فرهنگ واژگان

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Feed

فید

محتوایی که از طریق وب سایت ها یا برنامه هایی خاص به کاربر داده می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
FFA

رایگان برای همه

FFAها یا صفحات Free For All صفحاتی پر از لینک های غیرمرتبط بوده و حاوی محتوای ارزشمندی برای کاربران نمی باشند. این صفحات معمولا توسط موتورهای جستجو جریمه می شوند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Flanker Brand

نام تجاری مهاجم

محصولی که توسط شرکت در بازاری وارد می‌شود که قبلاً در آن شهرت و ثبات را کسب کرده است. قصد نام تجاری مهاجم، افزایش سهم کلی بازار در طبقه‌ای خاص و از صحنه خارج کردن رقبا از طریق رفتار تجاوزکارانه و تهدیدگرانه است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 23
Focus Group

گروه تمرکز

گروهی از افراد که برای بحث درباره‌ی یک مسئله، ایده یا محصول دور هم جمع می‌شوند. گروه‌های تمرکز، بخش مهمی از تحقیقات بازار هستند و موفقیت آن‌ها معمولاً به کیفیت و تجربه‌ی فرد برگزارکننده‌ی جلسه بستگی دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
For P's: Product, Price, Promotion, Place

چهار پی (محصول، قیمت، ترفیع، مکان)

مفهوم مکرری که به منظور بیان اجزای حیاتی بازاریابی استفاده می‌شود. هرچند امروزه به عنوان روشی برای مختصرنویسی شناخته می‌شود؛ زیرا چهار پی برای گنجاندن پی‌های دیگری در بین آن‌ها از جمله خدمات قبل از فروش و پس از فروش به مشتری، گسترش یافته است.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Frames

فریم ها

نوعی طراحی صفحه وب که در آن دو یا تعداد بیشتری سند در یک صفحه و هر کدام در فریم خود به نمایش گذاشته می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 1
Franchise

حق استفاده از نام تجاری، امتیاز، حق مخصوص، فرانشیز

فرانشیز، یک رابطه‌ی قانونی قراردادی بین تولید کننده و یک یا تعداد بیشتری خرده‌فروش مستقل است. خریدار امتیاز، یک اسم تجاری مشهور و عامل کمک‌کننده‌ی اجرایی را کسب می‌کند. در صورتی که صاحب امتیاز علاوه بر درآمد، اندکی کنترل بر چگونگی اداره کسب و کار در اختیار می‌گیرد.

 

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22
Freestanding Brands

نام‌های تجاری مستقل

نام‌های تجاری‌ای که شرکت‌ها زمانی که قصد دارند تأثیر پرتفولیوی نام‌های تجاری را با استفاده از قدرت نفوذ هریک از نام‌های تجاری با ارتباط کم یا هیچ ارتباطی با نام تجاری منبع (اصلی) یا دیگر نام‌های تجاری (اغلب متناقض و رقابتی) همان شرکت افزایش دهند، به کار می‌برند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 22

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

 

ارتباط با یوتاب

تماس با ما

اینستاگرام

 

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در مشاوره یوتاب شما صرفا به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید .پس از اگاهی در نهایت آرامش بهترین تصمیم را خواهید گرفت .گرفتن بهترین تصمیم یا اتخاذ بهترین راهبرد در حوزه های مختلف دغدغه اصلی و مهم بسیاری از مدیران می باشد. با گسترش تکنولوژی و ظهور شبکه های اجتماعی، دنیای برندینگ، تبلیغات و بازاریابی دستخوش تغییرات جدی شده و شیوه های سنتی کمتر از گذشته مورد استفاده قرار می گیرند.