بیانیه ماموریت یوتاب

بیانیه ماموریت یوتاب - جهت گیریهای کلان و استراتژیک

رسالت بنیادی و ماموریت شرکت یوتاب(Mission)

شرکت یوتاب به عنوان یکی از پیشقراولان مشاوره تبلیغات و برندینگ، توسعه و راه اندازی کسب و کار، دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک، برندینگ شخصی، تولید محتوا و دگرگونی دیجیتال در ایران، با بالفعل نمودن بخش قابل توجهی از پتانسیل‌های خود در زمینه های فوق الذکر،  تلاش دارد تا در نقش یک نهاد مشاوره ای و توسعه‌ای توانمند ظاهر شده و ضمن رفع خلا عدم حضور واقعی و موثر مشاور در این حوزه به سرمایه‌گذاری و مدیریت طرح‌های بزرگ این حوزه کمک ‌کند.

تمرکز یوتاب بر ارائه خدمات حرفه ای مشاوره وجه متمایز کننده و برجسته این مجموعه  میباشد.

باورها، ارزشها و رویکردهای شرکت یوتاب (Belief & Value & Approach)

  1. تلاش در بکارگیری استراتژی تحول آفرین در تمام حوزه های کاری بعنوان دستاورد حاصل از سنتز ذهنی و نوآوری و منتجه تفکر و اندیشه مدیران و سرمایه انسانی یوتاب در جهت منافع مشتریان
  2. کمک به توسعه ظرفیت فکری مشتریان و منابع انسانی یوتاب با باور عمیق به اینکه درون مایه برتری ساز مدیریت، تشخیص فرصتهای کلیدی ناشی از نیازهای پنهان و آشکار مشتریان و ضعف رقبا در پاسخگویی به آنهاست.
  3. اعتماد سازی و ایجاد شهرت و اعتبار ویژه و برجسته برای یوتاب در اذهان جامعه، مشتریان و سهامداران
  4. ایجاد مجموعه ای پویا با مزیت رقابتی منحصربفرد در حوزه های مورد نظر از طریق ارائه خدمات و محصولات جدید و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و نوآور و بهره گیری از فنآوریهای نوین
  5. فعالیت به عنوان مجموعه خصوصی تمام عیار (Full Service) جهت حل مشکلات مشتریان و ارائه راه حلهای نوین و خردمندانه
  6. تمرکز ویژه بر ماهیت و تعریف حرفه ای مشاوره؛ یوتاب به عنوان مشاور در کنار مشتری حضور دارد و نه در مقابل مشتری به عنوان فروشنده خدمات.
  7. خیرخواهی و صداقت در تعامل با مشتریان هسته اصلی برند یوتاب در ارائه خدمات مشاوره را شکل خواهد داد.
  8. خلاقيت، نوآوري، صداقت، توكل،سخت كوشي و پايبندي به اصول اخلاقي.
  9. ايجاد بالاترين مرتبه نظم ودقت ممكن، توام با تعقل و تدبر  در امور همراه با ترويج كارگروهي وتلاش فردي همه كاركنان درجهت دستيابي به جایگاه مناسب و بکارگیری روش‌های علمی در حل مشکلات و ادارة امور، حرکت براساس برنامه، رعایت نظم و استفاده از تجربه‌های مفید مورد توجه ما می‌باشد.
  10. ايجاد اعتماد و دوري جستن از اجحاف نسبت به حقوق مشتريان،كاركنان وسهامداران شركت
  11. پايبندي به قوانين و مقررات داخلي و بين المللي
  12. آموزش مستمر و تربيت نيروي انساني با كيفيت عالي

 تعهدات یوتاب (commitments)

 ما در زمينه هاي ذيل خود را متعهد مي دانيم:

  1. در قبال خداوند

ما بر اساس اصول اعتقادي خويش، بر اين باور هستيم كه با توكل به خداي قادر و توانا، نيرو و توانمان مضاعف شده و با این پشتوانه، با اعتماد به نفس و خود باوري خواهيم توانست به جايگاه شايسته ای دست يافته و غير ممكن ها را ممكن سازيم و با صبر و پايداري، بر مشكلات و سختي ها فائق آييم. ما عمیقا با خواندن عبارت " خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزِی را دارم که تو در عرش کبریایی خویش نداری، من چون تویی دارم و تو چون خود نداری " به وجد آمده و به این وجد و باور خود مفتخریم.

