یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

 

کتاب برند سازی عصب پایه نوشته پیتر استیدل که توسط حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده ترجمه شده است. در این کتاب از بینش های علم عصب پایه و دانش در بازاریابی، برند و استراتژی های ارتباطی استفاده شده است و برخی از مشکل ترین چالش هایی را که بازاریابان در هنگام خلق استراتژی های برند با آن ها رو برو می شوند را مورد بحث و کنکاش قرار داده است. این کتاب با هدف فراهم کردن یک چارچوب مفهومی جدید برای مخاطبان ایجاد شده است. این کتاب به مخاطبان خود امکان می دهد که چالش های بازاریابی و راه حل های آن ها را از چشم انداز گوناگونی مشاهده کنند و یک پایه و اساس محکم در حیطه تحقیقات علم عصب پایه ایجاد نمایید. چرا که بازاریابی عصب پایه چشم انداز جدیدی ایجاد می کند و فرصتی در اختیار مخاطبان قرار می دهد که از این طریق بتوانند مسیرها، استراتژی ها و راه حل های جدید را شناسایی نمود.

 

عنوان کتاب: برند سازی عصب پایه

نویسنده: پیتر استیدل

مترجمان: حسین علی سلطانی و کامبیز حیدر زاده

انتشارات: کتاب مهربان

سال انتشار: 1393

 

بازاریابی دیجیتال به قلم متینه مقدم نگاشته شده است. نویسنده به بازاریابی دیجیتال به عنوان صنعتی آنی و نامنظم می نگرد که به سرعت در حال تغییر، توسعه و پیشرفت است. این نوع بازاریابی، با توجه به شرایط حاضر، یکی از بهترین روش های بازاریابی در جهان شناخته شده است. در کشور ما بازاریابی دیجیتال را غالبا شرکت های خدماتی و تولیدی انجام می دهند به همین دلیل این کتاب برای همه یشرکت ها و تولیدکنندگان موثر هست و آنها از این طریق می توانند نحوه عملکرد بازاریابی دیجیتال و اثرات مربوط به آن را در حوزه کاری خود مورد ارزیابی قرار دهند.

نویسنده بازاریابی دیجیتال را شاخه ای از بازاریابی الکترونیکی می داند که با راهکارهایی از قبیل: سئو و بهینه سازی سایت، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، بازاریابی محتوا و یا بازاریابی موبایلی در راستای استراتژی افراد حرکت می کند.

کتاب بازاریابی دیجیتال شامل 5 فصل؛ آشنایی با مفهوم بازاریابی، روش ها و ابزار های بازاریابی دیجیتال، نقش بازاریابی دیجیتال در بهره وری سرمایه گذاری، بازاریابی اینترنتی را باید از کجا شروع کنیم و تبلیغات می باشد.

 

عنوان کتاب: بازاریابی دیجیتال

نویسنده: متینه مقدم

انتشارات: طاهریان

سال انتشار: 1394

 

 

کتاب فروش موفق اثر برایان تریسی است. کتاب فروش موفق مجموعه ای از روش ها، تکنیک ها و استراتژی هایی خاص را برای بهبود عملکرد افراد در زمینه فروش ارائه می دهد. این کتاب در پی پاسخگویی به این سوالات است، چرا بعضی از فروشندگان سریع تر و ساده تر پول به دست می آورند و بیشتر می فروشند؟ یا چرا موفقیت بیشتری کسب می کنند، سود مادی بیشتری مانند اتومبیل، خانه و لباس های زیبا به دست می آورند و رضایت بیشتری از شغل خود دارند، در حالی که اکثر فروشندگان موفق نیستند و عملکرد ضعیفی دارند؟ در این کتاب شرحی از مطلب ذیل ارائه شده است:

  • سه کلید قانع کردن افراد
  • جذب حرفه ای مشتریان
  • پاسخ به اعتراض های مشتریان
  • روش های ارائه خدمات عالی به مشتریان

 

عنوان کتاب:فروش موفق

نویسنده: برایان تریسی

مترجم: صالح سپهری فر

انتشارات: دنیای اقتصاد

سال انتشار: 2015

 

 

