Visual Identity

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Visual Identity

هویت بصری

توسعه‌ی نام تجاری شرکت با هر روش ممکن و با اجزای سهیم در سبک بصری متمایز است. هویت بصری شامل مکان و چگونگی استفاده از آرم، رنگ نوع و سایز قلم و تصویرسازی‌های ذهنی (شبیه سازی می شود. هدف هويت بصری شرکت، متمایز کردن نام تجاری در فضای رقابتی است و به منظور مؤثر و به یادماندنی بودن باید در تمام رسانه ها هماهنگی خود را حفظ کند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 119

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.