 

  1. در قبال جامعه

ما مي خواهيم سهم خود را در تامين رفاه اجتماعي جامعه از طريق اجراي برنامه های توسعه ای و با رعايت استانداردهاي نوین مبتنی بر فنآوری اطلاعات و بازرگانی،  تضمين كيفيت خدمات ارائه شده را عينيت بخشيم. ما مي خواهيم سهم خود را در رونق اقتصادي از طريق اشتغال زايي و ايجاد ارزش افزوده برای مشتریان پرداخت نماییم. ما عمیقا عبارت "هر آنچه برای خود می پسندی را برای دیگران نیز بپسند " را با ور داشته و داریم.

 

  1. در قبال وطنمان ایران

ما عمیقا بر تعلق خاطر خود به میهنمان ایران پافشاری می نماییم. تاریخ و تمدن کهن چند هزار ساله، پشتوانه ای محکم برای این باور و این تعلق خاطر است. بنابراین حفظ منافع ملی همواره برجهت گیریها و برنامه ریزیهای ما اولویت خواهد داشت.

 

نقش و مسئوليت ها ي شرکت یوتاب(Role & Responsibility)

ما در زمينه هاي مشروحه در ذيل خود را مسئول مي دانيم:

      1. در قبال سهامداران
حفظ و صيانت از سرمايه سهامداران با افزايش بازده مالي و كسب سود مناسب و ایجاد ارزش افزوده برای خدمات مجموعه

 

  1.  در قبال مشتریان

ارائه خدمات به مشتریان با بهترين كيفيت، مناسبترين قيمت، دارای ارزش افزوده و توجیه اقتصادی، در زمان مقرر و با رعايت اصول و موازين لازم و كافي و با نگرش خیرخواهانه و در  جهت منافع مشتریان. احترام به حریم خصوصی مشریان و پاسداشت آن جزء حقوق اولیه مشتریان تلقی خواهد شد.

 

  1.  درقبال كاركنان

حفظ كرامت انساني كاركنان، ايجاد فضاي كاري مناسب، استقرار حاكميت انگيزه و پويايي در عملكرد ها، حفظ شخصيت فردي، گروهي و حرفه اي كاركنان، آموزش و تجهيز نيروي انساني به علوم و فن آوري هاي مورد نياز و استفاده از توانمندي هاي بالقوه و بالفعل آنان، شايسته سالاري، ارتقاء سطح زندگي كاركنان متناسب بـــا اثـــر بخشي عملكرد آنان، ارج نهادن به ابتكارات و خلاقيت هاي كاركنان، توجه به كيان خانواده آنان، تشويق كاركنان به تبادل اطلاعات حرفه اي و تخصصي در جهت ايجاد تعامل و كاهش تعارض هاي موجود، مقيد نمودن كاركنان به اجراي امور بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده و مآلا سهيم نمودن كاركنان در منافع شركت.

 

  1. در قبال اشخاص حقيقي و حقوقي كه با یوتاب به نحوي از انحاء رابطه كاري دارند

ما تمامي حقوق حرفه اي اشخاص حقيقي و حقوقي را محترم مي شماريم، صداقت و شفافيت در عملكرد با آنان را سر لوحه فعاليت هاي بازرگاني خود قرار مي دهيم و در ايفاي تعهدات خود در قبال ایشان، خود را مقيد به حفظ منافع متقابل مي دانيم.

 

التزام به مباني توسعه پايدار توسط شرکت یوتاب :

ما به مباني توسعه پايدار پايبند هستيم و عينيت آنرا در اصول و محورهاي ذيل جستجو مي نماييم.

    1. اصول اقتصادي:

 ما براي حضور موثر درعرصه رقابت و نيل به بهره وري مناسب، در كليه مكانيزم هاي عملياتي خود، موارد ذيل را مورد توجه قرار مي دهيم:

