بیانیه ماموریت یوتاب

بیانیه ماموریت یوتاب - جهت گیریهای کلان و استراتژیک

رسالت بنیادی و ماموریت یوتاب(Mission)

یوتاب به عنوان یکی از پیشقراولان مشاوره تبلیغات و برندینگ ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، دیجیتال مارکتینگ و تجارت الکترونیک ، برندینگ شخصی ، تولید محتوا و دگرگونی دیجیتال  در ایران ، با بالفعل نمودن بخش قابل توجهی از پتانسیل‌های خود در زمینه های فوق الذکر ،  تلاش دارد تا در  نقش یک نهاد مشاوره ای و توسعه‌ای توانمند  ظاهر شده و ضمن رفع خلا عدم حضور واقعی و موثر مشاور در این حوزه به سرمایه‌گذاری و مدیریت طرح‌های بزرگِ  این حوزه کمک ‌کند. تمرکز یوتاب بر ارائه خدمات حرفه ای مشاوره وجه متمایز کننده و برجسته این مجموعه  می باشد .

باورها ، ارزشها و رویکردهای یوتاب (Belief & Value & Approach)

  1. تلاش در بکارگیری استراتژی تحول آفرین در تمام حوزه های کاری بعنوان دستاورد حاصل از سنتز ذهنی و نوآوری و منتجه تفکر و اندیشه مدیران و سرمایه انسانی یوتاب در جهت  منافع مشتریان
  2. کمک به توسعه ظرفیت فکری مشتریان و منابع انسانی یوتاب با باور عمیق به اینکه درون مایه برتری ساز مدیریت ، تشخیص فرصتهای کلیدی ناشی از نیازهای پنهان و آشکار مشتریان و ضعف رقبا در پاسخگویی به آنهاست.
  3. اعتماد سازی و ایجاد شهرت و اعتبار ویژه و برجسته برای یوتاب در اذهان جامعه ، مشتریان و سهامداران
  4. ایجاد مجموعه ای پویا با مزیت رقابتی منحصربفرد در حوزه های مورد نظر از طریق ارائه خدمات و محصولات جدید و بکارگیری نیروی انسانی خلاق و نوآور و بهره گیری از فنآوریهای نوین
  5. فعالیت به عنوان مجموعه خصوصی تمام عیار (Full Service) جهت حل مشکلات مشتریان و ارائه راه حلهای نوین و خردمندانه
  6. تمرکز ویژه بر ماهیت و تعریف حرفه ای مشاوره . یوتاب به عنوان مشاور در کنار مشتری حضور دارد و نه در مقابل مشتری به عنوان فروشنده خدمات .
  7. خیرخواهی و صداقت در تعامل با مشتریان هسته اصلی برند یوتاب در ارائه خدمات مشاوره را شکل خواهد داد.
  8. خلاقيت، نوآوري، صداقت،توكل،سخت كوشي وپاي بندي به اصول اخلاقي.
  9. ايجاد بالاترين مرتبه نظم ودقت ممكن،توام با تعقل وتدبردرامور همراه با ترويج كارگروهي وتلاش فردي همه كاركنان درجهت دستيابي به جایگاه مناسب و بکارگیری روش‌های علمی در حل مشکلات و ادارة امور، حرکت براساس برنامه، رعایت نظم و استفاده از تجربه‌های مفید مورد توجه ما می‌باشد
  10. ايجاداعتماد ودوري جستن ازاجحاف نسبت به حقوق مشتريان،كاركنان وسهامداران شركت
  11. پاي بندي به قوانين و مقررات داخلي و بين المللي
  12. آموزش مستمر و تربيت نيروي انساني با كيفيت عالي

 تعهدات ما (commitments )

 ما در زمينه هاي ذيل خود را متعهد مي دانيم :

  1. در قبال خداوند

ما بر اساس اصول اعتقادي خويش ، بر اين باور هستيم كه با توكل به خداي قادر و توانا ، نيرو و توانمان مضاعف شده و با این پشتوانه ، با اعتماد به نفس و خود باوري خواهيم توانست به جايگاه شايسته ای دست يافته و غير ممكن ها را ممكن سازيم و با صبر و پايداري ، بر مشكلات و سختي ها فائق آييم . ما عمیقا با خواندن عبارت  " خدایا من در کلبه فقیرانه خود چیزِی را دارم که تو در عرش کبریایی خویش نداری ، من چون تویی دارم و تو چون خود نداری " به وجد آمده و به این وجد و باور خود مفتخریم.

