یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

 

نویسنده بر این باور است هر کسی در هر شغلی به نوعی فروشنده است از استاد دانشگاه گرفته تا مدیر، مهندس، پزشک، نویسنده، سیاستمدار، دانشجو، کارمند و کاسب و ... در واقع؛ هر کسی در هر شغلی با هر جایگاهی مشغول فروختن یک محصول یا خدمت است. از جایگاه یک رئیس جمهور گرفته تا عادی ترین فرد جامعه، همه تلاش می کنند تا با اعمال و گفتار خود، بر مخاطبین خود تاثیر بگذارند. مولف معتقد است این کتاب متمایز از کتاب های تالیف شده در ایران است چرا که کتاب های موجود در ایران در زمینه فروشندگی اغلب ترجمه کتاب های خارجی بوده و بیشتر جنبه آکادمیک و تئوری دارند و تعدادی از آن ها آنقدر حجیم و پیچیده نوشته شده اند که خواننده را سر در گم می کند و خواننده در میانه راه آن را رها می کند. عیب بزرگ آن ها این است که اغلب نه تنها با فرهنگ ایران سازگاری ندارند،  بلکه بعضی مواقع در تضاد با آن نیز هستند و به کارگیری آنها نتایج معکوس و زیان باری دارد.

این کتاب بر گرفته از تجربیات 20 ساله نویسنده در زمینه فروشندگی حرفه ای، بازاریابی، مدیریت شرکت های تولیدی و تجاری و تحصیل در دانشگاه است. در این کتاب متغیرهای تکنیکی و تخصصی فروش با مولفه های روان شناسی متناسب با فرهنگ بومی مردم ایران تلفیق شده و به زبانی روان و ساده نگاشته شده است. از به کار بردن اصطلاحات غامض و پیچیده که بیشتر متناسب با مباحث دانشگاهی است پرهیز شده است به گونه ای که هر کس با هر سطح دانشی می تواند از این کتاب استفاده نماید.

 

عنوان کتاب: روان شناسی فروش حرفه ای در ایران

نویسنده: روح الله هادوی نیا

سال انتشار: 1389

 

این کتاب یکی از برترین کتاب های تالیف شده در زمینه تبلیغات در کشورمان است که به طریقی حرفه ای، با دیدی علمی و رویکردی علمی به موضوع تبلیغات پرداخته است. رئوس و مطالب فصل های این کتاب در یازده فصل گنجانده شده است که به این شرح می باشد. فصل اول: معرفی جایگاه تبلیغات در تعامل با بازاریابی، فصل دوم: آشنایی با تبلیغات، فصل سوم: اصطلاح شناسی تبلیغات، فصل چهارم: اصول و تکنیک های تبلیغات، فصل پنجم: مدیریت تبلیغات، فصل ششم: تبلیغات و فروش، فصل هفتم: ساختار شرکت تبلیغاتی، فصل هشتم: ساخت تبلیغات، فصل نهم: تبلیغات و خدمات، فصل دهم: بودجه بندی تبلیغات، فصل یازدهم: تبلیغات و اینترنت و فصل دوازدهم: رویکرد نوین، تبلیغات سبز. در پایان کتاب برای تکمیل مباحث در پیوست 1 مجموعه ای از چند تبلیغ تأمل بر انگیز در مورد مشکلات موجود در جهان و مجموعه بهترین تبلیغات شرکت کوکاکولا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر تبلیغات ناب محصولات خود آورده شده است.

 

عنوان کتاب: تبلیغات از تئوری تا عمل

نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی، احمد روستا و وهاب خلیلی شجاعی

انتشارات: نگاه دانش 

سال انتشار: چاپ اول 1394

حروف نگاری و صفحه آرایی: سهیلا مرادی

 

کتاب مدیریت جامع برند توسط سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی نگاشته شده است. در این کتاب مباحث کلیدی در زمینه مدیریت برند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در فصول کتاب حاضر به تبیین رویکردهای گوناگون در مدیریت برند پرداخته شده و چگونگی تکامل آنها بیان شده است تا درک کاملی از این رویکردها برای خوانندگان فراهم شود. این کتاب شامل 13 فصل که فصول 1 تا 9 مکاتب و رویکردهای مدیریت برند، فصل 10 ارزش گذاری برند، فصل 11 برند گذاری ملی، فصل 12 تداعی برند ملی و فصل 13 توسعه برند بین المللی است. تشریح این 13 فصل تمایزات بنیادین در ادراک برند، ماهیت تعامل میان مصرف کننده و برند و این را که چگونه ارزش ویژه برند ایجاد و مدیریت می شود، نشان خواهند داد.