  • افزايش كارآئي در عملكرد مجموعه و كاركنان
  • همسويي با پيشرفت فن آوري و بهبود مداوم سيستم ها و روش ها
  • ممانعت از گسترش بي رويه سازمان و تشكيلات با تکیه بر فنآوریهای نوین و افزایش بهره وری نیروی انسانی
  • استفاده از پيمانكاران در اجراي پروژه ها متناسب با تواناييهاي آنها  در صورت لزوم (برون سپاری)
  • مديريت سنجيده دارايي های مادی و معنوی
  • تقید به اجراي پروژه ها در قالب برنامه هاي مصوب
  • جلب همكاري شركاي اقتصادي (داخلي و خارجي)
  • صرفه جويي
  • بکارگیری روشهای مدیریتی نوین برای فائق آمدن بر مشکلات پیش رو ( مدیریت زمان – مدیریت تغییر و ...)
  • تامين سود معقول برای مجموعه و مشتریان

       2 . محیط زیست

ما علاقمندی خود به حفظ محیط زیست را صریحا اعلام می نماییم و تلاشی مجددانه برای کاستن از نقش احتمالی خود در تخریب محیط زیست خواهیم داشت. ما عمیقا معتقدیم روشها و راه حلهای ما در حوزه مشاوره تجارت الکترونیک و فنآوری اطلاعات به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیری محسوس بر کاهش آلاینده های زیست محیطی خواهد داشت.

  1.  امور اجتماعي:

ما خود را بخشي از جامعه مي دانيم از اينرو پيوسته مي كوشيم با يافتن شيوه هاي مناسب و با بكارگيري نيروي انساني ماهر، در ارتقاء سطح زندگي آنان مثمر ثمر واقع گرديم. همچنين با يافتن منابع مازاد در جهت بسط و گسترش خدمات عام المنفعه تلاش خواهيم كرد. ما نسبت به محیط و وقایع پیرامون خود بی تفاوت نخواهیم بود. حفظ کرامت انسانی سرلوحه فعالیتهای عام المنفعه ما خواهد بود.

  1.  رعايت مباني نوين مديريت:

تلاش خواهیم نمود که رويكرد هاي نظام يافته اي را در مجموعه خود مستقر نماییم كه بتواند نتيجه ها را مورد نظارت، حسابرسي و ارزيابي قرار دهد، به عملكرد هاي اثر گذار بر روند بهينه فعاليتها پاداش داده و يا تغييرات لازم و بهنگام را به نحوي كه هميشه و سريعا پاسخگوي مطالبات مشتریان خود باشيم اعمال نموده و بر منابع در اختيار خود به نحوي اثر بخش مديريت نماييم.

       5. توجه به اثر بخشي ارتباطات:

مجموعه یوتاب برای مقوله ارتباطات سهم و اعتبار ویژه ای قائل است و با توجه به اهميت و نقشي كه در اثر گذاري بر اقتصاد رقابتي دارد، نشر اطلاعات ضروري و ارتباطات آشكار را، امري اجتناب ناپذير ميشمارد. ما براي ترويج اطلاعات و گسترش ارتباطات، برنامه هاي اطلاع رساني جامعي داريم كه بر اساس آن، اطلاعات مرتبط با فعاليتهاي خود را ضمن ملحوظ نظر قراردادن ملاحظات محرمانه، در اختيار كليه افراد و موسسات كه علاقمند به دريافت آنها هستند، قرار مي دهيم. ما به مدیریت ارتباطات به عنوان یک فرآیند و راه حل کارآمد بازیابی پتانسیلهای تجاری خود و مشتریان، عمیقا باور داریم. ما تلاشی مستمر در نهادینه سازی و معماری ایدهء نقش موثر ارتباطات در بهبود شرایط یک سیستم تجاری به عمل خواهیم آورد.

رعايت اصل شفافيت توسط شرکت یوتاب:

ما در كليه فعاليتهاي خود از اصل شفافيت كه تجلي درستكاري و صداقت در عملكردها مي باشد، پيروي نموده و با توجه به موارد زير اين اصل مهم را رعايت مي نماييم:

  1.  از قوانين، مقررات و آيين نامه هاي ناظر بر فعاليتهايمان تبعيت كامل داريم.
  2.  به عنوان يك شخصيت حقوقي مستقل و مسئول، روح و جوهره مفهوم ناظر بر اجراي قوانين را در همه شئونات كاري خود حاكم مي نماييم.
  3.  از اجراي مبادلات غير شفاف بصورت جدي پرهيز داریم و تمام معاملات تجاري خود را به گونه اي صحيح و مطابق با شيوه هاي نوين و قابل قبول منعكس مي نماييم.

 به امید فردایی بهتر

خواندن 1792 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir
محتوای بیشتر در این بخش: یوتاب کیست ؟ »

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.