یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

 

نویسنده کتاب برند ماندگار بر این باور است که برندهای ماندگار فقط ظاهری زیبا ندارند، بلکه علاوه بر زیبایی به رفع نیازهای مشتری نیز توجه می کنند. نویسنده مفهوم برند را فقط در نام شرکت و لوگوی آن خلاصه نمی کند و آن را لباسی می داند که بر تن کسب و کار افراد نشسته، تجربه و حسی است که به مشتریان می دهد، روحی است که در جان کسب و کار افراد دمیده شده است. تاکنون کتاب های زیادی در زمینه برند سازی منتشر شده که هر کدام به سهم خود این مقوله را بررسی کرده ولی اکثرا به برند های مطرح و بزرگی نظیر اپل، گوگل، مایکروسافت پرداخته اند که استراتژی های برندسازی شان برای کسب و کارهای کوچک و متوسط کاربرد چندانی ندارد چرا که قدرت بازاریابی و تبلیغات این شرکت ها از توان کسب و کار های کوچک و متوسط خارج می باشد.

 

عنوان کتاب: برند ماندگار

نویسنده: جرمی میلر

مترجم: سعید یار احمدی

انتشارات: آموخته

سال انتشار: چاپ دوم: 1397

 

نویسنده کتاب 22 قانون تغییرناپذیر برند معتقد است که در روزگار کنونی، تنها راه متمایز شدن در بازار، تبدیل محصول، خدمت یا کسب و کار به برند است و برای تحقق این مهم، رهنمودهایی گام به گام در این کتاب ارائه شده است. ال ریس و دخترش لورا ریس در کتاب 22 قانون تغییر ناپذیر برند، راز ها و استراتژی های بحث برانگیز و غریبی را درباره برندینگ در کسب و کارهای کوچک و بزرگ فاش می کنند.  در این کتاب به مباحثی نظیر نام تجاری چیست؟ تثبیت نام تجاری چیست؟ قانون گسترش (توسعه)، قانون اختصار، قانون معروفیت، قانون تبلیغات، قانون واژه، قانون اعتبار، قانون کیفیت، قانون طبقه بندی، قانون نام، قانون افزایش خطوط ضمیمه، قانون تبعیت، قانون اسم عام، قانون شرکت، قانون زیر زنجیره ها، قانون هم خانوادگی، قانون شکل، قانون رنگ، قانون حد و مرز، قانون ثبات، قانون تغییر، قانون فناپذیری و قانون یکتایی اشاره شده است.

 

عنوان کتاب: 22 قانون تغییرناپذیر برند

نویسندگان: ال ریس و لورا ریس

مترجم: منیژه شیخ جوادی

انتشارات: سیته

سال انتشار: چاپ دوم: بهار 1391

ویراستار: ابولفتح قهرمانی

مدیر اجرایی: فیروزه یاوری

 

کتاب طراحی کمپین های تبلیغاتی در راستای استراتژیک بازاریابی به قلم جیم اوری نگاشته شده و توسط شاهین ترکمن و آتنا مقدم ترجمه شده است. در این کتاب سعی شده به قلمی ساده و روان مراحل و چارچوب های طراحی و اجرای کمپین توضیح داده شود. کتاب حاضر در سه بخش و دوازده فصل به موضوعات مختلف و مراحل علمی و اجرای کمپین نویسی تبلیغاتی می پردازد. در فصل اول که "نکته های برنامه ریزی" نام دارد، به اهمیت مواردی همچون مخاطبان هدف، روند کاری، شیوه نگارش، ملاحظات کامپیوتری، طرح کلی و نقطه شروع، اشاره شده است. عنوان فصل دوم "تحقیق" است،که با این عبارت آغاز می شود؛ تحقیقات یعنی آنچه را دیگران دیده اند، ببینید اما انطور فکر کنید که کسی قبلا فکر نکرده باشد. فصل سوم کتاب؛ بر موضوع "مشکلات و فرصت های این مسیر" تاکید دارد. بقیه فصول کتاب به این ترتیب چهارم تحت عنوان "اهداف بازاریابی"، فصل پنجم  و ششم تحت عنوان "استراتژی بازاریابی"،  فصل هفتم "ایده ی تبلیغاتی"، فصل هشتم و نهم "رسانه دیجیتال"فصل دهم با عنوان "ارزیابی" می باشد. فصول یازدهم و دوازدهم نیز با موضوعات "بازاریابی آزمایشی " و "ارائه"؛ جمع بندی کاملی در رابطه با موضوعات اصلی کتاب برای مخاطب ایجاد می نماید که به شکل عملی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

