یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

جورج اس. دی نویسنده، مشاور در زمینه مارکتینگ، استراتژی و مدیریت خلاقیت و نوآوری و استاد بازنشسته دانشکده وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است. او انجمن مک (Mack) را برای مدیریت خلاقیت و نوآوری در دانشکده وارتون تاسیس کرد؛ در گذشته مدیر اجرایی انجمن MSI (Marketing Science Institute) بود و در حال حاضر از اعضای هیئت امنای این انجمن است. وی تا کنون به کمپانی های بزرگی همچون General Electric، IBM، Metropolitan Life، Unilever،  E.I. DuPont de Nemours، W.L. Gore and Associates، Medtronic، Coca-Cola، Boeing، LG Corp، Best Buy، Johnson & Johnson و Merck مشاوره داده است. او دوره کارشناسی را در رشته علوم کاربردی در دانشگاه بریتیش کلمبیا و دوره MBA را با درجه ممتاز در دانشگاه انتاریوی غربی گذراند و مدرک دکترای خود را در سال 1968 از دانشگاه کلمبیا دریافت کرد. شهرت دکتر دی بیش از هر چیز برای مفهوم سازمان و استراتژی بازارمحور و استراتژی با شیوه از بیرون به درون است. او به همراه پل شومیکر، مفهوم دید بیرونی سازمان ها را معرفی کرد. زمینه پژوهشی و مشاوره ای او بر استراتژی های رقابتی در بازارهای جهانی، رشد طبیعی و نوآوری، مدیریت بازاریابی، فرآیندها و شیوه های راهبردی و تغییر سازمانی تمرکز دارد. او در دانشگاه استنفورد، تورنتو و IMD سوئیس تدریس کرده و با دانشگاه های MIT، دانشکده کسب و کار لندن و دانشکده کسب و کار هند همکاری داشته است. او رئیس سابق انجمن بازاریابی آمریکا است و در حال حاضر به عنوان سرپرست Biosciences Research and Education Foundation، the Lower Merion Conservancy، the Free Library of Philadelphia و the Zoological Society of Philadelphia فعالیت می کند. دی عضو 3 هیئت تحریریه است و تا کنون 19 کتاب در زمینه بازاریابی و مدیریت استراتژیک تالیف کرده است. همچنین در برنامه های مدیریتی بزرگی در 20 کشور دنیا از جمله کانادا، ژاپن، هند، استرالیا و ... شرکت داشته است. او در طول دوران حرفه ای خود جوایز بسیاری از جمله دو جایزه موسسه Alpha Kappa Psi دریافت کرده است. در سال 2011 او به عنوان یکی از 11 "اسطوره بازاریابی" انتخاب شد.

آیتامار سیمونسون استاد مارکتینگ در دانشکده کسب وکار دانشگاه استنفورد است. او لیسانس خود را در رشته اقتصاد و علوم سیاسی از دانشگاه عبری اورشلیم در سال 1976 گرفت. در دانشکده مدیریت دانشگاه UCLA در رشته MBA تحصیل کرد و درجه دکترا را در رشته مارکتینگ از دانشگاه دوک اخذ کرد (سال 1987).  او برای فعالیتش بر روی عواملی که انتخاب خریداران را تعیین می کنند، شناخته می شود. او کار خود را از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی آغاز نمود و پس از 6 سال تدریس، وارد دانشگاه استنفورد شد. بسیاری از دانشجویان دکترای او از اساتید برجسته در دانشگاه های مطرح دنیا می باشند. زمینه های پژوهشی مورد علاقه دکتر سیمونسون شامل، تصمیم گیری، رفتار خریدار، ارزیابی مشتری از برندها و پیشنهادهای تبلیغاتی، مدیریت بازاریابی و متدهای بررسی می باشد. برخی از مطالعات سیمونسون، تاثیرات به ظاهر بی ربط و غیر منطقی را بر تصمیمات مشتریان نشان می دهند. این مطالعات نگرش جدیدی بر رفتار مشتری را بیان کرده و شیوه های موثرتری برای طراحی تحقیقات بازار و استراتژی های بازاریابی پیشنهاد می کنند. او برای کارهای پژوهشی خود تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است از جمله “Distinguished Scientific Contribution Award of the Society” برای روانشناسی مصرف کننده، جایزه بهترین مقاله منتشر شده در Journal of Consumer Research، دو بار جایزه O’Dell از Journal of Marketing Research (برای مقاله JMR که در 5 سال اخیر، بیشترین تاثیر را در حوزه مارکتینگ داشته است.)، جایزه بهترین مقاله در Journal of Public Policy & Marketing، جایزه Feber از انجمن ACR، جایزه بهترین مقاله درباره بازاریابی خدمات از انجمن AMA و ... . دکتر سیمونسون در دوره های MBA دروس مدیریت بازاریابی، تفکر تحلیلی-نقادانه، بازاریابی برای کسب وکارها، بازاریابی فناوری و در دوره های PhD دروس رفتار مصرف کننده، متدهای تحقیقات مصرف کننده و تصمیمی گیری را تدریس کرده است. وی عضو هیئت تحریریه 9 مجله مطرح مارکتینگ می باشد.