کتاب لغزش برند توسط نویسنده و متخصص برندینگ و بازاریابی آمریکایی مارتی نیومایر نگاشته شده است. کتاب حاضر ضمن انتقال عمیق مفهوم برند به اهمیت ویژه برندسازی در عصر کنونی پرداخته است. نویسنده در این کتاب به ویژگی های برندهای پرجذبه ای که رهبری بازار در دست می گیرند اشاره کرده و سپس از 5 اصل جذاب سازی برند همچون 1 - متمایز شوید 2- همکاری و تشریک مساعی کنید 3- نوآوری کنید 4- اعتبار ببخشید 5- فرهنگ سازی کنید صحبت می کند. مارتی نیومایر  در کتاب خود برای انتقال بهتر مفاهیم از تصاویر و نمودارها بهره گرفته است و در آخر خلاصه و جمع بندی کتاب را ارائه داده است. این کتاب به مخاطبان خود کمک می کند تا آگاهی خود را در زمینه فاصله بین پیش بینی و واقعیت برند و لغزش بین استراتژی کسب و کار و تجربه ی مشتری افزایش دهند. کتاب لغزش برند به کار آفرینان کمک شایانی می نماید تا با چالش های اولیه کسب و کار خود کنار بیایند.

 

 عنوان کتاب: لغزش برند

نویسنده: مارتی نیومایر

مترجمان: احمد روستا و کبری سبز علی یمقانی

انتشارات: سیته

سال انتشار: 1390

 

این کتاب توسط آل ریس یکی از بزرگترین اسطوره های بازاریابی و برند سازی به همراه دخترش لورا ریس نگاشته شده تا حقیقت های آشکار نشده دنیای تبلیغات را برای شما هویدا نماید. کتاب سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی کمک زیادی به مدیریت صحیح بودجه تبلیغاتی شما خواهد نمود. در این کتاب تبلیغات به عنوان فرآیندی مارپیچ و با سرعت بالا و در عین حال فراموش نشدنی و روابط عمومی به عنوان فرآیندی خطی مستمر و قابل اعتماد شرح داده شده است. مثال ها و نمونه های بررسی شده در این کتاب ارزش و وزن بالایی به آن داده است.

 

عنوان کتاب: سقوط تبلیغات و ظهور روابط عمومی

نویسندگان: آل ریس و لورا ریس

مترجم: سنبل بهمن یار

انتشارات: سیته

سال انتشار: بهمن 1394

 

کتاب حاضر، به مدیران کمک می نماید تا به مقایسه ارزش برند های بین المللی و محلی از دید مشتریان و همچنین عواملی که بر ارزش ویژه برند اثر می گذارد، بپردازند و همچنین هویدا می شود که آیا ارزش ویژه برند به معنای قصد خرید برند است و آیا ارزش اقتصادی برند از دید مشتریان و قدرت خرید آن ها نیز در قصد خرید اثر گذار است. تمرکز اصلی این کتاب بر مفهوم ارزش برند است که وجه مهمی در مطالعات حوزه برند است. از سویی دیگر در این کتاب به تاثیری که ارزش برند بر قصد خرید مصرف کننده داشته باشد نیز پرداخته است. این کتاب از جمله کتاب های با ارزش در زمینه برند است که خواندن آن به خوانندگان توصیه می شود.

 

عنوان کتاب: ارزش ویژه‌ برند با رویکردی به بازار ایران

نویسندگان: اصغر مشبکی، ایوب صادقیانی و فرشاد صادقیانی

انتشارات: بازاریابی

سال انتشار: 1394

 

کتاب "برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق" نگاهی نو به فرآیند برند سازی و مدیریت برند دارد. در این کتاب مفهوم برندسازی داخلی با روش علم کاوی مورد شناسایی قرار گرفته و الگوها و مدل های آن به صورت دسته بندی دو گانه بر گرفته از مبانی نظری و تجربیات موفق ارائه شده است. در آخر کتاب نمونه های موفقی همچون هواپیمایی سوت وست هتل های کشور تایلند و کره جنوبی تشریح شده است. به نظر می رسد مطالعه مبانی برندسازی داخلی در کنار برند سازی عملا تضمینی برای هدایت و بهره وری برنامه های برند سازی خواهد بود که نویسنده آن را مکمل و عنصری حیاتی و کمتر دیده شده دانسته است. این کتاب اولین تلاش محققان فارسی برای نظام مند کردن مبانی برندسازی داخلی است که به عنوان یک کتاب نظری و کاربردی ارزش مطالعه دارد.

 

عنوان کتاب: برندسازی داخلی مبانی نظری الگوها و نمونه های موفق

نویسنده: سعید شفیعا

انتشارات: جهاد دانشگاهی

سال انتشار: 1396

 

کتاب برند سازی در هفت گام، جزء کتاب های فرآیندگرا می باشد. در این کتاب مرحله به مرحله فرآیند برند سازی تشریح شده و فرآیند برندسازی را با مدل های ساخت برند نشان می دهد. مدل ها نشان می دهند که برای ساخت یک برند چه مراحلی باید طی شود. نگارش کتاب های فرآیند گرا به تجربه ی نویسنده متکی است. برای نگارش این دسته کتاب ها باید در پروژه های برند سازی فعالیت نمود و نزد اساتیدی کار بلد شاگردی کرد. در این کتاب مخاطب با دو مفهوم اساسی به نام مدل سازی و مدل های برند سازی آشنا می شود. برای تشریح مسائل ذکر شده نویسنده کتاب به بررسی نمونه های واقعی پرداخته است. نمونه هایی که نقش چراغ راهنما را برای بقیه فعالان حوزه بازار بازی خواهند کرد. نویسنده این کتاب تمام تجربیات و خبرگی خود را صورت بومی در اختیار مخاطبان قرار داده است.

