یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

پیتر دراکر مشاور مدیریت، استاد دانشگاه، نویسنده و نظریه پرداز برجسته اتریشی-آمریکایی است. نوشته های او، زمینه های فکری و عملی کسب و کار نوین را ایجاد کرد و از او به عنوان پایه گذار مدیریت مدرن یاد می شود. وی از پیشگامان در توسعه علم مدیریت بود و مفاهیم management by objectives و self-control را مطرح کرد. کتاب ها و مقالات دراکر، چگونگی سازمان یافتن افراد در تجارت، حکومت و بخش های غیرانتفاعی جامعه را بررسی می کند. نوشته های او بسیاری از تحولات مهم قرن 20 را پیش بینی کرده اند؛ از جمله خصوصی سازی و غیرمتمرکزسازی، ظهور ژاپن به عنوان یک قدرت اقتصادی در دنیا، اهمیت بالای مارکتینگ، ظهور جامعه اطلاعات و ضرورت یادگیری به صورت مادام العمر. او در سال 1909 در وین متولد شد و در خانواده ای پرورش یافت که در آن افراد فرهیخته، رجال دولتی و متفکرینی چون جوزف شومپیتر، فریدریش هایک، لودویگ فن میزس رفت و آمد می کردند. همچنین هانس کلسن حقوقدان و فیلسوف بزرگ قرن 20 از اقوام او بود. پرورش در چنین محیطی فرصت خوبی برای دراکر شد تا از سن کم به ایده های بزرگ فکر کند. او در سال 1931 درجه دکترای خود را در رشته حقوق بین الملل و حقوق عمومی از دانشگاه گوته فرانکفورت اخذ کرد. در سن 29 سالگی به همراه همسرش به آمریکا مهاجرت کرد و کار تدریس خود را در کالج بنینگتون به عنوان استاد سیاست و فلسفه آغاز نمود. همچنین به مدت 22 سال استاد مدیریت در دانشگاه نیویورک بود. او در سال 1971 به کالیفرنیا رفت و یکی از اولین طرح های آموزشی MBA در کشور را برای شاغلین حرفه ای در دانشگاه کلیرمانت راه اندازی کرد و از آن زمان تا آخر عمر استاد مدیریت و علوم اجتماعی در این دانشگاه بود. دراکر در طول دوران حرفه ای خود به عنوان یک متفکر کسب و کار به بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا از جمله جنرال موتورز مشاوره داده است. 39 جلد کتاب او تا کنون به بسیاری از زبان ها ترجمه شده اند. همچنین 8 سری فیلم آموزشی درباره موضوعات مدیریتی ساخته است. او به مدت 10 سال ستون ثابتی در وال استریت ژرنال داشت و همچنین نوشته هایش در نشریات معتبری چون The Economist، The Atlantic Monthly و Harvard Business Review به چاپ رسیده است.

