Touch Points

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Touch Points

نقاط تماس

هر جایی که مردم در تماس با نام تجاری باشند، «نقطه‌ی تماس» نامیده می شود. نقاط تماس ممکن است در مصرف محصول، تبلیغ، بسته بندی، ویترین های دایر در فروشگاه ها، گفت و گوهای اتفاقی و غیره دیده شوند.

برندینگ یک تجربه‌ی کلی است و مالکان نام تجاری باید همه‌ی تعاملات احتمالی مشتری با نام تجاری را پیش بینی کنند.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 85

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.