wear out

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
wear out

عدم اثربخشی تبلیغات، کهنگی و فرسودگی تبلیغات

رسیدن به نقطه‌ای که عملیات تبلیغی اثربخشی خود را به سبب نمایش پی در پی یا عدم برآورده شدن خواسته‌ها و نیازهای مخاطب توسط قول داده شده در ارتباطات از دست می‌دهد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 85

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.