مایکل پورتر (متولد 1947) یک اقتصاددان، تئوریسین، پژوهشگر، نویسنده، مشاور، سخنران و استاد دانشگاه اهل آمریکا است. شهرت پورتر برای تئوری هایش در موضوعات اقتصاد، استراتژی های کسب و کار و علل اجتماعی است. فعالیت های او در دو دهه اخیر در زمینه استراتژی رقابتی متمرکز بود است. پورتر مدرک لیسانس خود را در رشته هوافضا و مهندسی مکانیک از دانشگاه پرینستون، کارشناسی ارشد را در رشته MBA از هاروارد و نهایتا Phd را در اقتصاد کسب و کار از همین دانشگاه در سال 1973 اخذ کرد. او در هاروارد درس هایی در زمینه اقتصاد صنعتی گذراند. این علم تلاش دارد تا تاثیر نیروهای رقابتی را بر صنایع و سودآوری آنها مدل کند. این مطالعات باعث شد که پورتر مدل 5 نیرو را برای تحلیل صنایع ارائه کند. گروه های استراتژیک، زنجیره ارزش، استراتژی های ژنریک، استرتژی چهار گوشه و مدل الماس از دیگر نظریات او هستند. پروفسور پورتر در طول فعالیت خود تا کنون بالغ بر 19 جلد کتاب (از جمله استراتژی رقابتی، مزیت رقابتی، مزیت رقابتی ملل و ...) و بیش از 130 مقاله منتشر کرده است؛ بعلاوه یکی از موسسان شرکت های خدمات مشاوره The Monitor Group (که اکنون بخشی از ابرکمپانی Deloitte می باشد.) و FSG بوده است. او در یکی از مصاحبه های خود به این نکته اشاره کرد که علاقه زیاد او به ورزش موجب شده است که مفهوم رقابت را وارد تئوری های مدیریت و کسب و کار نماید. او همچنین جوایز زیادی از جمله جایزه David A. Wells در اقتصاد در سال 1973-1974، چندین جایزه مکینزی برای بهترین مقاله و جایزه اتحادیه تحلیلگران مالی Graham and Dodd در سال 1980 را از آن خود کرده است. کتاب او با عنوان "مزیت رقابتی"، اثری ارزشمند در زمینه تفکر مدیریتی است که توانست جایزه کتاب George R. Terry در قسمت آکادمی مدیریت را در سال 1985 دریافت کند.

فیلیپ کاتلر متولد سال 1931 نویسنده، مشاور، و مدرس برجسته در حوزه مارکتینگ است. او مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه دی پل، کارشناسی ارشد را از دانشگاه شیکاگو و PHD را از دانشگاه MIT در رشته اقتصاد دریافت کرده است و در حال حاضر استاد ممتاز (با درجه S. C. Johnson) در رشته بازاریابی بین‌المللی در دانشکده مدیریت Kellogg دانشگاه Northwestern می باشد. پروفسور کاتلر تا کنون 57 جلد کتاب در زمینه مارکتینگ از جمله مدیریت بازاریابی (با همکاری کلر)، اصول بازاریابی، بازاریابی برای صنعت گردشگری، بی نظمی در بازاریابی، مدیریت استراتژیک بازاریابی، بازاریابی از A تا Z، 10 خطای نابخشودنی بازاریابی و ... تالیف کرده است که به بیش از 30 زبان ترجمه شده اند؛ همچنین بیش از 150 مقاله در ژرنال های معتبر به چاپ رسانده است که تعدادی از آنها جایزه بهترین مقاله را دریافت کرده اند. او در دوران فعالیت خود به شرکت های بزرگی از جمله جنرال الکتریک، بانک آمریکا، Honeywell، IBM، AT&T و Merck خدمات مشاوره ارائه کرده است. کاتلر معتقد است وظیفه بازاریابی یک سازمان، مشخص کردن نیازها، خواسته‌ها و علایق بازار هدف، و رسیدن به نتایج از راهی بهتر و کارآمدتر از سایر رقباست به گونه ای که رفاه مشتری یا جامعه را حفظ کرده یا آن را ارتقا بخشد. او سودآوری را به ارضای خواسته های مشتری و رفاه جامعه ارتباط می دهد و معتقد است برای بازاریابی موثر، ارتقای رفاه مشتری باید در قلب استراتژی یک کمپانی باشد و همه مدیران برای تحقق آن تلاش کنند. تازه ترین کار کاتلر، بر عدالت اقتصادی و کمبودهای کاپیتالیسم تمرکز دارد.

پروفسور کاتلر اولین دریافت کننده جایزه "مربی ممتاز بازاریابی" است که در سال 1985 از طرف انجمن بازاریابی آمریکا (AMA) به وی اهدا شد. او در سال 1975 نیز به عنوان "پیشرو در تفکر بازاریابی" توسط اعضای آکادمیک AMA انتخاب گردید. کاتلر پس از کسب جوایز متعدد در طی سال ها و به پاس خدمات ارزشمندش در سال 2013 به عضویت تالار مشاهیر مدیریت مفتخر شد.

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.