 

عنوان کتاب: طراحی کمپین های تبلیغاتی در راستای استراتژیک بازاریابی

نویسنده: جیم اوری

مترجمان: شاهین ترکمن و آتنا مقدم

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1395

 

این کتاب شامل نمونه هایی از کار های تبلیغاتی نسل گذشته آژانس تبلیغاتی سیته است، نسلی که پایه گذار تبلیغات نوین در ایران بودند. در میان این آثار، نام طراحان و تبلیغات چی های بزرگی را می بینیم که برای بهترین و بزرگ ترین برند های آن زمان به طراحی، متن نویسی و تولید آگهی تبلیغاتی پرداخته اند. در آثار چاپ شده در این کتاب، به خوبی رد پای حضور دانشگاه های تجربی و افراد بی آموزگار را در کارگاه های پر شور آژانس های تبلیغاتی آن روزگار می بینیم. این کتاب در برگیرنده مطالبی از قبیل از تماشاخانه گیلان تا دفتر خیابان حقوقی، سال های دور، سال های عشق و افتخار، آوازه پر آوازه، دوره طلایی تبلیغات، بخشی از تاریخ طراحی گرافیک ایران، ستاره دنباله دار و اگهی ها است.

 

عنوان کتاب: سرخ و سیاه (سی سال تبلیغ به روایت سیته)

نویسنده: شاهین ترکمن

انتشارات: سیته

سال انتشار: پاییز 1396

 

کتاب ادبیات تبلیغ برای کسانی که در دنیای تبلیغات مشغول به کارند، آن هایی که آگهی ها را می نویسند، کسانی که به تدوین فیلم های تبلیغاتی می پردازند و یا آن ها را تأیید می کنند، نویسندگان شرکت های تبلیغاتی، مدیران، خبرنگاران و عکاسان آزاد، تهیه کنندگان خلاق، سرمایه گذاران، مدیران فروش و بازاریابی، مدیران تولید و مدیران انواع مختلف محصولات تجاری؛ مفید و قابل کاربرد است. کتابی است مملو از نظریه ها، روش ها و قوانین حاکم بر دنیای تبلیغات. نویسنده کتاب ادبیات تبلیغ بر این باور است، تبلیغات پر جاذبه قوانین را  زیر پا می گذارد و آن ها را در هم می شکند. شاید حقیقتی در این گفته باشد، اما پیش از آن که قانون را بشکنید، باید آن را شناسایی کنید.

 

عنوان کتاب: ادبیات تبلیغ

نویسنده: رابرت دابلیو. بلای

مترجم: منیژه شیخ جوادی

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1388

 

کتاب حاضر برای کسانی که تبلیغات را به صورت علمی دنبال می کنند و همچنین افرادی که قرار است با استفاده از سنجه ها و معیار های درست، تبلیغات را نقد کنند و بسازند، بسیار مفید و ضروری است. کتاب قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران با اتخاذ الگوی مطالعات فرهنگی، صبغه ای کاملا میان رشته ای دارد و از مجموعه ای از نظریه های نقد ادبی مدرن (از قبیل نقد فرمالیستی، نقد روان کاوانه، نقد فمنیستی، نقد مارکسیستی و ... با تأکید بر نقد نشانه شناسانه) به منظور کاوش معانی و دلالت های فرهنگی آگهی های تجاری بهره گرفته است.

 

عنوان کتاب: قرائتی نقادانه از آگهی های تجاری در تلویزیون ایران

نویسنده: حسین پاینده

انتشارات: روز نگار

سال انتشار: 1385

 

این کتاب یکی از بهترین و محبوب ترین کتاب ها در حوزه تبلیغات است که بسیاری از اصول پایه ای تبلیغات در آن گنجانده شده است. کتاب مذکور یکی از کتاب هایی است که همه علاقمندان و دست اندرکاران تبلیغات باید حتما آن را مطالعه کنند. یکی از مزیت های این کتاب نسبت به سایر کتب نگاشته شده در حوزه تبلیغات علاوه بر مرجع بودن در صنعت تبلیغات، مورد کاوی های متعدد آن و ورود به حوزه خلاقیت و بازاریابی است. در واقع این کتاب قابل مطالعه برای افراد مبتدی و کاملا حرفه ای است. این کتاب در بر گیرنده شالوده و محیط تبلیغات، پیشینه، برنامه ریزی و راهبرد تبلیغات، رسانه های تبلیغات، خلق تبلیغات و عملیات تبلیغات است.

