Top of Mind

درآغاز عبارت شامل عبارت عین عبارت

فرهنگ ها

عبارت توضیحات
Top of Mind

اوج ذهنی، حداکثر در ذهن

اوج ذهنی عموماً توصیفی برای آگاهی است. برای مثال، اگر از مشتری در یک مطالعه‌ی بازاریابی برای ذکر اولین شرکت برندینگ که به ذهن می آید پرسیده شود و او «اینتربرند» را نام برد، پس می توان گفت که اینتر برند حداکثر آگاهی را در ذهن دارد.

اوج ذهنی، یادآوری بدون کمک نیز نامیده می‌شود و شرکت‌ها به آن علاقه‌مندند؛ زیرا اولین نام تجاری به خاطر آورده شده یا ذکر شده، مزیت رقابتی متمایزی در عرصه‌ی رقابت دارد.

نویسنده: یوتاب
کلیک ها: 102

یوتاب اینجاست

 تهران، خ مطهری، بعد از تقاطع سهروردی، پ32، ط3، واحد16

تلفن: 88458845-021 شبکه های اجتماعی 09128845912

خطا نکنید ! مشاوره بگیرید !

یوتاب

در شرکت تبلیغاتی و توسعه کسب و کار یوتاب شما به دانش و آگاهی لازم جهت اخذ بهترین تصمیم رهنمون می شوید.