فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Mall lntercept

مصاحبه‌ی انفرادی در مرکز خرید

زمانی که پژوهشگران بازار در یک مرکز خرید، افراد رهگذر را به عنوان نمونه انتخاب می کنند و از آنان درخواست می کنند به تعدادی پرسش پاسخ دهند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Mantra

حقیقت درونی/ مانترای نام تجاری

یک عبارت کوتاه (معمولا ۳ تا ۵ کلمه‌ای) ملهم از باطن نام تجاری که روح تثبیت موقعیت نام تجاری را دربر می‌گیرد. مانترا معمولاً از ترکیب سه اصطلاح شکل می گیرد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Map Pack

بخشی از صفحه نتایج گوگل است که سه کسب و کاری که در نقشه محلی ثبت شده را نمایش می‌دهد. این بخش معمولا در نتیجه جستجوی یک کسب وکار خاص، محل خاص و یا واژه "نزدیک من" نمایش داده می ­شود.

نویسنده: یوتاب
Mark

علامت

بخشی از نام تجاری که شامل نماد، طرح، رنگ یا حرفی متمایز است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Market

بازار

کلمه‌ی «بازار» معانی مختلفی دارد، از قبیل اشاره به مکان واقعی یا فرضی خرید و فروش اجناس، میزان تقاضای یک محصول یا خدمت مانند «بازاری گسترده برای خودروهای عتیقه وجود دارد» و نیز کسب و کار خرید و فروش یک کالای ویژه مانند «بازار دانه‌ی سویا».

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Market Attractiveness

جذابیت بازار

میزان پتانسیل بالقوه‌ی سود در یک بازار یا صنعت معین که عواملی از قبیل اندازه‌، نرخ رشد و ماهیت رقابتی بازار فعلی را مشتمل می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Market Broadening

توسعه‌ی بازار

توسعه‌ی بازار، استراتژی‌ای است که شرکت در آن نیازها و خواسته‌های مصرف‌کنندگان فعلی خریدار محصول یا خدمت خود را به منظور عرضه‌ی محصول یا خدمتی دیگر برای فروش به آنان ارزیابی می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 20
Market Coverage Strategies

استراتژی‌های پوشش بازار

به طور عمومی شرکت‌ها برای انتخاب و هدف قرار دادن بازارها، پنج استراتژی زیر را به کار می‌گیرند:

1- تمرکز بر بازاری خاص (که بر یک بخش مشخصی از بازار تمرکز می‌کند).

2- تخصصی کردن محصول (که یک محصول خاص را برای کل بازارها تولید می‌کند).

3- تخصصی کردن بازار (که همه‌ی محصولات را برای یک بازار خاص تولید می‌کند).

4- تخصصی کردن انتخابی (که محصولات را برای فرصت‌های مختلف موجود در بازار به منظور فروش به افراد مختلف تولید می‌کند).

 5- پوشش کامل (که برای هر مشتری یک محصول تولید می‌کند). 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Market Crystallization

تبلور/ تثبیت بازار

شیوه‌ای که در آن بخش‌های بازاری را که هنوز به طور کامل تثبيت نشده‌اند، برای بررسی نیازهای مشابه افراد در آن بازار، با احتمال نیاز به چیزی که هنوز در آن بازار وجود ندارد و برای برآورده کردن آن نیازها شناسایی می‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Market Defense

دفاع از بازار

آنچه شرکت برای مقابله با پیشرفت‌های رقیب فعلی یا احتمالی انجام می‌دهد، «دفاع از بازار» نامیده می شود و استراتژی های مختلفی به شرح زیر را دربر می گیرد:

1- ایجاد موانعی برای ورود به بازار

 ۲- افزایش هزینه های ورود به بازار

 ٣- کاهش جذابیت بازار به وسیله‌ی کاهش قیمت ها

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Market Demand

تقاضای بازار

تقاضای بازار، حجم کل محصول یا خدمت خریداری شده توسط یک گروه خاص از مشتریان در یک بازار مشخص و در طی دوره‌ی زمانی معینی است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Market Diversification

تنوع بخشیدن به بازار، تنوع بازار

یک استراتژی رشد که شرکت‌ها از طریق آن محصولات و بازارهای جدید را به طور همزمان افزایش می‌دهند؛ اما محصولات و بازارهایی که عموماً به فعالیت‌های فعلی آن‌ها مرتبط نیستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Market Extension Strategy

