یوتاب

یوتاب

 مشاوره در حوزه های  تبلیغات ، توسعه و راه اندازی کسب و کار ، چالشهای مدیریتی ، تولید محتوا ، بازاریابی سیاسی ، دیجیتال مارکتینگ ، سئو ، طراحی سایت ، برندینگ شخصی عمده خدمات یوتاب را شامل میشود . تلفن : 88458845-021 - همراه : 09128845912

نشانی وبگاه: http://www.utab.ir

 

کتاب چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید نوشته باربارا ای گلانز و ترجمه مجید نوریان است. کتاب "چگونه از مشتریان تان مراقبت کنید"  52 ایده اثبات شده و قابل استفاده برای ارائه ی خدمات خارق العاده، افزایش فروش و اطمینان از موفقیت کسب و کار را ارائه کرده است. به طوری که با اجرای هفته ای یک تکنیک، یک بسته مراقبتی کامل را برای خدمات استثنایی به مشتریان خود ارائه خواهید کرد. این کتاب راه حل محور علاوه بر ارائه ی مثال هایی از هر تکنیک و نکاتی برای اجرای موفقیت آمیز آنها دربرگیرنده موارد ذیل نیز می باشد:   

  • خود ارزیابی، تمرین های طوفان فکری، انواع چک لیست ها و صفحات تمرینی.
  • مثال هایی واقعی از اینکه شرکت ها چگونه تجارب خود را برای بر قراری ارتباط با مشتریان ارتقا می بخشند.
  • نکات مفید در مورد کسب باز خورد مشتریان، سازماندهی گروه های کانون کارکنان و تقویت عملکرد تک تک کارکنان.
  • استراتژی هایی برای انجام کسب و کار که گذشت زمان آن ها را به اثبات رسانده، مانند پنج عمل حس وفاداری و یازده قاعده برای خوب شنیدن.

 

عنوان کتاب: چگونه از مشتریانتان مراقبت کنید

نویسنده: باربارا ای گلانز

مترجم: مجید نوریان

انتشارات: مبلغان

سال انتشار: 1395

 

کتاب "رموز فروش موفق " یکی از پر فروش ترین و موفق ترین آثار جفری گیتومر به شمار می آید. قابل ذکر است، این کتاب به عنوان یکی از پر فروش ترین کتاب ها توسط وال استریت انتخاب شده است. نویسنده در کتاب مذکور به دنبال آموزش راهکار هایی موثر در جهت فروش موفق است. نویسنده در کتاب رموز فروش موفق راهکار های مورد نظر برای فروش موفق را در غالب دوازده و نیم اصل آورده است. اصول ارائه شده در این کتاب نتیجه سال ها تجربه فروش موفق جفری و دیگر صاحبان کسب و کار های موفق است. این کتاب به صاحبان کسب و کار کمک می نماید تا با استفاده از اصول ذکر شده در کتاب مورد نظر، علاوه بر جذب مشتریان جدید، مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ کرده و آن ها را به مشتریان وفادار و دائمی خود تبدیل کند. این کتاب به شما یاد می دهد علیرغم اینکه افراد از خرید لذت می برند، چگونه ممکن است حتی در مواردی به دلیل جنسی که به آن ها فروخته شده از خرید متنفر شوند. این کتاب برای کسانی که به دنبال راه اندازی یک کسب و کار موفق هستند بسیار مفید است.

 

 عنوان کتاب: رموز فروش موفق

نویسنده: جفری گیتومر

مترجم: فرخ تابنده

انتشارات: پندار تابان

سال انتشار: 1395

 

کتاب بازاریابی عصبی شامل 21 روش بازاریابی عصبی برای ترغیب مشتریان به خرید است. این کتاب به آموزش چگونگی استفاده از روش بازاریابی عصبی مانند اثر تقدم، اثر نظاره گر، نردبان تصور، قیمت مرجع و ... برای افزایش فروش پرداخته است. این کتاب برای بازاریابان، مدیران و کار آفرینان مفید است و به آنها کمک می کند از روش های بازاریابی عصبی برای افزایش موفقیت خود استفاده کنند. در این کتاب 7 فصل مورد بررسی قرار گرفته است. فصل یک: ورود به مغز مشتری و بر ملا شدن راز، فصل دوم: ورود به دنیای مغز قدیم، فصل سوم: مکالمه با مغز قدیم، فصل چهارم: بازاریابی پنج بعدی، فصل پنجم: مدل مشتری در بازاریابی عصبی، فصل ششم: تاثیر دیگران در تصمیمات و فصل هفتم: 21 ترفند بازاریابی عصبی.   

