تبلیغات بر اساس تجربه مشتری، متناسب با محيط تبلیغ و بدون ایجاد مزاحمت برای مخاطب اجرا می­ شود. 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109
Natural Search Results

نتایج جستجوی طبیعی

نتایج جستجویی که اسپانسر شده و تبلیغاتی نیستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 123
Negative SEO

سئوی منفی

تلاش ­های غیراخلاقی و غیرقانونی برای آسیب رساندن به جایگاه رقبا در گوگل است که تحت عنوان Google Bowling نیز شناخته می­ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 109
New Product Development

توسعه‌ی محصول جدید

فرایندی کلی که یک محصول قبل از عرضه به بازار طی می کند و شامل هفت مرحله است: تولید ایده ها، غربال ایده ها، آزمایش مفهوم، تحلیل کسب و کار، توسعه ی محصول، بازاریابی آزمایشی و تجارتی کردن، توسعه‌ی محصول جدید، اکثر اوقات به فعالیت های داخلی سازمان، به جای محصولات جدید کسب شده از شرکتی دیگر اشاره دارد.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 154
News Releases

انتشار اخبار

انتشار اخبار یا انتشار مطبوعاتی، همان اعلام مطالب و گزارش های کتبی یا ثبت‌شده‌ی دارای ارزش خبری از طریق رسانه ها است که هدف از آن، تشویق خبرنگاران به تهیه‌ی مقاله هایی درباره‌ی موضوع مورد نظر است و عموماً در روابط به عنوان ابزاری برای جلب توجه مطلوب ارباب رجوع و یا محصولات بنگاه روابط عمومی استفاده می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 155
Nich Brand

نام تجاری با جایگاه مناسب، نام تجاری دنج

نام های تجاری دنج، نام هایی هستند که مورد هدف بخش های خاصی از بازار قرار می گیرند که شرکت یا محصول به ویژه در آنها قدرت دارد. این بخش ها به نوعی برای جلب توجه شرکت‌هایی با سهم های بازاری بزرگ، بسیار کوچک، اما سودده هستند و احتمال جلب رقبا را ندارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 148
Niche

موضوع یا مارکت خاصی که به عنوان هدف در نظر گرفته می‌شود. به عنوان مثال، niche تپسل، بازاریابی دیجیتال است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 93
Nofollow

نوفالو

دستوری که یا در قسمت HEAD یک صفحه وب یا در کد لینک جداگانه یافت می شود. این دستور به ربات های موتورهای جستجو فرمان می دهد که هیچ کدام از لینک های موجود در صفحه یا لینک خاصی را دنبال نکنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 123
Noindex

نو ایندکس

دستوری که یا در قسمت HEAD یک صفحه وب یا در کد لینک جداگانه یافت می شود. این دستور به ربات های موتورهای جستجو فرمان می دهد که آن صفحه یا لینک خاصی از آن را ایندکس (فهرست) نکنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 121
Non Reciprocal Link

لینک یک طرفه

به حالتی گفته می شود که سایت A به سایت B لینک دهد اما سایت B به سایت A لینک ندهد. موتورهای جستجو به لینک های طرفه بیش از لینک های دو طرفه ارزش می دهند زیرا احتمال اینکه لینک های دو طرفه نتیجه همدستی بین دو سایت باشد، بالا است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 121
Non-Incent Traffic

درست برخلاف incent traffic، این نوع از ترافیک بدون هیچ­گونه پیشنهاد و جایزه ­ای به دست می‌آید. کاربران به صورت خودجوش و بر اساس علاقه­ مندی خود تصمیم به ایجاد تعامل با تبلیغات می­ گیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 107

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.