Viral Marketing

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Viral Marketing

بازاریابی ویروسی

 بازاریابی ویروسی به انتشار پیام نام تجاری بین اشخاص از طریق تبلیغات دهان به دهان گفته می‌شود.

این شیوه‌ی بازاریابی افراد را به رد و بدل کردن پیام‌های بازاریابی به دوستان، همکاران و یا خانواده ترغیب می کند و به موجب آن رشد غایی و سریع‌تری در دسترسی به پیام فراهم می‌شود. علت نام گذاری آن به «ويروسي»، به دلیل انتشار پیام بین افراد، مشابه انتقال یک ویروس از فردی به فرد دیگر است. نمونه های بارز این تکنیک، شامل پیام های ایمیلی، لطیفه ها، نشانی‌های وب، موزیک ویدئوهای خنده دار و بازی‌ها است که به صورت الکترونیکی توسط دریافت کنندگان بازی ارسال می شود.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 94

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.