 

عنوان کتاب:  بازاریابی عصبی 21 روش جدید برای ترغیب مشتری به خرید

نویسندگان: ژان بقوسیان و آذر جوزی 

انتشارات: برقعی

سال انتشار: 1395

 

کتاب بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کار های کوچک و متوسط، تلاشی است برای آشنایی کار آفرینان و محققان حوزه کسب و کار های کوچک و متوسط با پیش نیازها، راهبردها و راهکارهای عملی بازاریابی کار آفرینی است. نویسنده کتاب "بازاریابی برای کار آفرینان" معتقد است با توجه به چالش های جدید جهان، کار آفرینان و صاحبان کسب و کارهای کوچک و متوسط نیاز به فهم بهتر و عمیق تری از بازارها، مشتریان، محصولات، مکان ها و قیمت ها دارند. این کتاب رویکرد مدیریت بازاریابی آگاهانه با توجه به ویژگی های ذاتی بنگاه های کوچک و متوسط را نشان می دهد. بازاریابی کار آفرینانه مستلزم تشخیص و بهره برداری از فرصت ها برای دستیابی به مشتریان سودآور از طریق استفاده از رویکردهای نوآورانه برای مدیریت ریسک، استفاده از اهرم منابع و ایجاد ارزش است.

کتاب بازاریابی کارآفرینانه طرز فکر بازاریابی در بنگاه های کوچک و متوسط کار آفرین را نشان می دهد. با خواندن این کتاب خواننده قادر خواهد بود زمان و چگونگی استفاده از زبان بازاریابی را درک کند. در این کتاب تلاش شده تا راهکار های نوآورانه در بازاریابی جهت استفاده کارآفرینان ارائه شود. کتاب بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط برای دستیابی به موفقیت در بنگاه های کسب و کار کوچک و متوسط در بازار اقتصاد کنونی بسیار مفید و ضروری است.

 

عنوان کتاب: بازاریابی برای کار آفرینان و کاربرد آن در کسب و کارهای کوچک و متوسط

نویسندگان: حمید رضا فتاحی، سمانه خدمه و پیمان دولت شاه

انتشارات: کتابراه

سال انتشار: 1396

 

نویسنده بر این باور است هر کسی در هر شغلی به نوعی فروشنده است از استاد دانشگاه گرفته تا مدیر، مهندس، پزشک، نویسنده، سیاستمدار، دانشجو، کارمند و کاسب و ... در واقع؛ هر کسی در هر شغلی با هر جایگاهی مشغول فروختن یک محصول یا خدمت است. از جایگاه یک رئیس جمهور گرفته تا عادی ترین فرد جامعه، همه تلاش می کنند تا با اعمال و گفتار خود، بر مخاطبین خود تاثیر بگذارند. مولف معتقد است این کتاب متمایز از کتاب های تالیف شده در ایران است چرا که کتاب های موجود در ایران در زمینه فروشندگی اغلب ترجمه کتاب های خارجی بوده و بیشتر جنبه آکادمیک و تئوری دارند و تعدادی از آن ها آنقدر حجیم و پیچیده نوشته شده اند که خواننده را سر در گم می کند و خواننده در میانه راه آن را رها می کند. عیب بزرگ آن ها این است که اغلب نه تنها با فرهنگ ایران سازگاری ندارند،  بلکه بعضی مواقع در تضاد با آن نیز هستند و به کارگیری آنها نتایج معکوس و زیان باری دارد.