الکساندر چرنو از اساتید دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن است. او دارای دو مدرک PhD، یکی در رشته روانشناسی از دانشگاه سوفیا و دیگری در رشته مدیریت کسب و کار از دانشگاه دوک می باشد. دکتر چرنو در پژوهش های خود از تئوری ها و مفاهیم مربوط به رفتار مشتری و تصمیم گیری مدیریتی برای توسعه استراتژی های موفق بازاریابی استفاده می کند. او عضو هیئت تحریریه ژرنال های پژوهشی مطرحی همچون Journal of Marketing، Journal of Marketing Research، Journal of Consumer Research، Journal of Consumer Psychology، Journal of the Academy of Marketing Science و International Journal of Research in Marketing می باشد. دکتر چرنو مقالات متعددی درباره استراتژی بازاریابی، مدیریت برند، رفتار مشتری و طرح بازار در نشریات معتبری مثل Forbes، The New York Times و The Washington Post و ... منتشر کرده است و به عنوان یکی از 10 استاد برتر از نظر تعداد مقالات منتشرشده در ژرنال های معتبر در رتبه بندی Journal of Marketing قرار گرفته است. همچنین در یک پژوهش جهانی که توسط Journal of Marketing Education انجام گرفت، چرنو به عنوان یکی از 5 استاد برتر در زمینه رفتار مشتری معرفی شد. او چندین کتاب از جمله "مدیریت استراتژیک بازاریابی" ، "مدیریت استراتژیک برند" و "راهنمای طرح بازاریابی" تالیف کرده است که به چندین زبان ترجمه شده و در دانشکده های مطرح کسب و کار و نیز توسط مجریان بازاریابی در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

چرنو دروس استراتژی بازاریابی، مدیریت برند و تئوری تصمیم گیری رفتاری را در مقاطع MBA، PhD و نیز دوره های اجرایی در دانشکده کلوگ تدریس می کند. همچنین سابقه تدریس در دوره هایی اجرایی دانشگاه INSEAD در فرانسه و سنگاپور، دانشگاه IMD سوئیس و دانشگاه علم و فناوری هنگ کنگ را در کارنامه تدریس خود دارد. او برای فعالیت های آموزشی خود تا کنون جوایز متعددی دریافت کرده است. دکتر چرنو در طول دوران فعالیت خود به کمپانی های بزرگی برای تحول مدل کسب و کار، توسعه محصولات جدید و کسب مزیت رقابتی مشاوره داده است. همچنین تاکنون با سرمایه گذاری در چندین استارتاپ نوپا به آنها کمک کرده است تا فرصت های بازار را شناخته و استراتژی خود را پیاده سازی کنند.

