در جهانِ پُر تکاپو و رقابتی کسب و کار، اینکه بتوانید با کمک برند سازی شخصی، کسب و کار و ارزش های آن را در ذهن مشتری جایگیر سازید، بسیار دشوار و نیازمندِ به کارگیری استراتژی های پیچیده و خاص است. در کتاب «راز و رمزهای برندسازی شخصی» نویسنده در ذیل پنج فصل به اموری همچون: چیستی برند، اهمیت برندسازی شخصی، آشنایی با برندسازی شخصی، آفرینش نام تجاری خودتان، ایجاد استراتژی برای برندسازی شخصی، بازسازی تصویر و نام تجاری، درآمدزایی با برند شخصی، ثبت اثر انگشت برای برند شخصی و نحوه ی استفاده از برند شخصی در رسانه های اجتماعی پرداخته است.
مترجم این اثر تلاش نموده است تا در انتقال این مفاهیم به شکل دقیق و صحیح ظرافت فکری و زبانی به خرج دهد تا مخاطب فارسی زبان ضمن لذّت بردن از متن سلیس اثر،به استفاده از آموزه های کاربردی این کتاب مبادرت ورزد .
با آرزوی سربلندی و اعتلای ایران عزیز
دکتر احمد میرابی – تابستان 1401 - تهران
عنوان و نام پدیدآور:راز و رمزهای برندسازی شخصی ; برای مبتدی ها،استراتژی های کاربردی،درآمدزایی با نام تجاری و تبدیل شدن به یک مهره ی برتر در رسانه های اجتماعی/دیوید هالند; ترجمه احمد میرابی.
88 ص
شابک:900000 ریال :3-92-7908-622-978
وضعیت فهرست نویسی: فیپا
یادداشت: عنوان اصلی : Personal branding secret for beginners، winning strategies to creat
موضوع:برندسازی(بازاریابی)
Branding Marketing
برندسازی (بازاریابی)--جنبه های روانشناسی
Branding(Marketing)--Psychological aspects
شماره کتاب شناسی ملی:8915402
خرید اینترنتی کتاب راز و رمزهای برندسازی شخصی ترجمه احمد میرابی