استراتژی گسترش بازار

منظور به کارگیری و استفاده از استراتژی بازاریابی مخصوص یک کشور، در هنگام گسترش و نفوذ به دیگر کشورها است. از طرف دیگر، استراتژی گسترش نام تجاری از ارزش‌های یک نام تجاری مشهور برای توسعه در بازارها یا بخش‌های جدید بازار استفاده می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Market Followers

پیروان بازار

شرکت‌هایی که منابع، تعهد، سهم بازار یا تخصص تحقیق و توسعه‌ی مورد نیاز را در به چالش کشاندن رهبران بازار برای یک موقعیت رقابتی‌تر ندارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Market Fragmentation

تفکیک شدن/ قطعه قطعه شدن بازار

زمانی است که بخش‌های جدید با نیازها، خواسته‌ها و تمایل‌های خاص خود، از بازارهای همگن سابق پا می‌گیرند. وقتی این اتفاق رخ می‌دهد، به وفاداری نام تجاری خدشه وارد می‌شود و سودمندی بازاریابی انبوه کمتر می‌گردد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 26
Market Intermediaries

واسطه‌های بازاریابی

گاهی اوقات با عنوان دلال نیز یاد می‌شوند. واسطه‌های بازاریابی افراد و شرکت‌هایی هستند که به گردش محصولات از سازندگان آن‌ها تا استفاده‌کنندگانشان کمک می‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Market Leader

رهبر بازار

شرکت یا نام تجاری‌ای که در صنعت خود برجسته است و بیشترین سهم بازار را داراست، هدف آن داشتن جدیدترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌های تولید است و بیشترین انعطاف‌پذیری و مهارت را در ساخت استراتژی‌ها دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Market Position

موقعیت در بازار، موضع در بازار

موضع در بازار، قدرت نسبی یک نام تجاری (یا شرکت) در مقابل دیگر نام‌های تجاری یا شرکت‌ها در بازاری خاص است که می‌تواند به عنوان میزان فروش در فضای رقابتی یا میزان فروش به عنوان درصدی از کل بازار لحاظ شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Market Potential

پتانسیل بالقوه یا احتمالی در بازار

برآوردی از ظرفیت بازار یا کل فروش‌های احتمالی محصول یا خدمت در طی یک دوره‌ی زمانی مشخص که می‌تواند به عنوان سهم بازار، شرکتی مشخص تعریف شود که به طور منطقی می‌توان انتظار دست‌یابی به آن را داشت.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Market Research

تحقیقات بازار، تحقیق یا پژوهش در بازار

رویکرد منظم و سیستماتیک برای جمع آوری، تحلیل و تفسیر اطلاعات مورد نیاز برای گرفتن تصمیم‌های منطقی بازاریابی.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Market Segmentation

تقسیم بندی/ بخش بندی بازار

گروه بندی مجموعه‌ی وسیعی از مشتریان در بازار به گروه های کوچکتر بر اساس نیازها، خواسته‌ها و عادت های خرید مشابه.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Market Share

سهم بازار

سهم بازار، تعداد کل واحدهای فروخته شده یا ارزش دلاری یک محصول خاص است که به صورت درصدی از تعداد کل واحدهای فروخته شده به وسیله‌ی تمام رقبا در یک بازار معین بیان می شود. (همچنین، اندازه‌ی بازار به کل میزان فروش احتمالی به دلار به وسیله‌ی هر رقیب در آن بازار گفته می شود.)

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Marketing

بازاریابی

بازاریابی فرایندی است که از طریق برنامه‌ریزی، قیمت گذاری، هماهنگی ترفيع و توزیع، ایده‌ها، اجناس یا خدمات را به بازار وارد می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Marketing Audit

بازرسی / ممیزی بازاریابی

یک بررسی، تحلیل و ارزیایی دوره‌ای و منظم از ساختار، اهداف جزئی استراتژی‌های تشکیلات، اهداف کلی، طرح‌های عملیاتی و نتایج گروه بازاریابی.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Marketing Control System

سیستم کنترل بازاریابی

سامانه‌ای که طرح های بازاریابی را بررسی می‌کند تا دریابد آیا نتیجه های مورد انتظار را ارائه می‌دهند یا خیر.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Marketing Cost Analysis