  1. در قبال جامعه

ما مي خواهيم سهم خود را در تامين رفاه اجتماعي جامعه از طريق اجراي برنامه های توسعه ای و  با رعايت استانداردهاي نوین مبتنی بر فنآوری اطلاعات و بازرگانی ،  تضمين كيفيت خدمات ارائه شده را  عينيت بخشيم .ما مي خواهيم سهم خود را در رونق اقتصادي از طريق اشتغال زايي و ايجاد ارزش افزوده برای مشتریان پرداخت نماییم. ما عمیقا عبارت "هر آنچه برای خود می پسندی را برای دیگران نیز بپسند " را با ور داشته و داریم.

  1. در قبال وطنمان ایران

 

ما عمیقا بر تعلق خاطر خود به میهنمان ایران پافشاری می نماییم.تاریخ و تمدن کهن چند هزار ساله  ، پشتوانه ای محکم برای این باور و این تعلق خاطر است.بنابراین  حفظ منافع ملی  همواره برجهت گیریها و برنامه ریزیهای ما اولویت خواهد داشت.

 

نقش و مسئوليت ها ي ما    (Role & Responsibility )

 

ما در زمينه هاي مشروحه در ذيل خود را مسئول مي دانيم :

      1. در قبال سهامداران


حفظ و صيانت از سرمايه سهامداران با افزايش بازده مالي و كسب سود مناسب و ایجاد ارزش افزوده برای خدمات مجموعه

  1.  در قبال مشتریان


ارائه خدمات به مشتریان با بهترين كيفيت ، مناسبترين قيمت ، دارای ارزش افزوده و توجیه اقتصادی ، در زمان مقرر و با رعايت اصول و موازين لازم و كافي و با نگرش خیرخواهانه  و در  جهت منافع مشتریان .احترام به حریم خصوصی مشریان و پاسداشت آن جزء حقوق اولیه مشتریان تلقی خواهد شد.

  1.  درقبال كاركنان


حفظ كرامت انساني كاركنان ، ايجاد فضاي كاري مناسب، استقرار حاكميت انگيزه و پويايي در عملكرد ها ، حفظ شخصيت فردي ، گروهي و حرفه اي كاركنان ، آموزش و تجهيز نيروي انساني به علوم و فن آوري هاي مورد نياز و استفاده از توانمندي هاي بالقوه و بالفعل آنان ، شايسته سالاري ، ارتقاء سطح زندگي كاركنان متناسب بـــا اثـــر بخشي عملكرد آنان ، ارج نهادن به ابتكارات و خلاقيت هاي كاركنان ، توجه به كيان خانواده آنان ، تشويق كاركنان به تبادل اطلاعات حرفه اي و تخصصي در جهت ايجاد تعامل و كاهش تعارض هاي موجود ، مقيد نمودن كاركنان به اجراي امور بر اساس برنامه ريزي هاي انجام شده و مآلا سهيم نمودن كاركنان در منافع شركت .

  1. در قبال اشخاص حقيقي و حقوقي كه با یوتاب به نحوي از انحاء رابطه كاري دارند

 

ما تمامي حقوق حرفه اي اشخاص حقيقي و حقوقي را محترم مي شماريم ، صداقت و شفافيت در عملكرد با آنان را سر لوحه فعاليت هاي بازرگاني خود قرار مي دهيم و در ايفاي تعهدات خود در قبال ایشان ، خود را مقيد به حفظ منافع متقابل مي دانيم.

 

التزام به مباني توسعه پايدار:

 

ما به مباني توسعه پايدار پايبند هستيم و عينيت آنرا در اصول و محورهاي ذيل جستجو مي نماييم .

    1. اصول اقتصادي :

ما براي حضور موثر درعرصه رقابت و نيل به بهره وري مناسب ، در كليه مكانيزم هاي عملياتي خود ، موارد ذيل را مورد توجه قرار مي دهيم :

افزايش كارآئي در عملكرد مجموعه و كاركنان
همسويي با پيشرفت فن آوري و بهبود مداوم سيستم ها و روش ها
ممانعت از گسترش بي رويه سازمان و تشكيلات با تکیه بر فنآوریهای نوین و افزایش بهره وری نیروی انسانی
استفاده از پيمانكاران در اجراي پروژه ها متناسب با تواناييهاي آنها  در صورت لزوم(برون سپاری)
مديريت سنجيده دارايي های مادی و معنوی
تقيد به اجراي پروژه ها در قالب برنامه هاي مصوب
جلب همكاري شركاي اقتصادي (داخلي و خارجي(
صرفه جويي