 

عنوان کتاب: برندسازی در هفت گام  

نویسنده: فرزاد مقدم

انتشارات: سیته

سال انتشار: زمستان 1395

نوبت چاپ: اول

 

این کتاب در بر گیرنده صد نکته بسیار مهم و ضروری درباره سئو است. نکات ذکر شده در این کتاب به مدیران سایت ها، مدیران بازاریابی و سئو کارها کمک شایانی در زمینه بهینه سازی و پیشرفت کسب و کار اینترنتی خواهد کرد. نکات ارائه شده در این کتاب در پیشرفت سئو سایت و گرفتن رتبه های بالا در گوگل بسیار مهم و ضروری هستند و مدیران سایت ها می توانند با مطالعه این کتاب تمامی نکات مهم سئو را همیشه در دسترس داشته باشند و این نکات را برای صفحات و مطالب سایت خود استفاده کنند. برخی از نکات سئو که در این کتاب به آن اشاره شده است؛ عبارتند از:

  • متن لینک بهتر است بیش از 4 کلمه نباشد.
  • مطالب سایت باید آن قدر ساده و روان باشد که با افراد تازه کار نیز به راحتی با آن ارتباط بر قرار کنند.
  • لینک های ضعیف و غیر معتبر را غیر فعال کنید.
  • از شبکه های اجتماعی برای گسترش مخاطبان و سایت خود استفاده کنید.
  • حتما از کلمات کلیدی در تگ های عنوان و توضیحات استفاده کنید، اما یک کلمه را در تگ عنوان بیش از دوبار به کار نبرید.
  • سرعت بار گذاری سایت را افزایش دهید. از تست سرعت گوگل استفاده کنید و توصیه هایشان را جدی بگیرید.

این کتاب به صورت رایگان از سایت گوگل قابل دریافت می باشد.

 

عنوان کتاب: 100 نکته سئو 

نویسنده: حسین قبیله

سال انتشار: 1397

 

بازاریابی سیاسی در بر گیرنده مباحثی همچون نظرسنجی؛ گروه های تمرکز، اقدامات شنیداری، بخش بندی جمعیتی، پروفایل سازی رأی دهنده، روش بیرون بیا و رأی بده، رقیب پژوهی، توسعه ی محصول استراتژیک، بازاریابی داخلی، مدیریت داوطلبان، ارتباطات رأی دهنده محور، بازاریابی الکترونیک، انتقال، مدیریت انتظارهای رأی دهنده و روابط عمومی است.  بازاریابی سیاسی استراتژی ها و ابزار هایی را برای نخبگان سیاسی فراهم می کند که به کمک آنها بتوانند بازی پیچیده انتخاباتی را بهتر اداره کنند. سیاستمداران برای پیروزی و موفقیت بازی می کنند، البته تلاش های آنان منحصر به پیروزی در انتخابات نیست، بلکه تغییرات جهانی را نیز در بر می گیرد. این کتاب ماهیت و التزام های این جست و جو را با بررسی و پاسخ به دو پرسش می کاود: چه فاکتورهایی بر بازاریابی سیاسی موثر هستند؟ و بازاریابی سیاسی چه تاثیری بر دموکراسی می گذارد؟ این کتاب قواعد بازاریابی سیاسی را نه فقط از آثار دانشگاهی، بلکه از کسانی که آن را بازی کرده اند، گردآوری کرده است؛ یعنی مشاوران استراتژیک خلاق که طراح تبلیغاتی هستند؛ نظر سنجی هایی که داده هایی در باب اولویت های رأی دهندگان ارائه می دهند؛ مشاوران سیاسی و رسانه ای که دیدگاهی را در سیاست و واکنش عمومی بالقوه به آن عرضه کرده اند؛ مشاوران مطبوعاتی که ارتباطات تصمیم گیری درباره ی محصول را مدیریت کرده اند.

 

عنوان کتاب: بازی بازاریابی سیاسی

نویسندگان: جنیفر لیز و مارشمنت

مترجم: رسول بابایی

سال انتشار: زمستان 1394

نوبت چاپ: اول

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.