یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

 

این کتاب توسط آل ریس یکی از بزرگترین اسطوره های بازاریابی و برند سازی به همراه دخترش لورا ریس نگاشته شده تا حقیقت های آشکار نشده دنیای تبلیغات را برای شما هویدا نماید. کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی کمک زیادی به مدیریت صحیح بودجه تبلیغاتی شما خواهد نمود. در این کتاب تبلیغات به عنوان فرآیندی مارپیچ و با سرعت بالا و در عین حال فراموش نشدنی و روابط عمومی به عنوان فرآیندی خطی مستمر و قابل اعتماد شرح داده شده است. مثال ها و نمونه های بررسی شده در این کتاب ارزش و وزن بالایی به آن داده است.

 

عنوان کتاب: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نویسندگان: آل ریس و لورا ریس

مترجم: سنبل بهمن یار

انتشارات: سیته

سال انتشار: بهمن 1394

 

کتاب حاضر، به مدیران کمک می نماید تا به مقایسه ارزش برند های بین المللی و محلی از دید مشتریان و همچنین عواملی که بر ارزش ویژه برند اثر می گذارد، بپردازند و همچنین هویدا می شود که آیا ارزش ویژه برند به معنای قصد خرید برند است و آیا ارزش اقتصادی برند از دید مشتریان و قدرت خرید آن ها نیز در قصد خرید اثر گذار است. تمرکز اصلی این کتاب بر مفهوم ارزش برند است که وجه مهمی در مطالعات حوزه برند است. از سویی دیگر در این کتاب به تاثیری که ارزش برند بر قصد خرید مصرف کننده داشته باشد نیز پرداخته است. این کتاب از جمله کتاب های با ارزش در زمینه برند است که خواندن آن به خوانندگان توصیه می شود.

 

عنوان کتاب: ارزش ویژه‌ برند با رویکردی به بازار ایران

نویسندگان: اصغر مشبکی، ایوب صادقیانی و فرشاد صادقیانی

انتشارات: بازاریابی

سال انتشار: 1394

 

کتاب "برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق" نگاهی نو به فرآیند برند سازی و مدیریت برند دارد. در این کتاب مفهوم برندسازی داخلی با روش علم کاوی مورد شناسایی قرار گرفته و الگوها و مدل های آن به صورت دسته بندی دو گانه بر گرفته از مبانی نظری و تجربیات موفق ارائه شده است. در آخر کتاب نمونه های موفقی همچون هواپیمایی سوت وست هتل های کشور تایلند و کره جنوبی تشریح شده است. به نظر می رسد مطالعه مبانی برندسازی داخلی در کنار برند سازی عملا تضمینی برای هدایت و بهره وری برنامه های برند سازی خواهد بود که نویسنده آن را مکمل و عنصری حیاتی و کمتر دیده شده دانسته است. این کتاب اولین تلاش محققان فارسی برای نظام مند کردن مبانی برندسازی داخلی است که به عنوان یک کتاب نظری و کاربردی ارزش مطالعه دارد.

 

عنوان کتاب: برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق

نویسنده: سعید شفیعا

انتشارات: جهاد دانشگاهی

سال انتشار: 1396

 

کتاب برند سازی در هفت گام، جزء کتاب های فرآیندگرا می باشد. در این کتاب مرحله به مرحله فرآیند برند سازی تشریح شده و فرآیند برندسازی را با مدل های ساخت برند نشان می دهد. مدل ها نشان می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود. نگارش کتاب های فرآیند گرا به تجربه ی نویسنده متکی است. برای نگارش این دسته کتاب ها باید در پروژه های برند سازی فعالیت نمود و نزد اساتیدی کار بلد شاگردی کرد. در این کتاب مخاطب با دو مفهوم اساسی به نام مدل سازی و مدل های برند سازی آشنا می شود. برای تشریح مسائل ذکر شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است. نمونه هایی که نقش چراغ راهنما را برای بقیه فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد. نویسنده این کتاب تمام تجربیات و خبرگی خود را صورت بومی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

عنوان کتاب: برندسازی در هفت گام  

نویسنده: فرزاد مقدم

انتشارات: سیته

سال انتشار: زمستان 1395

نوبت چاپ: اول

 