بکارگیری روشهای مدیریتی نوین برای فائق آمدن بر مشکلات پیش رو ( مدیریت زمان – مدیریت تغییر و ...)
تامين سود معقول  برای مجموعه و مشتریان

       2 . محیط زیست

ما علاقمندی خود به حفظ محیط زیست را صریحا اعلام می نماییم و تلاشی مجددانه برای کاستن از نقش احتمالی خود در تخریب محیط زیست خواهیم داشت.ما عمیقا معتقدیم روشها و راه حلهای ما در حوزه مشاوره تجارت الکترونیک و فنآوری اطلاعات  به صورت مستقیم و غیر مستقیم تاثیری محسوس بر کاهش آلاینده های زیست محیطی خواهد داشت.

  1.  امور اجتماعي :


ما خود را بخشي از جامعه مي دانيم از اينرو  پيوسته مي كوشيم با يافتن شيوه هاي مناسب و با بكارگيري نيروي انساني ماهر ، در ارتقاي سطح زندگي آنان مثمر ثمر واقع گرديم .همچنين با يافتن منابع مازاد در جهت بسط و گسترش خدمات عام المنفعه تلاش خواهيم كرد. ما نسبت به محیط و وقایع پیرامون خود بی تفاوت نخواهیم بود.حفظ کرامت انسانی  سرلوحه فعالیتهای عام المنفعه ما خواهدبود.

  1.  رعايت مباني نوين مديريت :

تلاش خواهیم نمود که رويكرد هاي نظام يافته اي را در مجموعه خود مستقر نماییم  كه بتواند نتيجه ها را مورد نظارت ، حسابرسي و ارزيابي قرار دهد ، به عملكرد هاي اثر گذار بر روند بهينه فعاليتها پاداش داده و يا تغييرات لازم و بهنگام را به نحوي كه هميشه و سريعا پاسخگوي مطالبات مشتریان خود باشيم اعمال نموده و بر منابع در اختيار خود به نحوي اثر بخش مديريت نماييم.

       5.توجه به اثر بخشي ارتباطات :

مجموعه یوتاب برای مقوله ارتباطات سهم و اعتبار ویژه ای قائل است و با توجه به اهميت و نقشي كه در اثر گذاري بر اقتصاد رقابتي دارد ، نشر اطلاعات ضروري و ارتباطات آشكار را ،امري اجتناب ناپذير ميشمارد .ما براي ترويج اطلاعات و گسترش ارتباطات ، برنامه هاي اطلاع رساني جامعي داريم كه بر اساس آن ، اطلاعات مرتبط با فعاليتهاي خود را ضمن ملحوظ نظر قراردادن ملاحظات محرمانه ، در اختيار كليه افراد وموسسات كه علاقمند به دريافت آنها هستند ، قرار مي دهيم. ما به مدیریت ارتباطات به عنوان یک فرآیند و راه حل کارآمد بازیابی پتانسیلهای تجاری خود و مشتریان ، عمیقا باور داریم.ما تلاشی مستمر در نهادینه سازی و معماری ایدهء نقش موثر ارتباطات در بهبود شرایط یک سیستم تجاری  به عمل خواهیم آورد.

رعايت اصل شفافيت:

ما در كليه فعاليتهاي خود از اصل شفافيت كه تجلي درستكاري و صداقت در عملكردها مي باشد، پيروي نموده و با توجه به موارد زير اين اصل مهم را رعايت مي نماييم :

  1.  از قوانين ، مقررات و آيين نامه هاي ناظر بر فعاليتهايمان تبعيت كامل داريم.
  2.  به عنوان يك شخصيت حقوقي مستقل و مسئول ، روح و جوهره مفهوم ناظر بر اجراي قوانين را در همه شئونات كاري خود حاكم مي نماييم . .
  3.  از اجراي مبادلات غير شفاف بصورت جدي پرهيز داریم و تمام معاملات تجاري خود را به گونه اي صحيح و مطابق با شيوه هاي نوين و قابل قبول منعكس مي نماييم

 به امید فردایی بهتر

خواندن 193 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

وبگاه: www.utab.ir

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

ارتباط با یوتاب

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره رایگان یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.