 

عنوان کتاب: مدیریت جامع برند (مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)

نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی

انتشارات: دفتر پژوهش های فرهنگی  

سال انتشار: چاپ اول 1391، چاپ دوم 1395

ویراستار: عبدالعلی جهانشاهی

 

کتاب بازاریابی دهان به دهان نوشته استیو اولیری و کیم شیهان یکی از موثر ترین کتاب ها در عرصه بازاریابی دهان به دهان در عصر حاضر است. در این کتاب به طور کامل همه روش های عملیاتی لازم برای بازاریابی دهان به دهان از شروع تا پایان تشریح شده است. این کتاب ترجمه ای از کتاب "Building Buzz to Beat the Big Boys: Word of mouth Marketing for Small Business"، که متناسب با فرهنگ و جامعه ایران بومی شده و بعضی از مباحث کتاب اصلی که در بازار کسب و کار ایرانی کارایی نداشت یا با فرهنگ ایرانی سازگار نبود در ترجمه مد نظر قرار نگرفته و حذف شده اند.

در کتاب حاضر موثرین روش های بازاریابی در عصر حاضر گنجانده شده است و ابتدا به معرفی و تقسیم بندی انواع مشتریان موجود و نحوه خرید آن ها از فروشگاه پرداخته شده است. سپس روش های پیاده سازی برای انواع مختلف مشتریان معرفی شده است تا به مخاطبان خود در راه اندازی و توسعه روش های انجام بازاریابی دهان به دهان کمک نماید و آنها بتوانند از این روش که یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش بازاریابی، استفاده کنند و کسب و کار خود را در منطقه فعالیت خود بیش از پیش به مشتریان بشناسانند. همچنین با بکارگیری بازاریابی دهان به دهان به سود بیشتر و آینده بهتر دست پیدا کنند. کتاب بازاریابی دهان به دهان موثرترین روش بازاریابی در عصر حاضر است و اولین کتابی است که در این زمینه در ایران منتشر شده است.

 

عنوان کتاب: بازاریابی دهان به دهان

نویسندگان: استیو اولیری و کیم شیهان

مترجمان: محمد فاریابی، احمد اسدی افشرد و خلیل جمالی

انتشارات: کهکشان دانش

سال انتشار: 1392

 

این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول است، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد. در حقیقت بازاریابی تجربی؛ رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ نموده و پایه های آن مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می گیرد. در این کتاب به خوبی نشان داده شده که مدیران چگونه قادر هستند تجربیات جامع و کاملی را برای مشتریان خود از طریق برندینگ ایجاد نمایند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد کنند. این کتاب عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی و کمپین های هویت اجتماعی می شود (که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وب سایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).

 

عنوان کتاب: بازاریابی تجربی

نویسندگان: کری اسمیت و دن هانوفر 

سال انتشار: 2016

 

نویسنده کتاب بمب گذاری در محتوا معتقد است محتوا مخاطب می آورد و فروش را بیشتر می کند و محتوا اعتماد می سازد و دوستی می آفریند. همچنین محتوا برندها را خلق می نماید. نویسنده باور دارد محتوا ذره ی اتمی دنیای دیجیتال است. همان ذره ای که بازاریابان هر روز بیشتر به اهمیت آن پی می برند، همان ذره اتمی که می تواند انفجارهای هسته ای بیافریند... اما فقط و فقط زمانی که به درستی از آن استفاده شود و این دقیقا همین چیزی است که ما در این کتاب می آموزیم. این کتاب به ما یاد می دهد که قدرت فوق العاده این ذره ی اتمی را آزاد نماییم. در این کتاب به مطالبی همچون (محتوای عالی از چه بخش هایی تشکیل شده است، محتوا چگونه توسط خواننده شما مصرف می شود، چه نکاتی را هنگام نوشتن محتوا باید رعایت کنید، چگونه می توانید یک مقاله مفید و ارزشمند تولید کنید، چطور می توانید خواننده را به صندلی میخکوب کنید، چگونه می توانید با محتوا رتبه 1 گوگل را به دست آورید، پس از انتشار مقاله، از چه طریق باید آن را پخش کنی) اشاره شده است.