هرماوان کارتاجایا نویسنده، سخنران و متفکر بازاریابی اندونزیایی است. او از موسسان فدراسیون مارکتینگ آسیا، رییس کنسول کسب و کارهای کوچک اندونزی (ICSB) و رییس کنسول کسب و کارهای کوچک آسیا (ACSB) می باشد. کارتاجایا در بین سال های 1998 تا 2000 رییس اتحادیه بازاریابی آسیا-اقیانوسیه بوده است. از او به عنوان یکی از 50 نفری که آینده مارکتینگ را شکل داده اند، یاد می‌شود. او ترکیب منحصر بفردی از یک متفکر مفاهیم کسب و کار استراتژیک –بخصوص در حوزه مارکتینگ- و یک فرد عملگرا است که به مشاوری قدرتمند در مارکتینگ تبدیل شده است. او در دانشگاه های Glasgow و  Surabaya تحصیل کرده و دوره های اجرایی متعددی در Wharton، Harvard، Insead و دیگر مراکز آموزشی گذرانده است. کارتاجایا به همراه کاتلر پنج جلد کتاب تالیف کرده که آخرین اثر او یعنی کتاب مشهور "مارکتینگ 3" به 23 زبان دنیا ترجمه شده است. در سال 2000 او و کاتلر کتاب "Repositioning Asia: From Bubble to Sustainable Economy"  را تالیف کردند  که در آن به تحلیل چرایی بحران 1997 در آسیا می پردازند و اینکه کمپانی ها و دولت ها باید چه اقداماتی انجام می دادند تا در آینده پایداری بیشتری ایجاد کنند. کارتاجایا در سال 2002 مجددا با همکاری دکتر کاتلر کتابی با نام "Repositioning Asia: From Bubble to Sustainable Economy"  منتشر کرد. او اولین اندونزیایی است که با مدل های خود در مارکتینگ، در سطح جهانی مطرح شده است. وی تا کنون به طور گسترده در کشورهای مختلف دنیا از سوئیس تا سنگاپور سخنرانی کرده است و همچنین یکی از معدود افراد آسیایی است که برای سخنرانی به کنفرانس مربیان انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) دعوت شده است. به گفته وارن جی. کیگان: هرماوان کارتاجایا برای مارکتینگ آسیا همانند فیلیپ کاتلر برای مارکتینگ دنیاست.

او از سال 2000 رییس انجمن بازاریابی جهان (World Marketing Association) بوده است. همچنین در حال حاضر ریاست کمپانی MarkPlus&Co -شرکت مشاوره مدیریت آسیایی که خود او در سال 1989 تاسیس کرد- را به عهده دارد.

نیل هاپر بوردن (1980-1895) نویسنده و استاد دانشگاه آمریکایی است که اولین بار اصطلاح "آمیخته بازاریابی" را مطرح کرد. او استاد دانشکده کسب و کار دانشگاه هاروارد در رشته تبلیغات بود.

بوردن در سال 1919 مدرک کارشناسی خود را در رشته اقتصاد از دانشگاه کلرادو دریافت کرد. به توصیه استاد اقتصاد خود تصمیم گرفت بر کار آموزش در زمینه نوظهور مدیریت کسب و کار تمرکز کند. او وارد دانشگاه هاروارد شد و در رشته مدیریت کسب و کار تحصیل کرد. پس از گرفتن مدرک خود به کار تدریس پرداخت. در سال 1927 نتایج موردپژوهی های خود در تبلیغات را در کتاب اشکالات تبلیغات (Problems in Advertising) منتشر کرد. روش موردپژوهی (case study) اساس سبک تدریس بوردن بود. در زمان رکورد بزرگ در سال 1929، تبلیغاتچی هایی از جمله لوییز ولد از اساتید هاروارد درخواست کردند که تحلیلی واقع بینانه از تاثیر اقتصادی تبلیغات انجام دهند. بوردن برای نوشتن کتابی در این باره انتخاب شد. بوردن با دیگر همکارانش در این زمینه کار کرد و نهایتا کتاب "آثار اقتصادی تبلیغات" (The Economic Effects of Advertising) در سال 1942 منتشر شد. بوردن چندین سال رییس انجمن ملی مربیان بازاریابی و بعد از آن انجمن بازاریابی آمریکا بود. او همچنین بین سال های 1956 تا 1962 رییس هیئت تحریریه مجله Harvard Business Review بود. او در سال 1962، بازنشسته شد و روی نویسندگی تمرکز کرد.