این کتاب بر گرفته از تجربیات 20 ساله نویسنده در زمینه فروشندگی حرفه ای، بازاریابی، مدیریت شرکت های تولیدی و تجاری و تحصیل در دانشگاه است. در این کتاب متغیرهای تکنیکی و تخصصی فروش با مولفه های روان شناسی متناسب با فرهنگ بومی مردم ایران تلفیق شده و به زبانی روان و ساده نگاشته شده است. از به کار بردن اصطلاحات غامض و پیچیده که بیشتر متناسب با مباحث دانشگاهی است پرهیز شده است به گونه ای که هر کس با هر سطح دانشی می تواند از این کتاب استفاده نماید.

 

عنوان کتاب: روان شناسی فروش حرفه ای در ایران

نویسنده: روح الله هادوی نیا

سال انتشار: 1389

 

این کتاب یکی از برترین کتاب های تالیف شده در زمینه تبلیغات در کشورمان است که به طریقی حرفه ای، با دیدی علمی و رویکردی علمی به موضوع تبلیغات پرداخته است. رئوس و مطالب فصل های این کتاب در یازده فصل گنجانده شده است که به این شرح می باشد. فصل اول: معرفی جایگاه تبلیغات در تعامل با بازاریابی، فصل دوم: آشنایی با تبلیغات، فصل سوم: اصطلاح شناسی تبلیغات، فصل چهارم: اصول و تکنیک های تبلیغات، فصل پنجم: مدیریت تبلیغات، فصل ششم: تبلیغات و فروش، فصل هفتم: ساختار شرکت تبلیغاتی، فصل هشتم: ساخت تبلیغات، فصل نهم: تبلیغات و خدمات، فصل دهم: بودجه بندی تبلیغات، فصل یازدهم: تبلیغات و اینترنت و فصل دوازدهم: رویکرد نوین، تبلیغات سبز. در پایان کتاب برای تکمیل مباحث در پیوست 1 مجموعه ای از چند تبلیغ تأمل بر انگیز در مورد مشکلات موجود در جهان و مجموعه بهترین تبلیغات شرکت کوکاکولا به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در امر تبلیغات ناب محصولات خود آورده شده است.

 

عنوان کتاب: تبلیغات از تئوری تا عمل

نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی، احمد روستا و وهاب خلیلی شجاعی

انتشارات: نگاه دانش 

سال انتشار: چاپ اول 1394

حروف نگاری و صفحه آرایی: سهیلا مرادی

 

کتاب مدیریت جامع برند توسط سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی نگاشته شده است. در این کتاب مباحث کلیدی در زمینه مدیریت برند مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. در فصول کتاب حاضر به تبیین رویکردهای گوناگون در مدیریت برند پرداخته شده و چگونگی تکامل آنها بیان شده است تا درک کاملی از این رویکردها برای خوانندگان فراهم شود. این کتاب شامل 13 فصل که فصول 1 تا 9 مکاتب و رویکردهای مدیریت برند، فصل 10 ارزش گذاری برند، فصل 11 برند گذاری ملی، فصل 12 تداعی برند ملی و فصل 13 توسعه برند بین المللی است. تشریح این 13 فصل تمایزات بنیادین در ادراک برند، ماهیت تعامل میان مصرف کننده و برند و این را که چگونه ارزش ویژه برند ایجاد و مدیریت می شود، نشان خواهند داد.

 

عنوان کتاب: مدیریت جامع برند (مکاتب، ارزش گذاری و توسعه برند ملی)

نویسندگان: سید حمید خداداد حسینی و مهران رضوانی

انتشارات: دفتر پژوهش های فرهنگی  

سال انتشار: چاپ اول 1391، چاپ دوم 1395

ویراستار: عبدالعلی جهانشاهی

 

کتاب بازاریابی دهان به دهان نوشته استیو اولیری و کیم شیهان یکی از موثر ترین کتاب ها در عرصه بازاریابی دهان به دهان در عصر حاضر است. در این کتاب به طور کامل همه روش های عملیاتی لازم برای بازاریابی دهان به دهان از شروع تا پایان تشریح شده است. این کتاب ترجمه ای از کتاب "Building Buzz to Beat the Big Boys: Word of mouth Marketing for Small Business"، که متناسب با فرهنگ و جامعه ایران بومی شده و بعضی از مباحث کتاب اصلی که در بازار کسب و کار ایرانی کارایی نداشت یا با فرهنگ ایرانی سازگار نبود در ترجمه مد نظر قرار نگرفته و حذف شده اند.