 

عنوان کتاب: بمب گذاری در محتوا

نویسنده: سعید رهبری

انتشارات: سایت نوین

سال انتشار: 1396

 

کتاب برند سازی عصب پایه نوشته پیتر استیدل که توسط حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده ترجمه شده است. در این کتاب از بینش های علم عصب پایه و دانش در بازاریابی، برند و استراتژی های ارتباطی استفاده شده است و برخی از مشکل ترین چالش هایی را که بازاریابان در هنگام خلق استراتژی های برند با آن ها رو برو می شوند را مورد بحث و کنکاش قرار داده است. این کتاب با هدف فراهم کردن یک چارچوب مفهومی جدید برای مخاطبان ایجاد شده است. این کتاب به مخاطبان خود امکان می دهد که چالش های بازاریابی و راه حل های آن ها را از چشم انداز گوناگونی مشاهده کنند و یک پایه و اساس محکم در حیطه تحقیقات علم عصب پایه ایجاد نمایید. چرا که بازاریابی عصب پایه چشم انداز جدیدی ایجاد می کند و فرصتی در اختیار مخاطبان قرار می دهد که از این طریق بتوانند مسیرها، استراتژی ها و راه حل های جدید را شناسایی نمود.

 

عنوان کتاب: برند سازی عصب پایه

نویسنده: پیتر استیدل

مترجمان: حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده

انتشارات: کتاب مهربان

سال انتشار: 1393

 

بازاریابی دیجیتال به قلم متینه مقدم نگاشته شده است. نویسنده به بازاریابی دیجیتال به عنوان صنعتی آنی و نامنظم می نگرد که به سرعت در حال تغییر، توسعه و پیشرفت است. این نوع بازاریابی، با توجه به شرایط حاضر، یکی از بهترین روش های بازاریابی در جهان شناخته شده است. در کشور ما بازاریابی دیجیتال را غالبا شرکت های خدماتی و تولیدی انجام می دهند به همین دلیل این کتاب برای همه یشرکت ها و تولیدکنندگان موثر هست و آنها از این طریق می توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات مربوط به آن را در حوزه کاری خود مورد ارزیابی قرار دهند.

نویسنده بازاریابی دیجیتال را شاخه ای از بازاریابی الکترونیکی می داند که با راهکارهایی از قبیل: سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی در راستای استراتژی افراد حرکت می کند.

کتاب بازاریابی دیجیتال شامل 5 فصل؛ آشنایی با مفهوم بازاریابی، روش ها و ابزار های بازاریابی دیجیتال، نقش بازاریابی دیجیتال در بهره وری سرمایه گذاری، بازاریابی اینترنتی را باید از کجا شروع کنیم و تبلیغات می باشد.

 

عنوان کتاب: بازاریابی دیجیتال

نویسنده: متینه مقدم

انتشارات: طاهریان

سال انتشار: 1394

 

 

کتاب فروش موفق اثر برایان تریسی است. کتاب فروش موفق مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی هایی خاص را برای بهبود عملکرد افراد در زمینه فروش ارائه می دهد. این کتاب در پی پاسخگویی به این سوالات است، چرا بعضی از فروشندگان سریع تر و ساده تر پول به دست می آورند و بیشتر می فروشند؟ یا چرا موفقیت بیشتری کسب می کنند، سود مادی بیشتری مانند اتومبیل، خانه و لباس های زیبا به دست می آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، در حالی که اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟ در این کتاب شرحی از مطلب ذیل ارائه شده است:

  • سه کلید قانع کردن افراد
  • جذب حرفه ای مشتریان
  • پاسخ به اعتراض های مشتریان
  • روش های ارائه خدمات عالی به مشتریان

 

عنوان کتاب:فروش موفق

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: صالح سپهری فر

انتشارات: دنیای اقتصاد

سال انتشار: 2015

 

 

کتاب لغزش برند توسط نویسنده و متخصص برندینگ و بازاریابی آمریکایی مارتی نیومایر نگاشته شده است. کتاب حاضر ضمن انتقال عمیق مفهوم برند به اهمیت ویژه برندسازی در عصر کنونی پرداخته است. نویسنده در این کتاب به ویژگی های برندهای پرجذبه ای که رهبری بازار در دست می گیرند اشاره کرده و سپس از 5 اصل جذاب سازی برند همچون 1 - متمایز شوید 2- همکاری و تشریک مساعی کنید 3- نوآوری کنید 4- اعتبار ببخشید 5- فرهنگ سازی کنید صحبت می کند. مارتی نیومایر  در کتاب خود برای انتقال بهتر مفاهیم از تصاویر و نمودارها بهره گرفته است و در آخر خلاصه و جمع بندی کتاب را ارائه داده است. این کتاب به مخاطبان خود کمک می کند تا آگاهی خود را در زمینه فاصله بین پیش بینی و واقعیت برند و لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتری افزایش دهند. کتاب لغزش برند به کار آفرینان کمک شایانی می نماید تا با چالش های اولیه کسب و کار خود کنار بیایند.

 

 عنوان کتاب: لغزش برند

نویسنده: مارتی نیومایر

مترجمان: احمد روستا و کبری سبز علی یمقانی

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1390

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.