تحلیل هزینه‌ی بازاریابی

ابزار مورد استفاده در برنامه‌ریزی بازاریابی که هزینه‌های مرتبط با توسعه، تولید، فروش، ترفیع و توزیع یک محصول یا خدمت را برای بخش‌های معین بازار بررسی می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Marketing Metrics

متریک‌های بازاریابی

متریک‌های بازاریابی معیارهایی هستند که به شرکت‌ها در ارزیابی کلی عملکرد بازاریابی آن‌ها از قبیل سهم بازار، هزینه‌های تبلیغات و ترفیع و میزان پاسخ‌های کسب شده از طریق بازاریابی مستقیم و تبلیغات کمک می‌کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Marketing Mix

آمیزه‌ی بازاریابی

انتخاب محصولات با توجه به تصمیم‌هایی درباره‌ی قیمت، مکان و ترفیع که یک شرکت مشخص برای ادامه‌ی سطوح مطلوب فروش در بازارهای هدف خود به کار می‌برد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Marketing Myopia

نزدیک بینی بازاریابی

این اصطلاح عموماً به قصور شرکت در تعریف شایسته و متناسب اهداف خود اشاره دارد. فقدان چشم‌انداز ممکن است به تأکید بیشتر بر ویژگی‌ها و مزایای خاص محصول و تاکید کمتر بر نیازها و خواسته‌های مصرف کنندگان منجر شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Marketing Planning

برنامه ریزی بازاریابی

به فرایند منظم و سیستماتیک ارزیابی فرصت ها و منابع بازاریابی و تنظیم اهداف بازاریابی گفته می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Mashup

مش‌آپ

صفحه ای است که عموما شامل نرم افزار یک منظوره و دیگر برنامه های کوچک (گیزموها و گجت ها) یا احتمالا لینک هایی به این برنامه ها می باشد. مش‌آپ ها محتوایی سری و آسان و معمولا مورد علاقه کاربران هستند و می توانند Link bait خوبی باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 4
Mass Marketing

بازاریابی انبوه

به فرایند استفاده از رسانه‌های جمعی برای فروش گسترده‌ی محصول یا خدمت به یک گروه هدف بزرگ گفته می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Masterbrand

نام تجاری اصلی

اسم تجاری اصلی که شرکت برای محصولات و خدماتش در سرتاسر یک کسب و کار به کار می‌برد.

 

 

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 27
Measurement

اندازه‌گیری، سنجش

اندازه‌گیری به تعیین حد، اندازه، مقدار یا میزان چیزی به ویژه در مقایسه با یک نوع استاندارد شناخته‌شده گفته می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Media

رسانه های جمعی

شامل همه‌ی ابزارهای ارتباط جمعی از چاپی (روزنامه ها و مجله ها) گرفته تا الکترونیکی (رادیو و تلویزیون) و رایانه‌ای (وب سایت و غیره).

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Media Buying

خرید رسانه ها

خرید رسانه ها، خدمت ارائه شده توسط آژانس های تبلیغاتی خاص است که مستلزم مذاکره با رسانه های مختلف برای خرید زمان یا فضا برای نمایش آگهی ارباب رجوع می باشد. خرید رسانه ها در واقع پرداخت پول برای تبلیغات شرکت است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Media Kit

کیت رسانه ای

بسته‌ای از مطالب مربوط به ترفیع و تبلیغ در فروش که توسط رسانه‌ها برای ترغیب افراد به تبلیغات توزیع می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Media Planning

برنامه ریزی رسانه های جمعی

در برنامه ریزی رسانه‌ها، شرکت ها اهداف استراتژیک خود را تحلیل وظایف منطقی و قابل اجرای روزانه ی خود را برای بیشتر کردن سرمایه گذاری مورد نظر در ترفیع و تبلیغ تنظیم می کنند، نتیجه‌ی این فرایند یک «طرح رسانه‌ای جمعی» نامیده می‌شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Medium

رسانه ­های مورد استفاده برای افزایش ترافیک وب­سایت که می‌تواند توسط Google Analytics هم تجزیه و تحلیل شود را medium می ­گویند. برخی از نمونه­ های رایج آن Organic, CPC, Refferal, Social وemail  هستند.