در دهه 1940 رشته بازاریابی در حال تحول بود. علاقه به طرز تفکر کارکردی که بیشتر مربوط به کارکردهای بازاریابی می شد، در حال افول و علاقه به طرز تفکر مدیریتی -که روی مشکلات و چالش هایی که بازاریابان با آن مواجه هستند- تمرکز دارد، رو به گسترش بود. بسیاری از صاحب نظران به دنبال معرفی و طبقه بندی فاکتورهایی بودند که می بایست برای درک پاسخ مشتری، مورد ملاحظه قرار گیرند. بوردن اولین کسی بود که برای رواج این مفهوم از اصطلاح "marketing mix" استفاده کرد که بعدا توسط مک کارتی رواج پیدا کرد. او در سال 1951 جایزه Paul D. Converse را از انجمن بازاریابی آمریکا برای پیشبرد علم بازاریابی دریافت کرد و در سال 1991 به عضویت تالار مشاهیر تبلیغات آمریکا درآمد.

ایروینگ رین از چهره های شناخته شده علوم ارتباطات است. او پروفسور علوم ارتباطی در دانشگاه نورث وسترن و عضو سابق هیئت علمی دانشگاه هاروارد است. همچنین به عنوان مشاور ارتباطات در کمپین های سیاسی نیز فعالیت داشته است. زمینه آموزشی و پژوهشی مورد علاقه او فرهنگ عامه، مدیریت بحران و بازاریابی مکان است. رین کتاب های زیادی درباره استراتژی های موثر ارتباطات نوشته است. در سال 1993 او به کاتلر و هیدر پیوست تا درباره بازاریابی مکان (place marketing) بنویسند. در سال 2006 رین و کاتلر به همراه بن شیلدز به بررسی بازاریابی مدرن ورزشی پرداختند که نتیجه آن تالیف کتاب ‘The Elusive Fan: Reinventing Sports in a Crowded Marketplace’ بود. رین در سال 2014 با همکاری شیلدز و گراسمن کتاب "The Sports Strategist: Developing Leaders for a High-Performance Industry" را تالیف کردند که تحلیلی است بر آینده رهبری در صنعت ورزش. او همچنین کتاب هایی درباره فنون مذاکره و روابط عمومی، افراد مشهور و برندینگ و مدیریت بحران تالیف کرده و یکی از پیشگامان در مطالعه فنون متقاعد سازی و تاثیرگذاری بر فرهنگ عامه مردم است و از دهه 60 تا کنون دروسی را در این زمینه در دانشگاه نورث وسترن تدریس می کند. او با بسیاری از کمپانی ها و سازمان ها از جمله MLB (بیسبال لیگ برتر)  و NASA به عنوان مشاور ارتباطات همکاری داشته است. رین توانست جایزه استاد برجسته انجمن ملی ارتباطات را در سال 2000-1999 بدست آورد و همچنین در سال 2011 جایزه Clarence Simon  برای استاد و مشاوره برگزیده ارتباطات دریافت کند.

توماس پیترز (متولد سال 1942 در آمریکا) یک سخنران و نویسنده حوزه مدیریت کسب و کار است. او مدرک فوق لیسانس مهندسی عمران خود را در سال 1966 از دانشگاه کرنل دریافت کرد. بعد از چند سال وارد دانشگاه استنفورد شد و مدرک MBA و دکترای رفتار سازمانی را از دانشکده کسب و کار این دانشگاه در سال 1977 دریافت کرد. عنوان رساله او "الگوهای برد و باخت: تاثیرات بر گرایش و اجتناب توسط دوستان و دشمنان" بود.