 

عنوان کتاب : تبلیغات تجاری، اصول و شیوه های عمل

نویسندگان: ویلیام ولز، جان برنت و ساندرا ارنست موریارتی

مترجم: سینا قربانلو  

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1392

 

در کتاب مدیریت بازاریابی سبز نویسنده تلاش کرده است ایده ها را به روشی سازماندهی کند که با سایر کتاب های مرتبط در حوزه مدیریت بازاریابی سازگاری داشته باشد. این کتاب پنج بخش دارد. در بخش اول، ماهیت موضوع بازاریابی سبز تعریف شده و اینکه بازاریابی سبز چگونه می تواند در برنامه ریزی استراتژیک گنجانده شود. بخش دوم کتاب، تاثیر متقابل بین محیط و مصرف را معرفی می نماید که شامل بخش سوم و چهارم می باشد. بخش سوم تاثیرات مصرف را بروی محیط بررسی می کند، در حالی که بخش چهارم تلاش می کند تا محدودیت های تأثیرات مصرف در محیط را مورد آزمون قرار دهد، بخش سوم تلاش شرکت ها برای ارائه بهترین ارزش ها به مصرف کنندگان از طریق شیوه های بازاریابی پایدار را مورد بررسی قرار می دهد و فصول 5 تا 10 را در بر می گیرد.

 

عنوان کتاب: مدیریت بازاریابی سبز

نویسنده: رابرت دال استروم

مترجمان:  حسین نوروزی و راضیه محمدی 

انتشارات: کتاب مهربان

سال انتشار: 1395

 

نویسنده کتاب پیش رو، برند را وعده ارزشمند خاصی می داند که مورد پسند است و به رسمیت شناخته شده است. این کتاب با زبانی ساده مطالب پیچیده درباره برند و حوزه کار آفرینی را توضیح می دهد و به جامعیت نگری بین برند کارفرمایی و برند کارکنان، جامعیت نگری بین برندینگ سایبری با برندینگ آجر ملاتی، جامعیت نگری بین ایده آفرینی و کارآفرینی و دیگر مباحثی از این دست می پردازد. با آموزه های نویسنده این کتاب در می یابیم که هر کسب و کاری با یک ایده شروع شده است و به قوام رساندن آن ایده اولین و مهم ترین وظیفه کارآفرین است.

 

عنوان کتاب: برندسازی تا رسیدن به اوج

نویسنده: کاترین کاپیتا

مترجم: خلیل جعفر پیشه

انتشارات: بازاریابی

سال انتشار: 1394

 

کتاب "راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی " کتابی ساده، جامع و کاربردی است که به مخاطبان خود کمک می کند تا در این دنیای پیوسته در حال تغییر و تحول؛ مسیر درست را تشخیص دهند و به سوی چشم اندازی روشن حرکت کنند. نویسنده با رویکردی گام به گام با بیان مثال هایی واقعی از کشور های در حال توسعه، مفاهیم مهمی را با مخاطبان در میان می گذارد. شباهت بازار کشور های در حال توسعه با ساختار و فرهنگ بازار های کشورمان، این اثر را به مرجعی کاربردی و ارزشمند برای فعالان صنعت خرده فروشی در ایران تبدیل کرده است. در کتاب پیش رو علاوه بر آشنایی با مفاهیم مقدماتی و مشترک بازاریابی مانند مبانی بازاریابی؛ آمیخته بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی می توانید به اطلاعات تخصصی و ارزشمندی در حوزه ی خرده فروشی شامل مکان یابی، چیدمان، طبقه بندی، نمایش و عرضه، برندینگ، قیمت گذاری، مجاری بازاریابی، ارتباطات، منابع انسانی، راهبردهای توسعه، مباحث و موضوعات مالی، عملیات فروشگاهی، مدیریت ارتباطات با مشتریان، و در یک کلام هر آنچه برای موفقیت در صنعت خرده فروشی نیاز دارید، دست یابید.

 

عنوان کتاب: راهبردهای بازاریابی خرده فروشی جهانی

نویسنده: رام کیشن

مترجمان: علی عطا فر و حمید جمشیدی

انتشارات: آموخته

سال انتشار: 1396

صفحه آرا: فرزاد همتی

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.