این کتاب در بر گیرنده صد نکته بسیار مهم و ضروری درباره سئو است. نکات ذکر شده در این کتاب به مدیران سایت ها، مدیران بازاریابی و سئو کارها کمک شایانی در زمینه بهینه سازی و پیشرفت کسب و کار اینترنتی خواهد کرد. نکات ارائه شده در این کتاب در پیشرفت سئو سایت و گرفتن رتبه های بالا در گوگل بسیار مهم و ضروری هستند و مدیران سایت ها می توانند با مطالعه این کتاب تمامی نکات مهم سئو را همیشه در دسترس داشته باشند و این نکات را برای صفحات و مطالب سایت خود استفاده کنند. برخی از نکات سئو که در این کتاب به آن اشاره شده است؛ عبارتند از:

  • متن لینک بهتر است بیش از 4 کلمه نباشد.
  • مطالب سایت باید آن قدر ساده و روان باشد که با افراد تازه کار نیز به راحتی با آن ارتباط بر قرار کنند.
  • لینک های ضعیف و غیر معتبر را غیر فعال کنید.
  • از شبکه های اجتماعی برای گسترش مخاطبان و سایت خود استفاده کنید.
  • حتما از کلمات کلیدی در تگ های عنوان و توضیحات استفاده کنید، اما یک کلمه را در تگ عنوان بیش از دوبار به کار نبرید.
  • سرعت بار گذاری سایت را افزایش دهید. از تست سرعت گوگل استفاده کنید و توصیه هایشان را جدی بگیرید.

این کتاب به صورت رایگان از سایت گوگل قابل دریافت می باشد.

 

عنوان کتاب: 100 نکته سئو 

نویسنده: حسین قبیله

سال انتشار: 1397

 

بازاریابی سیاسی در بر گیرنده مباحثی همچون نظرسنجی؛ گروه های تمرکز، اقدامات شنیداری، بخش بندی جمعیتی، پروفایل سازی رأی دهنده، روش بیرون بیا و رأی بده، رقیب پژوهی، توسعه ی محصول استراتژیک، بازاریابی داخلی، مدیریت داوطلبان، ارتباطات رأی دهنده محور، بازاریابی الکترونیک، انتقال، مدیریت انتظارهای رأی دهنده و روابط عمومی است.  بازاریابی سیاسی استراتژی ها و ابزار هایی را برای نخبگان سیاسی فراهم می کند که به کمک آنها بتوانند بازی پیچیده انتخاباتی را بهتر اداره کنند. سیاستمداران برای پیروزی و موفقیت بازی می کنند، البته تلاش های آنان منحصر به پیروزی در انتخابات نیست، بلکه تغییرات جهانی را نیز در بر می گیرد. این کتاب ماهیت و التزام های این جست و جو را با بررسی و پاسخ به دو پرسش می کاود: چه فاکتورهایی بر بازاریابی سیاسی موثر هستند؟ و بازاریابی سیاسی چه تاثیری بر دموکراسی می گذارد؟ این کتاب قواعد بازاریابی سیاسی را نه فقط از آثار دانشگاهی، بلکه از کسانی که آن را بازی کرده اند، گردآوری کرده است؛ یعنی مشاوران استراتژیک خلاق که طراح تبلیغاتی هستند؛ نظر سنجی هایی که داده هایی در باب اولویت های رأی دهندگان ارائه می دهند؛ مشاوران سیاسی و رسانه ای که دیدگاهی را در سیاست و واکنش عمومی بالقوه به آن عرضه کرده اند؛ مشاوران مطبوعاتی که ارتباطات تصمیم گیری درباره ی محصول را مدیریت کرده اند.

 

عنوان کتاب: بازی بازاریابی سیاسی

نویسندگان: جنیفر لیز و مارشمنت

مترجم: رسول بابایی

سال انتشار: زمستان 1394

نوبت چاپ: اول

 

در این کتاب فعالیت ها و مطالعات جدید و قدیمی در حوزه ها و مکاتب مختلف کنار یکدیگر ارائه شده اند تا دیدگاه کلی تری نسبت به مطالعات و روند معمول و متداول بازاریابی سیاسی در جهان به دست آید. این کتاب بر اساس آخرین تحقیقات موجود در رشته ی بازاریابی سیاسی تهیه شده است. بخش زیادی از مطالعات این رشته در سال های 1986 و همچنین دهه 1990 متمرکز بر مبارازات انتخاباتی بود، در آغاز قرن جدید این مطالعات سمت و سویی جدید به خود گرفت. این کتاب شامل مباحثی درباره ی محصول، تدوین استراتژی (راه حل)، بازاریابی داخلی، بازاریابی محلی سیاسی، بازاریابی الکترونیکی یا اینترنتی، نام گذاری تجاری محصول، بازاریابی سهام دار، تقسیم بندی بازار، حمایت از مصرف کننده و بازاریابی سیاسی و دموکراسی است. هر چند این کتاب به شکاف های اجتناب ناپذیر در حوزه ی مطالعات و تحقیقات صورت گرفته، همه جوانب کاربردهای بازاریابی در سیاست را پوشش نمی دهد، با این حال هدف آن صرفا کمک به مطالعه و پیشبرد تحقیق موجود نیست؛ بلکه تلاش می کند زمینه را برای تحقیقات بیشتر در حوزه بازاریابی سیاسی فراهم نماید.