در کتاب حاضر موثرین روش های بازاریابی در عصر حاضر گنجانده شده است و ابتدا به معرفی و تقسیم بندی انواع مشتریان موجود و نحوه خرید آن ها از فروشگاه پرداخته شده است. سپس روش های پیاده سازی برای انواع مختلف مشتریان معرفی شده است تا به مخاطبان خود در راه اندازی و توسعه روش های انجام بازاریابی دهان به دهان کمک نماید و آنها بتوانند از این روش که یکی از بهترین و کم هزینه ترین روش بازاریابی، استفاده کنند و کسب و کار خود را در منطقه فعالیت خود بیش از پیش به مشتریان بشناسانند. همچنین با بکارگیری بازاریابی دهان به دهان به سود بیشتر و آینده بهتر دست پیدا کنند. کتاب بازاریابی دهان به دهان موثرترین روش بازاریابی در عصر حاضر است و اولین کتابی است که در این زمینه در ایران منتشر شده است.

 

عنوان کتاب: بازاریابی دهان به دهان

نویسندگان: استیو اولیری و کیم شیهان

مترجمان: محمد فاریابی، احمد اسدی افشرد و خلیل جمالی

انتشارات: کهکشان دانش

سال انتشار: 1392

 

این کتاب فراتر از بازاریابی سنتی مبتنی بر ویژگی ها و مزایای حاصل از محصول است، در واقع جایی که مشتری یک محصول را به عنوان ویژگی یا خصوصیت همراه با یک مزیت شخصی در نظر می گیرد. در حقیقت بازاریابی تجربی؛ رویکردی انقلابی نسبت به بازاریابی اتخاذ نموده و پایه های آن مستقیما در عصر توسعه، تولید و برندینگ قرار می گیرد. در این کتاب به خوبی نشان داده شده که مدیران چگونه قادر هستند تجربیات جامع و کاملی را برای مشتریان خود از طریق برندینگ ایجاد نمایند که ارتباطات حسی و خلاقانه ایجاد کنند. این کتاب عمیقا وارد بازاریابی سبک زندگی و کمپین های هویت اجتماعی می شود (که به موجب آن استراتژی بازاریابی شرکت مشتریان را تشویق می کند نسبت به هویتی حساس شوند که رفتارهایی از قبیل بازدید کردن از یک وب سایت یا وارد شدن به یک فروشگاه را تشویق می کنند).

 

عنوان کتاب: بازاریابی تجربی

نویسندگان: کری اسمیت و دن هانوفر 

سال انتشار: 2016

 

نویسنده کتاب بمب گذاری در محتوا معتقد است محتوا مخاطب می آورد و فروش را بیشتر می کند و محتوا اعتماد می سازد و دوستی می آفریند. همچنین محتوا برندها را خلق می نماید. نویسنده باور دارد محتوا ذره ی اتمی دنیای دیجیتال است. همان ذره ای که بازاریابان هر روز بیشتر به اهمیت آن پی می برند، همان ذره اتمی که می تواند انفجارهای هسته ای بیافریند... اما فقط و فقط زمانی که به درستی از آن استفاده شود و این دقیقا همین چیزی است که ما در این کتاب می آموزیم. این کتاب به ما یاد می دهد که قدرت فوق العاده این ذره ی اتمی را آزاد نماییم. در این کتاب به مطالبی همچون (محتوای عالی از چه بخش هایی تشکیل شده است، محتوا چگونه توسط خواننده شما مصرف می شود، چه نکاتی را هنگام نوشتن محتوا باید رعایت کنید، چگونه می توانید یک مقاله مفید و ارزشمند تولید کنید، چطور می توانید خواننده را به صندلی میخکوب کنید، چگونه می توانید با محتوا رتبه 1 گوگل را به دست آورید، پس از انتشار مقاله، از چه طریق باید آن را پخش کنی) اشاره شده است.

 

عنوان کتاب: بمب گذاری در محتوا

نویسنده: سعید رهبری

انتشارات: سایت نوین

سال انتشار: 1396

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن

          021-88458845

شبکه های اجتماعی

           09128845912

خطا نکنید! مشاوره بگیرید!

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.