نویسنده: یوتاب
Merchandising

تجارت، تبلیغات بازرگانی، عرضه‌ی کالا

تجارت اصطلاحی است که معانی بسیاری (عموماً همسو) دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Merger

ادغام یا تلفیق شرکت‌ها

منظور ترکیب دو یا چند شرکت در یک ماهیت واحد است. به نوعی، یکی از شرکت‌ها با جذب همه‌ی دارایی‌ها و بدهی‌های شرکت‌های دیگر به آن‌ها کمک می‌کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Message-Channel-Market (MCM)

پیام- وسیله‌ی ارتباطی- بازار

دیدگاه اینتربرند درباره‌ی ساده کردن مسیر برندینگ و ارتباطات بازاریابی است. در بارزترین شکل آن، ارتباطات بازرگانی و تجاری در پی شناسایی یک بازار مطلوب برای پیشنهاد خود می‌باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Messaging

پیام، پیام‌رسانی

پیام، شرح و بیانیه‌ای مختصر و مهم از مسایل و مزایای مرتبط با محصول یا خدمت است. پیام موضوعی است که پیوسته از طریق ترکیبی از مجاری ارتباطی شرکت برای دسترسی بهتر به مخاطبان هدفش منتقل می‌شود.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Messaging Matrix

ماتریکس پیام/ پیام‌رسانی

از دیدگاه اختصاصی اینتربرند که مخاطبان اصلی یک نام تجاری را شناسایی می کند؛ مخاطبانی که می توانند به عنوان گروه‌های تأثیرگذار بر بخش های بزرگتر بازار عمل کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Messaging Options

گزینه ها /حق انتخاب های پیام رسانی

گزینه‌های پیام رسانی می‌توانند شامل جایزه ها، رضایت نامه ها و گواهینامه مقایسه های ارائه‌ی بخشی از زندگی، جاذبه‌های بشردوستانه و غیره باشند و برای انعکاس ارزش‌ها و منافع نام تجاری انتخاب می شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Meta Description

توضیحات هر صفحه به طور خلاصه شده که در نتایج جستجو هم نمایش داده می‌شود در این تگ نوشته می­ شود که در گذشته محدودیت کاراکتر 150 تا 170 کاراکتر بوده اما در حال حاضر تا 320 کاراکتر رسیده است.

نویسنده: یوتاب
Meta Keyword

در چند سال اخیر، این نوع تگ­ ها این امکان را برای نویسندگان فراهم می­ کرد تا تعداد زیادی کلیدواژه مرتبط (یا بعضا غیرمرتبط که اشتباه بود) را وارد کنند. امروزه، این کار تاثیر چندانی در سئو و رتبه­ بندی در موتورهای جستجو ندارد و توسط بسیاری از موتورهای جستجو از جمله نادیده گرفته می‌شود.

نویسنده: یوتاب
Meta Robots

این تگ متا به موتورهای جستجو اجازه جستجو و دنبال یک صفحه را می­ دهد. لازم به ذکر است که ربات­ های موتور جستجو به طور خودکار صفحات را ایندکس می‌کنند اما در صورتی که نخواهید اجازه دسترسی دهید استفاده از این تگ الزامی است.

نویسنده: یوتاب
META Tags

تگ های متا

تگ <meta> اطلاعاتی در مورد سند HTML  فراهم می کند. این داده ها در صفحه، نشان داده نمی شوند اما توسط ربات های موتورهای جستجو قابل خواندن هستند. 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 5
Meta Title

عنوان متا

عنوان اصلی هر صفحه از وب­سایت که از مهم­ ترین متاتگ ­ها می­ باشد که حداکثر باید بین 50 تا 60 کاراکتر باشد و این نوع متا در صفحه نتیجه موتورهای جستجو در مرورگرها هم نمایش داده می­ شود.