 

عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سیاسی اصول و کاربردها

نویسنده: جنیفر لیز

مترجمان: بهرام خیری و پدرام باقر نژاد

انتشارات: بهمن برنا

سال انتشار: 1394

 

کتاب مدیریت تبلیغات توسط دکتر محمود محمدیان از اعضای هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی نگاشته شده است. این کتاب  یکی از برترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که به عنوان منبع درسی در دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد معرفی می شود و ضمنا در آزمون ورودی بعضی از دانشگاه ها نظیر دانشکده ارتباطات صدا و سیما به عنوان منبع آزمون معرفی می شود. در این کتاب ضمن بررسی تاریخچه تبلیغات و برخی نظریات در این حوزه، آشنایی با الگوی ساخت تبلیغات و مراحل ساخت یک تبلیغ را از ابتدا تا انتها مورد بررسی قرار داده است. کتاب مدیریت تبلیغات به دلیل انطباق با فضای حاکم بر کسب و کار در ایران، همراه با مثال هایی ایرانی قابل کاربرد برای صاحب نظران عرصه تبلیغات در حوزه دانشگاه و بازار کار است.

 

عنوان کتاب: مدیریت تبلیغات

نویسندگان: دکتر محمو محمدیان

انتشارات: حروفیه

سال انتشار: 1396

 

این کتاب توسط یک مشاور فعال در بخش صنعت نوشته شده نه یک استاد دانشگاه. کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات بر اساس تجربه های کاری نویسنده نوشته شده است. نویسنده بر این باور است که با تجزیه و تحلیل کارهای شاخص و خاص در حوزه تبلیغات، می توان به الگو های کلی رسید که این الگو ها می توانند به افراد در فرآیند ایده پردازی کمک نمایند.  کتاب مبانی خلاقیت در تبلیغات می تواند تبلیغات چی ها را از دام تکرار و کپی برداری نجات دهد. در فضای تبلیغاتی کشور ما که برای خلق ایده تا حدود زیادی از روش های سنتی و ساده همچون طوفان فکری، تکنیک دلفی، تکنیک گروه اسمی و ... بسنده می شود مطالعه این کتاب می تواند مخاطب را با روش های ساده و کاربردی دیگر نیز آشنا کند. روش های این کتاب می تواند به غنای پیاده سازی روش های سنتی مانند طوفان فکری کمک نماید. دانشجویان حوزه بازاریابی و تبلیغات نیز می توانند از مزایای این کتاب بهره‌مند شوند.

 

عنوان کتاب: مبانی خلاقیت در تبلیغات

نویسنده: ماریو پریکن

مترجم : کامیار شیروانی مقدم  

انتشارات: سیته

سال انتشار: بهار 1396

 

کتاب "روانشناسی تبلیغات تجاری" حاصل سال ها تجربه کاری ساترلند در زمینه تبلیغات تجاری است. این کتاب رمز و رامز تبلیغات را می گشاید و بعضی از ساز و کار های روان شناختی بنیادین آن را شرح می دهد. این کتاب در مرحله اول برای مدیرانی نوشته شده است که در عرصه تبلیغات تجاری هزینه می کنند، کسانی مانند مدیران و سرپرستان بازاریابی، مدیران محصول،  مدیران شرکت های تبلیغاتی و تمامی افرادی که به تبلیغات و کارکرد های روان شناختی آن می اندیشند، کتاب بسیار جامع، کامل و مفیدی است.

برخی مطالب ذکر شده در این کتاب عبارتند از:

  • تبلیغ شکل یا تصویر
  • تبلیغ در نقطه فروش
  • تأثیرات تبلیغ از راه های تداعی
  • کاربرد تبلیغات
  • تبلیغات فصلی
  • آگهی های دنباله دار
  • تغییر دادن تصویر ذهنی

 

عنوان کتاب: روانشناسی تبلیغات تجاری

نویسنده: ماکس ساترلند

مترجم : سینا قربانلو

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1391 

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.