پیترز به مدت 4 سال در طول جنگ ویتنام در نیروی دریایی آمریکا خدمت کرد. سپس مدتی به عنوان مشاور ارشد در کاخ سفید فعالیت داشت. در سال 1974 با سمت مشاور مدیریت در McKinsey & Company مشغول به کار شد و پس از چند سال این کمپانی را ترک کرد تا کار مستقل خود را به عنوان مشاور آغاز کند. پیترز با کتاب "در جستجوی برتری" به شهرت رسید. او این کتاب را با همکاری رابرت واترمن و با استفاده از تجربیاتی که از ارتباط با کمپانی های مختلف در مکنزی بدست آورده بود، تالیف کرد. این کتاب بیش از بیست سال پرفروش ترین کتاب در حوزه کسب و کار بود و زمانی منتشر شد که شرکت های آمریکایی از برتری قدرت ژاپنی ها در صنعت، احساس یاس می کردند. شهرت او در سال های بعد نه فقط بخاطر کتابش بلکه بخاطر سخنرانی هایش بود که او را به یک پدیده در سخنرانی های مدیریتی در اواخر قرن 20 تبدیل کرد. کتاب دوم او Thriving on Chaos نام داشت. تمرکز او در این کتاب بر روی مدیریت تغییرات پیوسته در دنیای نابسامان امروزی بود. او در کتاب های بعدی خود، به داشتن مسئولیت پذیری شخصی در پاسخ به اقتصاد نوین تشویق می کند. در سال 1997 مقاله ای با عنوان "برندی به نام شما" منتشر کرد و از آن زمان نام پیترز با مفهوم برندینگ شخصی گره خورده است. جدیدترین اثر او کتاب The Excellence Dividend نام دارد. پیترز در سال 2004 دکترای افتخاری خود را از دانشگاه State University of Management دریافت کرد.

ند روبرتو استاد بازنشسته بازاریابی بین المللی در دانشگاه AIM (Asian Institute of Management)، نویسنده و مشاور فیلیپینی است که به عنوان مهم ترین چهره حوزه مارکتینگ در آسیا شناخته می شود. او مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت کسب و کار و دکترا را در رشته مارکتینگ از دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن دریافت کرده است (سال 1973) و سابقه تدریس در این دانشگاه (در شیکاگو) و نیز دانشگاه INSEAD (در ماکائو و سنگاپور) را در کارنامه خود دارد. او چندین کتاب با موضوع مارکتینگ تالیف کرده، چندین مقاله در ژرنال ها و روزنامه های داخلی و بین المللی منتشر کرده و در حال حاضر عضو هیئت تحریریه ژرنال بین المللی Research In Marketing است. اولین کتاب او در زمینه بازاریابی اجتماعی با نام ‘strategic Decision Making in a Social Program’ در سال 1975 منتشر شد. او همچنین در تالیف چندین کتاب مطرح در زمینه بازاریابی همچون ‘Alleviating Poverty: A Macro/Micro Marketing Perspective’  یا ‘Social Marketing: Strategies for Changing Public Behavior’ با شخصیت های برجسته ای چون فیلیپ کاتلر همکاری داشته است. زمینه آموزشی و پژوهشی مورد علاقه روبرتو شامل بازاریابی بنیادی، تحقیقات بازاریابی، بازاریابی اجتماعی و رفتار مشتری می شود. او رئیس آژانس مشاوره و تحقیقات بازار Roberto & Associates و عضو هیئت مدیره چندین کمپانی است. او تا کنون در فیلیپین و کشورهای دیگری مثل استرالیا، ژاپن، مالزی، تایلند و ... خدمات مشاوره ای وسیعی در زمینه مدیریت محصولات و تحقیقات بازار به کمپانی های چند ملیتی تولید کننده محصولات دارویی، غذایی، آرایشی، ایرلاین ها و ...ارائه کرده است. او در سال 1983 جایزه AGORA را برای دستاوردهایش در مارکتینگ از انجمن مارکتینگ فیلیپین دریافت کرد و در سال 2004 موفق به دریافت "اولین جایزه یک عمر دستاورد به عنوان مربی بازاریابی" از انجمن مربیان بازاریابی فیلیپین شد.