نویسنده: یوتاب
Metric

متریک

استانداردی برای اندازه گیری که توسط برنامه های آنالیتیکس مورد استفاده قرار می گیرد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 2
Metrics

متریک ها، معیارها

به طور کلی، متریک ها، اندازه گیری ها و معیارهای طراحی شده برای پیگیری توسعه‌ی محصول هستند و باعث اندازه گیری تأثیر اصلاحات و بهبودهای فرایند در شرکت می شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
MFA

ساخته شده برای تبلیغات

MFAها (Made For Advertisements) به وب سایت هایی گفته می شود که از ابتدا به عنوان محلی برای تبلیغات طراحی می شوند. سایت های اعلام برنامه تلویزیون یک نمونه MFA می باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 4
Microblog

میکرو بلاگ

میکرو بلاگ ­ها، کاربردی نظیر شبکه ­های اجتماعی دارند که کاربران می‌توانند محتواهای کوتاه با محدودیت کاراکتر را به اشتراک بگذارند. معروف ­ترین نمونه میکرو بلاگ، توئیتر است که تلفیقی از شبکه­ های اجتماعی و بلاگ را برای کاربران فراهم کرده است.

نویسنده: یوتاب
Middle of the Funnel

میانه قیف بازاریابی

قسمت میانی قیف بازاریابی است. در این مرحله، لید پس از روبرو شدن با یک مشکل (مثلا، نیاز به یک میز جدید)، به دنبال یافتن راه ­حل برای مشکل، تحقیق درباره آن و مقایسه راه حل­ ها است. کسب و کار شما می­ تواند یکی از راه ­حل­ های موجود برای مشکل لید باشد.

نویسنده: یوتاب
Mirror Site

سایت آینه

به یک سایت دقیقا مشابه و با آدرس متفاوت گفته می شود. چنین سایتی به منظور پاسخگویی به حجم بالای ترافیک ساخته می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 3
Mission Statement

بیانیه ماموریت

شرحی از تاریخچه‌ی شرکت، سلیقه‌های مدیریتی، دغدغه‌های محیطی منابع در دسترس و شایستگی‌های اختصاصی است. این بیانیه به پرسش «ما از چه کسب و کاری هستیم؟»

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Mobile Fraud Detection

شناسایی تقلب موبایلی

مقابله با تقلب­ های موبایلی، تمامی روش­ های و تکنولوژی­ های مورد استفاده در تبلیغات دیجیتال است که به بازاریابان موبایلی کمک می‌کند تا تقلب­ های موبایلی را شناسایی کنند.

نویسنده: یوتاب
Mobile Marketing

بازاریابی موبایلی

یکی از روش ­های بازاریابی آنلاین است که بر دستیابی به مخاطبان تلفن­ های هوشمند، تبلت یا دستگاه­ های مشابه دیگر از طریق وب­سایت، ایمیل، شبکه­ های اجتماعی، MMS ، SMS و اپلیکیشن ­های موبایل تأکید دارد. بازاریابی موبایلی می ­تواند بر اساس اطلاعات زمانی، مکانی و اطلاعات شخصی مخاطبان و حتی رفتار کاربران به راحتی بهینه ­سازی شود.

نویسنده: یوتاب
Mobile Optimization

بهینه­ سازی موبایلی

بهینه­ سازی موبایلی، طراحی و قالب­ بندی کاربرپسند وب­ سایت ­ها برای نمایش مناسب در تلفن ­های همراه است؛ به گونه ­ای که خواندن محتوای موجود در وب­ سایت و بارگذاری صفحات وب­سایت در صفحات تلفن همراه دشوار نباشد. در صورتی که وب­سایت شما برای نمایش در موبایل مناسب نباشد، بخش بزرگی از مخاطبان و در نهایت، ترافیک بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

نویسنده: یوتاب
Monetization

اصطلاحی است که به صاحبان وب­سایت ها و اپلیکیشن ­های موبایل امکان کسب درآمد را می­ دهد. درآمدزایی از روش ­های مختلفی مانند نمایش ویدئوها و بنرهای تبلیغاتی و همکاری در فروش (affiliate marketing) امکان­ پذیر است.

نویسنده: یوتاب
Monetize

کسب درآمد

به کسب درآمد از یک سایت گفته می شود. آگهی های ادسنس یک راه ساده برای کسب درآمد از یک وب سایت هستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 4
Multi-brand Strategy

استراتژی استفاده از چند نام تجاری

استراتژی یک شرکت منفرد که به جای یک نام تجاری با چندین نام تجاری متناقض و رقابتی به بازار وارد می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24
Multi-Segment Strategy

استراتژی چندبخشی

استراتژی‌‌ای که تعدادی از بخش‌های مجزای یک بازار را هدف قرار می‌دهد و سپس آمیزه‌ی بازاریابی مجزا و متمایزی را برای هر بخش توسعه می دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 24

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.