فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Key Buying Influences

عوامل مهم تأثیرگذار در خرید  

عوامل بسیاری بر تصمیم به خرید یا نخریدن یک محصول توسط مصرف کننده تأثیر می‌گذارند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 25
Key Performance Measures

معیارهای کلیدی عملکرد

مجموعه‌ی متمرکزی از متریک‌ها که باعث انجام دادن وظایف خاص مدیریتی می‌شوند. در برندینگ، این متریک‌ها می‌توانند شامل حجم و ارزش سهم بازار، آگاهی، بازده سرمایه‌گذاری خاص در برندینگ و غیره باشند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21
Keyword

کلیدواژه

کلمه ای که کاربر در موتور جستجو وارد می کند. کلیدواژه برای سئوی وبسایت اهمیت زیادی دارد چرا که کمک می کند کاربران محتوای شما را در موتور جستجو پیدا کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Keyword Cannibalization

ناکارآمدی کلیدواژه

به استفاده بیش از حد از یک کلیدواژه در صفحات زیادی از یک وب سایت گفته می شود. این موضوع، مشخص کردن اینکه کدام یک از صفحات با کلیدواژه ارتباط بیشتری دارد را برای کاربران و موتورهای جستجو دشوار می کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Keyword Density

چگالی کلیدواژه

به درصد یک کلیدواژه از تعداد کلمات یک صفحه وب می گویند. اگر این درصد به طرزی غیرطبیعی بالا باشد، ممکن است تاثیر منفی در سئوی سایت داشته باشد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Keyword Research

جستجوی کلیدواژه

به عمل جستجو و مشخص کردن کلیدواژه های مناسب برای هدف گیری گفته می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Keyword Spam

تکرار کلیدواژه

به عمل استفاده بیش از حد و نامناسب کلیدواژه در یک متن گفته می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Keyword Stuffing

تکرار کلیدواژه

رجوع شود به keyword spam.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 2
Knowledge Management

مدیریت دانش

به طور کلی، فرایند تسخیر، سازمان‌دهی، تحلیل، تفسیر و انتشار اطلاعات و دانش اشخاص، از سازمانی به سازمان دیگر است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 21

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.