فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Key Buying Influences

عوامل مهم تأثیرگذار در خرید  

عوامل بسیاری بر تصمیم به خرید یا نخریدن یک محصول توسط مصرف کننده تأثیر می‌گذارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 152
Key Performance Measures

معیارهای کلیدی عملکرد

مجموعه‌ی متمرکزی از متریک‌ها که باعث انجام دادن وظایف خاص مدیریتی می‌شوند. در برندینگ، این متریک‌ها می‌توانند شامل حجم و ارزش سهم بازار، آگاهی، بازده سرمایه‌گذاری خاص در برندینگ و غیره باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 140
Keyword

کلیدواژه

کلمه يا عبارتي است که نشان­ دهنده موضوع اصلي يک محتوا است. به کلمه يا عباراتي که براي پيدا کردن چيزي در موتورهاي جستجو تايپ می‌کنید، کليدواژه مي­ گويند و موتورهاي جستجو نتايج را بر اساس آن کلمات نشان می‌دهند. يکي از اهداف SEO نمايش وب‌سایت در صفحه نخست و در جايگاه بالاتر بر اساس اين کلمات کليدي است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 115
Keyword Cannibalization

ناکارآمدی کلیدواژه

به استفاده بیش از حد از یک کلیدواژه در صفحات زیادی از یک وب سایت گفته می شود. این موضوع، مشخص کردن اینکه کدام یک از صفحات با کلیدواژه ارتباط بیشتری دارد را برای کاربران و موتورهای جستجو دشوار می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 122
Keyword Density

تراکم کلیدواژه

به درصد یک کلیدواژه از تعداد کلمات یک صفحه وب می گویند. اگر این درصد به طرزی غیرطبیعی بالا باشد، ممکن است تاثیر منفی در سئوی سایت داشته باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 118
Keyword Proximity

يکي از معيارهاي مهم در موتور جستجوي گوگل است که به ميزان نزديک بودن دو کليدواژه به يکديگر اشاره دارد. هرچه کلیدواژه‌ها نزدیک‌تر به هم قرار گيرند، تأثیر بيشتري بر گوگل می‌گذارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 100
Keyword Research

جستجوی کلیدواژه

تحقيق درباره کلیدواژه‌های موردنظر، شامل ميزان جستجوي کلمات، ميزان رقابت سايرين بر اين کلمات کليدي در موتورهاي جستجو و ارزش تجاري آن‌ها می‌باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 117
Keyword Spam

تکرار کلیدواژه

زماني که يک کلمه کليدي در يک صفحه بیش ‌از حد و با هدف دخالت در نحوه رتبه‌بندی موتورهاي جستجو تکرار شود، اسپم کليدواژه اتفاق مي ­افتد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 112
Keyword Steaming

موتورهاي جستجو براي رتبه‌بندی صفحات، تنها به کلیدواژه‌ها توجه ندارند، بلکه جمع کلمات، هم‌خانواده‌ها و هم‌معنی کلیدواژه‌ها نيز مؤثر هستند. موتورهاي جستجو چنين کلماتي را هم وزن همان کلیدواژه‌ها در نظر می‌گیرند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 101
Keyword Stuffing

تکرار کلیدواژه

رجوع شود به keyword spam.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 125
Knowledge Management

مدیریت دانش

به طور کلی، فرایند تسخیر، سازمان‌دهی، تحلیل، تفسیر و انتشار اطلاعات و دانش اشخاص، از سازمانی به سازمان دیگر است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 147
KPI

مخفف Key Performance Indicator. معيارهايي است که براي ارزيابي ميزان موفقيت فعالیت‌ها استفاده می‌کنند. بازاريابان با توجه به اين شاخص‌های عملکردي، فرايند مارکتينگ خود را دنبال می‌کنند. ميزان ترافيک، نرخ کليک، نرخ همگرايي و ... نمونه‌هایی از KPI هاي مهم در مارکتينگ هستند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 118

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.