ال ریس نویسنده و از بزرگترین صاحب نظران مارکتینگ و برندینگ در دنیاست. او در سال 1950 در رشته هنرهای آزاد از دانشگاه دپاو (DePauw) فارغ التحصیل شد و پس از آن در دپارتمان تبلیغات کمپانی جنرال الکتریک مشغول به کار شد. او در سال 1963 آژانس تبلیغات خود را با نام Ries Cappiello Colwell در نیویورک تاسیس کرد. این آژانس بعدها به یک شرکت استراتژی بازاریابی به نام Trout & Ries تبدیل شد. او با مطرح کردن تئوری جایگاه سازی همراه با جک تراوت و با انتشار مقالاتی در مورد جایگاه سازی در حوزه مارکتینگ (Positioning) به شهرت رسید. کتابی که ریس همراه با تراوت با عنوان ‘Positioning: a battle for your mind’ در سال 1981 تالیف کرد، به این موضوع پرداخته است. ریس با مطرح کردن ایده جایگاه ‌سازی تلاش کرد توجه مدیران را به این واقعیت معطوف کند که برندها نه از طریق تنوع و تکثر که از طریق متمرکز شدن بر یک حوزه خاص می‌توانند موفق شوند. ریس همراه با دخترش لارا ریس شرکت مشاوره Ries & Ries را در سال 1994 تاسیس کرد و هم اکنون ریاست آن را برعهده دارد. او در سال 1999 توسط مجله PR Week به عنوان یکی از تاثیرگذارترین افراد در زمینه روابط عمومی در قرن 20 انتخاب شد. از کتاب های او می توان "22 قانون تغییرناپذیر برند"، "22 قانون تغییرناپذیر بازاریابی"، "سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی" و "جایگاه سازی، نبردی در ذهن" را نام برد.

ست گودین سخنران، کارآفرین و نویسنده تعدادی از بهترین کتاب های معاصر درباره بازاریابی است. کتاب های او به جنبه های مختلف مارکتینگ، تبلیغات، ریسک های تجاری و مدیریت و رهبری می پردازد. گودین در سال 1960 در نیویورک متولد شد؛ در دانشگاه تافتس (Tufts) در رشته علوم کامپیوتر تحصیل کرد؛ تحصیلاتش را با اخذ مدرک MBA از دانشکده کسب و کار دانشگاه استنفورد به پایان رساند و پس از آن به عنوان مدیر برند در شرکت نرم افزاری Spinnaker مشغول به کار شد. او کار خود را زمانی که هنوز مشغول به تحصیل بود آغاز کرد و از سال 1983 تا 1986 با این شرکت همکاری کرد. در سال 1986 از کارش استعفا داد تا بتواند کمپانی خود را به نام Seth Godin Productions با 20 هزار دلاری که پس انداز کرده بود، راه اندازی کند. او فعالیتش را با کسب و کار بسته بندی کتاب آغاز کرد و پس از چند سال، کسب وکار مذکور را به کارمندانش فروخت و "Yoyodyne" را در سال 1995 راه اندازی نمود. Yoyodyne یکی از اولین شرکت های اینترنتی برای بازاریابی مستقیم بود که ایده های مبتکرانه ای در رابطه با اینکه چگونه کمپانی ها به مخاطبین هدف خود دسترسی پیدا کنند، داشت. موفقیت Yoyodyne موجب شد تا کمپانی های بزرگی همچون Volvo، Microsoft، Sony music، Sprint و .... از سرویس های آن استفاده کنند. او در سال 1998 کمپانی خود را به قیمت 30 میلیون دلار به یاهو فروخت و خود نیز رئیس بخش permission marketing در یاهو شد. در سال 2000 او کتاب الکترونیکی خود را با نام ‘Unleashing the Ideavirus’ نوشته و به رایگان در دسترس عموم قرار داد. گفته می شود این کتاب بیشترین تعداد دفعات دانلود را داشته و تا کنون به 10 زبان ترجمه شده است. او همچنین نویسنده کتاب های پرفروشی از جمله The Dip، Linchpin، Purple Cow و Tribes بوده است. گودین در سال 2006 سایت Squidoo.com  را راه اندازی کرد. این وبسایت که به کاربران این امکان را می داد تا صفحاتی درباره موضوعات مورد علاقه خود ایجاد کنند، به یکی از 500 وبسایت پربازدید تبدیل شد. جدا از فعالیت‌های شخصی و اقتصادی‌اش، در دنیای مدیریت و بازاریابی و تبلیغات،  ست گودین را بیشتر به علت مطرح کردن مفهوم Permission Marketing (تبلیغ و بازاریابی با کسب اجازه از مخاطب) می‌شناسند.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.